Meta анонсувала нову лінійку розумних окулярів, створених спільно з Oakley. Як і Meta Ray-Ban, новинка оснащена фронтальною камерою, вбудованими динаміками та мікрофонами. Після підключення до смартфона пристрій дозволяє слухати музику та подкасти, приймати дзвінки та спілкуватися з фірмовим штучним інтелектом компанії. Він може відповідати на запитання про те, що відбувається навколо, та перекладати тексти з інших мов.
На відміну від Ray-Ban, нові окуляри орієнтовані на спортсменів: вони мають захист від бризок за стандартом IPX4 і збільшений час роботи — до восьми годин на одному заряді. Футляр здатний забезпечити до 48 годин автономної роботи. Камера тепер знімає відео в 3K — це помітний крок уперед у порівнянні з 1080p у Ray-Ban.
Окуляри будуть доступні в п’яти варіантах оправ і лінз Oakley, за додаткову плату можна буде поставити скло, що коригує зір. Серед кольорів — сіра, чорна та прозора. Є лімітована версія, яка виділяється золотим оздобленням та просунутими лінзами Oakley PRIZM.
Окуляри обмеженої серії коштуватимуть 499 доларів і будуть доступні для замовлення з 11 липня. Інші моделі з’являться у продажу цього літа за ціною від 399 доларів. Купити новинку можна буде у США, Канаді, Великій Британії, Ірландії, Франції, Італії, Іспанії, Австрії, Бельгії, Австралії, Німеччині, Швеції, Норвегії, Фінляндії та Данії.
Більше цікавого:
- Шпигувати з ними надто легко: думки про перші окуляри з камерами від Facebook і Ray-Ban
- Розумні окуляри які відстежують емоції та харчові звички
- Румунський стартап розробляє розумні окуляри, які допоможуть бачити сліпим
Джерело: The Verge