Ілон Маск хоче, щоб автомобілі Tesla забезпечили найкомфортніший користувацький досвід — особливо коли йдеться про самого CEO Tesla та його друзів. Як повідомляє Business Insider, при розробці автопілота особливо багато уваги приділяють маршрутам, якими їздять Маск або інші VIP-водії.
У розробці технології автономного водіння беруть участь розмітники даних. Їхнє завдання полягає в тому, щоб переглядати відеозаписи, зняті автомобілями, і визначати на них об’єкти, наприклад будівельні конуси або пішоходів.
Іншими словами, значна частина ресурсів компанії спрямована на те, щоб поїздки Маска та його друзів проходили гладко.
Не дивно, враховуючи неодноразові свідчення егоїстичної поведінки Маска та його схильності до мікроменеджменту.
Завдання розмітників — переглядати записи з реєстраторів на автомобілях Tesla, щоб покращити програмне забезпечення для автономного водіння. Глобальна база даних компанії регулярно оновлюється, щоб переконатися, що автомобілі дотримуються ПДР і адаптуються до змінних умов.
До неї регулярно додаються й записи Маска — 8 співрозмовників Business Insider розповіли, що пам’ятають, як розмічали дані, пов’язані з ним. Інші згадували, що працювали з маркуванням маршрутів в’їзду та виїзду з фабрик Tesla в Техасі та Каліфорнії.
Заводам конкурентних компаній не приділялося так багато уваги, розповідають джерела.
Деякі колишні співробітники також додали, що їх просили уважніше розмічати відео з машини Маска.
Такий розподіл пріоритетів може мати несподівані результати. Наприклад, думка CEO Tesla сильно викривиться — адже його особистий досвід взаємодії з технологією буде значно відрізнятися від інших.
Повідомляється, що одного з розмітників звільнили з офісу Tesla в Баффало, Нью-Йорк, після того, як він не зміг правильно позначити знак з’їзду з шосе у ролику, який, ймовірно, був записаний з машини Маска.
І йдеться не лише про нього — інші VIP-користувачі, включаючи зірок YouTube та інших інфлюєнсерів, також отримують королівське ставлення.
«Ми розмічали кожну ділянку, якою регулярно проїжджав автомобіль, — розповідає один з колишніх співробітників Tesla, згадуючи, як його інструктували працювати з даними інфлюєнсера. — Ми відправлялися туди, де він жив, і позначали все, що зустрічалося на шляху».
Тим часом навколо програмного забезпечення Tesla для допомоги водієві вже розгортаються суперечки. Так, кілька урядових органів розслідують дороговартісні доповнення з оманливими назвами «Повне самоуправління» і «Автопілот» через сотні зіткнень і десятки смертей.
Попри оманливий маркетинг, водії Tesla все ще повинні бути в повній готовності в будь-який момент взяти керування на себе. Водночас регулятори виявили, що багато власників досі перебувають у хибному відчутті безпеки, через що ризикують неправильно оцінити можливості програми.
Чи могло статися, що Маск дійсно був занадто впевнений у продукті Tesla? Враховуючи останні повідомлення, це цілком могло бути правдою.
Ця тенденція спостерігається вже досить давно.
Згідно з біографією Ілона Маска, опублікованою Волтером Айзексоном у 2023 році, ексцентричний CEO часто відчитував інженерів за погано розмічені маршрути. Повідомляється, що у 2015 році він увірвався в офіс Tesla, скаржачись, що автомобіль небезпечно поводився в режимі автономного водіння. Співробітники зрозуміли, що лінія розмітки на автомагістралі 405 вицвіла, і замість того, щоб виправляти програмне забезпечення, просто перемалювали її.
«Після цього автопілот Маска добре впорався з поворотом», — пише Айзексон.
БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:
- 11 неприємних питань стосовно безпілотних автомобілів та можливі відповіді на них
- Кого має переїхати безпілотний автомобіль: дитину чи бабусю? Це залежить від країни
- Яке майбутнє чекає на нас з появою автомобілів зі штучним інтелектом
Джерело: Business Insider