Воскресіння бразильської співачки за допомогою штучного інтелекту

Улюблена співачка Еліс Регіна померла у віці 36 років у 1982 році, але новий рекламний ролик Volkswagen показує її дует із дочкою.

Передчасна смерть 1982 року однієї з найшанованіших музиканток Бразилії вразила її батьківщину. «Бразилія без Еліс», — оплакувала одна з перших шпальт після того, як легендарна співачка Еліс Регіна несподівано померла у віці 36 років.

Тому, коли Еліс Регіна нещодавно знову з’явилася на сцені, виконавши несамовитий дует зі своєю дочкою, володаркою Греммі, співачкою Марією Ритою, були настільки ж заряджені сценами катарсису та ностальгії.

«Зараз сім із чимось ранку… і я ридаю навзрид», — написала у Твіттері перша леді Бразилії Розангела Лула да Сілва, один з мільйонів бразильців, які до сліз зворушилися цим виступом.

Створена за допомогою штучного інтелекту колаборація, на створення якої пішло понад 2400 годин і була зроблена для реклами, присвяченої 70-річчю Volkswagen у Бразилії, також викликала пристрасні дебати про етичність штучного інтелекту та його вплив на музичну індустрію та суспільство загалом.

Газети та соціальні мережі були сповнені дискомфорту, а в деяких випадках і обурення з приводу відродження на екрані, яке Еліс Регіна Карвалью Коста, яка померла понад чотири десятиліття тому, сама не могла схвалити. Деякі критики пам’ятали, що співачка, відома як Еліс, була стійким противником військової диктатури Бразилії 1964-85 років — режиму, з яким Volkswagen сумно співпрацював.

«Було порушено питання про те, чи може [використання таких методів] призвести до того, що деякі люди плутають вигадку з реальністю, особливо діти та підлітки», — сказав Конар, пообіцявши ухвалити рішення приблизно через 45 днів.

Volkswagen захистив свою вірусну кампанію, в якій обличчя жіночого двійника, що грає Еліс, було змінено за допомогою програмного забезпечення для розпізнавання облич, щоб створити враження, що співачка виступає.

«Ідея… полягала в тому, щоб використати штучний інтелект для створення унікального моменту возз’єднання… однієї з найбільших співачок в історії бразильської музики та її дочки Марії Рити, сучасної ікони», — заявили в компанії, додавши, що постановка була благословенна сім’єю співачки.

Босколі, якому було 11 років, коли померла його мати, описав свою емоційну реакцію на перегляд її діпфейкового відродження за кілька днів до виходу реклами.

«На секунду… я дозволив собі поринути у цю фантазію про те, як моя мати співає з дочкою, яка втратила матір, коли їй було чотири роки. Це те, що справді чіпляє, навіть коли це рекламна кампанія», — сказав він.

«Чому ця… кампанія зачепила людей?» — додав Босколі. — Тому що це поставило їх віч-на-віч з Еліс. І майже кожен, хто слухає Elis Regina, почувається зворушеним — навіть коли він звучить через маску штучного інтелекту… У цьому сила великої музики: емоції, почуття та ідеї. Еліс Регіна – це … одна з останніх невідомих скарбниць 20-го століття, яку може відкрити світ … і вона знаходиться всього в одному кліку від нас», — сказав він про свою матір, якій сьогодні виповнилося б 78 років. — «Слухай її, бо вона тобі сподобається і тебе чіпатиме».

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

Adobe представила VideoGigaGAN — модель для покращення якості відео

4 з 10 перекладачів втрачають роботу через штучниий інтелект

Перекладач із собачого: які технології допоможуть вам краще зрозуміти вашого вихованця

Штучний інтелект навчився покращувати смак пива