Як додаток Zao робить всіх охочих героями популярних фільмів

У Китаї набирає популярність додаток на основі нейромережі Zao. Воно дозволяє за кілька секунд вставити своє обличчя в сцену з фільму.

За кілька днів після запуску Zao встигло зайняти перше місце в списку безкоштовних розважальних програм в китайському App Store і спровокувати хвилю обурення через свою політику конфіденційності.

Зараз в Zao можуть зареєструватися лише власники китайського номера телефону. Після реєстрації користувач отримує доступ до каталогу сцен з фільмів. В обраному відео додаток змінює обличчя актора на обличчя користувача. Для цього достатньо завантажити лише одну фотографія свого обличчя.

Зокрема, Zao пропонує сцени з фільмів з Леонардо Ді Капріо, Мерилін Монро і Джимом Парсонсом, який грає Шелдона Купера в «Теорії великого вибуху». Бібліотека відео в додатку обмежена, і користувач не може завантажити свій ролик, щоб зробити в ньому заміну облич.

Щоб переконатися, що людина використовує свої фотографії, Zao вимагає дозволити використовувати камеру через додаток і виконати кілька інструкцій: відкрити рот або закинути голову. Якщо людина завантажує чуже фото, наприклад політика або знаменитості, додаток блокує його.

«Раптом ви не знаєте: в останні дні злетів китайський додаток Zao. Найкращий deepfake-додаток на основі штучного інтелекту, який я коли-небудь бачив. Ось я замінив обличчя ДіКапріо на своє, на це пішло 8 секунд і одна фотографія».

«Ролик з китайським вірусним додатком Zao, яке зробило з мене Шелдона за пару секунд і всього з однієї картинки».

Відразу після виходу Zao користувачі стали турбуватися через те, як додаток поводиться з особистою інформацією. В угоді Zao говорилося, що розробники отримують необмежені права на відео з особами користувачів. Це означає, що вони можуть їх використовувати в рекламі та перепродувати без згоди людини на відео.

На цьому тлі китайська соціальна мережа WeChat почала блокувати публікації з посиланнями на Zao з міркувань безпеки, а користувачі обрушили рейтинг додатка в App Store до 1,9 з п’яти.

У відповідь на хвилю обурення розробники Zao змінили політику конфіденційності. Компанія стверджує, що тепер буде використовувати фотографії та відео користувачів тільки для поліпшення програми. Якщо людина видалить завантажене відео, додаток теж видалить його зі своїх серверів.

Розробкою Zao займається китайська компанія Momo. Серед інших проєктів компанії — додаток для знайомств і сервіс відеотрансляцій. За підсумками першого півріччя 2019 року виторг Momo виріс на 33% – до $ 1,15 млрд, а чистий прибуток скоротився на 5,7% – до $ 149 млн, говориться у звітності компанії.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Bloomberg

Читайте также:

Відеомаркетинг для бізнесу — з чого почати?

Котячі фільтри для соціальних мереж. Як на них реагують тварини?

Амбіційний Чжан Імін — розробник TikTok

11 гаджетів та сервісів, які допоможуть вам слідкувати за власним здоров’ям