10 бізнес-ідей до Дня Святого Валентина

Незалежно від того, чи плануєте ви розпочати кампанію, чи просто бажаєте додати до свого плану родзинку в останню мить, ви обов’язково знайдете щось цікаве серед 10 ідей, мова про які піде нижче.

Трохи статистики

Але перед тим, як перейти безпосередньо до порад, звернемося до статистики.
День Святого Валентина або День Закоханих – це щорічне свято любові та комерції. Попри романтичне коріння, це також і великі витрати для покупців у всьому світі.

Національна дослідницька федерація (NRF) підкреслює: хоча і спостерігалося падіння витрат у 2017 році ($18,2 млрд) у порівнянні з 2016 роком ($19,7 млрд), загальні витрати до цього свята зросли до $19,6 млрд у 2018 році – і це лише у США.

Окрім того, у середньому, більша половина дорослого населення США (54,7%) планують відсвяткувати День Святого Валентина, що надає підприємцям чудову нагоду отримати додатковий прибуток.

Топ-категорій продуктів за показниками витрат:

  • Цукерки
  • Вітальні листівки
  • Побачення ті інші івенти
  • Квіти
  • Ювелірні вироби
  • Одяг
  • Подарункові сертифікати або ваучери
  • Романтика і дані

Цікаво, що відбувся певний зсув стосовно того, на що споживачі витрачають свої кошти на День Святого Валентина. Згідно з дослідженнями Bing у 2016 році, споживачі купують подарунки не тільки для своїх партнерів (чоловіків і дружин), але і для своїх колег, членів сім’ї, друзів і домашніх тварин. Це відкриває двері для підприємств, які виробляють і продають продукти, які можуть стати приємними ознаками уваги та симпатії.

PWC дослідила понад 24 000 покупців у 29 країнах у рамках їхнього Total Retail Survey у 2017 році й виявила, що, хоча більшість покупців все ще вважає за краще купувати в магазині, значна кількість покупок відбувається онлайн – на ПК, мобільних телефонах і планшетах. Покупки за допомогою мобільних пристроїв стабільно зростають, а з ПК дещо знижуються.
Але найважливішим відкриттям у дослідженні PWC було те, що соціальні мережі мають великий вплив на рішення про покупку в Інтернеті.

47% покупців обирають або «соціальні мережі», або «візуальні соціальні мережі» як основні джерела натхнення. Загалом, ми знаємо, що багато бізнесів можуть використовувати День Святого Валентина для проведення успішних маркетингових кампаній. Ми також знаємо, що варто витрачати час і зусилля, оскільки це свято, яке широко відзначається. І, нарешті, ми знаємо, що маркетинг у соціальних мережах працює, коли ми надихаємо клієнтів на покупку.
А тепер зануримося в десять способів підвищення ефективності залучення та продажів у соціальних мережах до Дня Святого Валентина.

Розпочніть просування товару-бестселера

Якщо ви продаєте цукерки, квіти або прикраси, День Святого Валентина є однією з найкращих можливостей для продажу. Розпочніть просування продуктів, які можна розглядати у якості подарунків.

Але креативні СММ знаходять способи успішно зв’язувати День Святого Валентина з менш романтичними продуктами. Отже, використовуйте власні творчі здібності. Романтичною може бути навіть сантехніка.

Поділіться своєю любов’ю

Це може прозвучати банально, але кожен має чим поділитися з іншою людиною. Отже, якщо ваш продукт не відноситься до категорії товарів, що добре продаватимуться на День Закоханих, або ваша компанія не святкуватиме це свято, чому б не обмінятися деякими своїми знаннями?
Наприклад, корисний контент про свято. Наприклад, для бьюті-бізнесу, це може бути серія постів з порадами про догляд за шкірою обличчя і тіла, лайфхаки про макіяж тощо.

Крім того, ви можете створювати списки для натхнення в Pinterest – від незвичайних подарункових ідей, романтичних ресторанів або найкращих пропозицій щодо місцевих заходів для дозвілля. Якщо ваш бізнес пов’язаний з їжею, ви можете поділитися корисним відео з рецептом, як Woolworths South Africa – просто, стильно та смачно.

Використовуйте хештеги

Хештеги – відмінний спосіб просування будь-якого бізнесу в соціальних мережах. Можна легко відстежити, скільки користувачів ділиться вашою кампанією, відштовхуючись від того, хто використовує відповідний хештег. Ви можете спробувати комбінацію хештегів вашої компанії та популярні хештеги, які використовуються іншими користувачами.

Але не слід бездумно вставляти хештеги. На Twitter можна попросити читачів розказати про найкращий День Святого Валентина в їхньому житті. На Instagram можна попросити фоловерів поділитися зображенням найсмачнішого десерту «День святого Валентина» з вашим хештегом для участі в конкурсі тощо.

Організуйте конкурс або опитування

2018 став апогеєм органічного залучення та змістовних розмов в соціальних мережах. 2019 обіцяє подальше просування за межі автентичності та оригінального вмісту, то чому б не спробувати свої сили в контенті, який створює користувач? Ви можете організувати конкурс або просто запустити серію опитувань, щоб перевірити, наскільки зацікавлена ваша аудиторія.

Dunkin Donuts славиться своєю веселою та яскравою присутністю в соціальних мережах, що підсилюється фотографіями, зробленими їх клієнтами. У 2017 році вони провели кампанію пончиків у формі серця, а в минулому році вони зосередилися на історіях любові.

Ви можете створити якийсь подарунок або винагороджувати, наприклад, кожного 10-го учасника опитувань. Це не вдарить по вашому бюджету, але принесе щастя і задоволення вашим клієнтам.

Рекламуйте в соціальних медіа

Органічне охоплення вже не таке, яким було раніше, а після нещодавніх змін алгоритму стрічки новин Facebook, компанії шукають альтернативні шляхи для того, щоб фоловери бачили їхні пости. Реклама в таких відомих соціальних медіа, як Facebook, Twitter, Instagram або LinkedIn, розширює охоплення тих, хто ще не читає вас. Завжди думайте, чого хочете досягти з кожною кампанією:

  • Кількість відвідувань сайту або цільової сторінки
  • Кількість використань промо-коду
  • Збільшення рівня залучення
  • Нові послідовники або повідомлення електронної пошти

Ви також можете запускати об’яви, щоб перевірити вплив, який отримуєте від органічних повідомлень. Зосередьтеся на продуктах та послугах, які мають великий попит у День Святого Валентина.

Організуйте тематичний захід до Дня Святого Валентина

Зустрічі для налагодження контактів та нових знайомств є популярною практикою впродовж лютого. Але ми не пропонуємо запустити саме цей тип подій.

Відео стає все більш популярним і успішним у соціальних мережах. Чому б не вийти в прямий ефір на Instagram або на Facebook? Організувати та запланувати це складніше, ніж звичайний пост, але фідбек може бути набагато сильнішим, адже ви дозволите своєї аудиторію побачити залаштунки свого бізнесу – це цікаво усім.

Створюйте інтерактивні додатки

Інтерактивні додатки покращують клієнтський досвід і допомагають підвищити залучення у соціальних мережах. У 2012 році компанія Heineken створила додаток Facebook із Wieden + Kennedy Amsterdam під назвою «Серенада». Додаток дозволяв клієнтам створити персональну серенаду для свого партнера із 640 різних варіантів.

Такі додатки, які описані вище, потребують часу для розробки, але ви могли б досягти подібного ефекту, створивши інструмент, який покупці можуть використовувати для створення чогось власноруч. Одним з таких прикладів є Valentine’s Day Tattoo Shop від Tiffany.

Ідея проста: створіть власну унікальну наклейку з прозорим фоном, додайте її до своєї фотографії й поділіться нею на Instagram з відповідним хештегом (#BelieveInLove).

Це, у поєднанні з просуванням з боку впливових інфлюенсерів, робить чудеса для впізнаваності бренду, навіть для люксового ювелірного бренду, який не так багато людей можуть собі дозволити.

Створіть мікросайт або цільову сторінку

Ваші повідомлення в соціальних мережах створюють захопливу взаємодію, але куди йдуть ваші фоловери, коли натискають посилання? Покупці не завжди знають, чого вони хочуть, тож допоможіть їм та зробіть легшим фільтрування продуктів, які є у вашому інтернет-магазині.

Створення спеціальної категорії в онлайн-магазині для особливих випадків, таких як День Святого Валентина, це – звичайна практика.

Якщо ви ввійшли до B2B та бюджет дозволяє, створіть цільову сторінку до Дня Святого Валентина.

Це допоможе поширити впізнаваність бренду й покращити імідж бренду, але клієнт хоче, щоб ви довели ефективність від інвестицій (ROI) вашої діяльності у соціальних мережах. Завдяки унікальній сторінці можна відстежувати її відвідувачів та конвертувати легше, ніж звичайне посилання на веб-сайті. Додайте контент, створений для кампанії, на сторінку та долучить спеціальну пропозицію для свого продукту або послуги, щоб підтримати продажі та реєстрацію. Крім того, використовуйте UTM-коди та відстежуйте наявні сторінки, щоб краще усвідомлювати, що працює і не працює.

Вітайте свою аудиторію

Якщо ви маєте час, ви можете просто привітати своїх фоловерів із Днем Святого Валентина. Наприклад, створити романтичний настрій на своїй сторінці, зробивши тематичне відео або пост.

Не забувайте про людей без пари!

Не кожний має партнера на День Святого Валентина, так що подумати про ринок для цієї аудиторії – досить актуально. Як згадує ReFUEL 4 у своїй статті, «одинокі чоловіки та жінки є прибутковим ринком. Вони, як правило, мають більше грошей».

Це припущення підтримується NRF та їхніми останніми даними щодо витрат на День Святого Валентина, про які ми згадували раніше в цій статті. Згідно з результатами опитування, 3 з 10 дорослих вказали, що не святкують цього року (але) все ще мають певні плани щодо «святкування».

ВАРТО ЧИТАТИ:

Джерело: Sendible

Читайте также:

Маркетинг вашей книги: пошаговая инструкция

Фрілансер чи підприємець? Який шлях обрати?

Новий дизайн и продуктивність сонячних батарей

Ринок SaaS в Україні: більше сотні гравців та $0,5 млрд інвестицій