10 інструментів для просування бізнесу в Instagram

Instagram-маркетинг допоможе швидко масштабувати свій бренд, а наступні інструменти допоможуть організувати й покращити цей процес.

Потенціал Instagram, завдяки якому можна презентувати бренд – як особистий, так і компанії – безпосередньо перед вашим цільовим ринком, залишався незмінним впродовж останніх років. Це соціальна мережа, що переживає найшвидший ріст у демографічній групі міленіалів, а кількість її щомісячних активних користувачів, за прогнозами, перевищить 111 мільйонів у поточному у році.

У сфері Instagram-маркетингу є кілька доступних інструментів, кожен з яких має свої сильні сторони, залежно від ваших конкретних потреб і стратегії в Instagram. Нижче представлено 10 інструментів, які допоможуть використовувати славнозвісну соціальну мережу, а разом з нею і увагу споживачів по максимуму.

SocialCaptain

Щоб залучити фоловерів на Instagram доводиться витрачати доволі багато часу. Уподобання та коментарі вручну можуть бути надзвичайно трудомісткими. Ось тут на підмогу приходить інструмент автоматизації – SocialCaptain. Він взаємодіє з іншими профілями Instagram, тому вам не потрібно нічого робити власноруч.

Завдяки використанню штучного інтелекту, SocialCaptain може знайти й таргетувати реальних користувачів, які відповідають вашій цільовій аудиторії. Можна налаштувати його таким чином, щоб він ставив відмітки «like» контенту, фоловив користувачів та коментував подібний вміст.

Краще за все використовувати подібний інструмент в комплексі з ручною взаємодією. Якщо 100% покладатися на автоматизацію, ваш підхід може бути розглянуто як спам та нестачу автентичності. Використовуйте автоматизацію, але не перебільшуйте.

Hootsuite

Hootsuite – це один з найкорисніших інструментів планування та управління соціальними медіа, і він сумісний з більшістю соціальних мереж. Ви можете керувати своїми обліковими записами в Instagram, Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter і Pinterest за допомогою однієї інформаційної панелі. І це буде до вподоби більшості підприємців.

Тепер Hootsuite дозволяє публікувати контент безпосередньо в Instagram, саме цієї опції бракувало в минулому. Хоча Instagram пропонує величезні можливості, ви не можете ставити на нього усе.  Hootsuite дозволяє заздалегідь планувати контент на всіх каналах соціальних медіа, забезпечуючи, щоб він опинився у всіх соціальних мережах, в яких перебуває ваша цільова аудиторія.

Grum

Grum також є інструментом планування, подібним до Hootsuite. Проте, він спеціально орієнтований на Instagram. Якщо ваш маркетинг здебільшого націлений на Instagram, деякі функціональні можливості цього інструменту мають вам сподобатися. Наприклад, планування публікації контенту на майбутню дату, без необхідності її підтвердження пізніше – цього не вистачає на Hootsuite.

Іншою корисною функцією є можливість автоматичного додавання першого коментаря до будь-яких ваших постів. Якщо ви використовуєте хештеги, включення їх до назв та підписів може послабити ваш меседж. Додавання їх як першого коментаря може зробити ваш контент дещо чистішим.

Tailwind

Tailwind – це багатофункціональний інструмент для Instagram і Pinterest. Це водночас планувальник, інструмент аналізу, контент-менеджер, інструмент соціального прослуховування, аналізатор хештегів і менеджер аудиторії.

Крім того, він створений для спільної роботи в команді та дозволяє керувати кількома обліковими записами Instagram одночасно.

Tailwind використовується такими великими брендами, як eBay, Walmart, General Mills і Viacom. Він також є офіційним партнером Instagram, завдяки чому не залишається сумнівів щодо його безпечності.

Hashtracking

Щоб домогтися успіху в Instagram, потрібно звернути пильну увагу на аналітичні дані, у пригоді в цьому буде Hashtracking – простий у використанні інструмент, який допомагає відстежувати ваш прогрес, аналізувати продуктивність, вдосконалювати контент, розширювати аудиторію та розвивати ефективніші кампанії.

Ви помічали, що деякі з найуспішніших брендів на Instagram дотримуються дуже обмеженої колірної схеми? Це тенденція ефективна, оскільки дійсно працює. Hashtracking має вбудовану функцію, яка має назву ColorTracking. Вона дозволяє організувати результати на основі кольорів, знайдених у вашому контенті, і виявити кольорові схеми, які відповідають за максимальне залучення.

Minter

Minter – це ще один інструмент для аналізу в Instagram, але завдяки йому ви не тільки отримаєте детальну інформацію про власний обліковий запис, але й також зможете стежити за конкурентами у своїй ніші. Відстежуючи деякі з найбільш популярних облікових записів, ви зможете залишатися обізнаними щодо того, що є актуальним і трендовим у певний час. Це дозволить вдосконалити контент-стратегію, яка з більшою часткою вірогідності приверне увагу потрібної аудиторії.

Агентствам, які перебувають у пошуку інструменту для проведення клієнтських кампаній, Minter дозволить експортувати дані як PDF, CSV, файл Excel або презентацію PowerPoint. Ви також можете включити свій логотип для створення фірмових звітів, які можна запланувати на розсилку клієнтам щодня, щотижня або щомісяця.

Boost

Хоча Instagram є дивовижною соціальною мережею з точки зору представлення бренду, він не є ідеальним маркетплейсом. Чому? По-перше, Instagram не дозволяє залишати посилання у підписах до світлин – єдине місце, де можна включити URL – біо. Через це «перенаправлення» користувачів до веб-сайту може обернутися труднощами.

Boost – це інструмент, який змінює те, як відбуваються покупки на Instagram. Після налаштування Boost всі ваші клієнти повинні використовувати свій власний хештег: вони можуть коментувати чи писати ваші #hashtags, щоб зробити покупку.

Їм пропонується за допомогою SMS-повідомлення затвердити та завершити покупку. Це просто, швидко і не вимагає жодних завантажень. Це відмінний варіант для брендів, які хочуть позбавитися від дратівливих «посилання у біо».

Crowdfire

Crowdfire – це додаток для керування соціальними медіа, який містить декілька різних інструментів: планувальник постів, куратор контенту, менеджер фоловерів, інструмент аналізу та трекер згадувань. Окрім того, що це чудове доповнення до будь-яких маркетингових зусиль в Instagram, є й інші корисні функції.

По-перше, Crowdfire працює з багатьма платформами, які не мають багато опцій, з точки зору доступних інструментів. Crowdfire працює з Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Pinterest, LinkedIn, WordPress, Etsy, Shopify, Medium, 500px, Vimeo і з багатьма іншими. По-друге, він має розширення Chrome, яке дозволяє поширити будь-яку сторінку в інтернеті на всі облікові записи соціальних медіа за два кліки.

Repost

Репост контенту є звичайною діяльністю в Instagram. Багато брендів роблять репости для того, щоб обмінюватися контентом, створеним їхніми клієнтами та послідовниками. І ось тут можуть виникнути серйозні незручності, оскільки Instagram ще не вніс жодних функцій, щоб зробити це миттєво. Вам все одно потрібно завантажити зображення, а потім повторно завантажити його вже у свій обліковий запис.

Repost – це програма, яка спрощує цей процес, дозволяючи репостити будь-яку фотографію або відео, віддаючи належне оригінальному посту, який завжди пропонується, коли хтось поширює чийсь контент.

Репост створеного користувачем контенту, у якому зображаються ваші продукти, є одним зі способів мотивувати своїх клієнтів ділитися в соціальних мережах. Щось таке просте, як репост їхнього контенту зі згадуванням вашого бренду – це легкий спосіб побудувати довгострокові відносини.

Over

Over надає доступ до повного творчого пакета на долоні. Його можна використовувати для редагування зображень, додавання тексту та покращення контенту за допомогою різноманітних фільтрів. Крім того, є велика бібліотека зображень і професійно розроблених візуальних шаблонів на вибір.

Over було розроблено з планами щодо Instagram Stories. Історії дозволяють керувати увагою глядача, і якщо у вас є доступ до функції «swipe up», це відмінний спосіб залучити продажі за допомогою творчого контенту. Якщо ви маєте обмежений досвід редагування зображень і відео, програма, подібна до цього інструменту, дозволить будь-кому створити гарний контент.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Джерело:Enterpreneur

Читайте также:

Як автоматизація знищує робочі місця в маркетингу

Розвиток і зростання Pet Tech

Дослідження індустрії MarTech в Україні

7 причин, через які люди ненавидять вашу рекламу – і що з цими робити