6 інструментів для покращення продуктивності

Одна тисяча чотириста сорок. Стільки хвилин у добі. Те, як ми витрачаємо ці 1440 хвилин, визначає нашу продуктивність. Враховуючи усі пристрої, придатні для миттєвого зв’язку, та величезну кількість інформації, доступної в будь-який момент, бути ефективним і продуктивним досить важко. Відволікання з’являються скрізь.

Але існує кілька доступних інструментів, які допоможуть значно поліпшити вашу продуктивність і зробити вірний фокус. Тому ось 6 корисних та перевірених інструментів для поліпшення вашої продуктивності.

BuzzSumo

Блоги – це один з влучніших способів отримати трафік, розширити свій бізнес і створити бренд. Але давайте подивимося правді в очі: якщо ви пишете про тему, яка нікого не цікавить, можете не писати взагалі. Щоб бути ефективною, вона повинна залучати.

Саме для цього і створено BuzzSumo. Цей інструмент дає змогу побачити, з чим саме люди найактивніше взаємодіють. І це важливо знати: якщо люди взаємодіють з певними типами контенту, ви можете написати про це пост, і він сподобається вашій аудиторії.

До речі: у цього інструменту є безкоштовна версія, але вона значно обмежена. За BuzzSumo можна і треба платити, адже воно того дійсно варто.

Які типи контенту мають найбільший відгук у певних категоріях? Від контент-маркетингу та історій Instagram до віртуальних помічників, просто вкажіть ключову фразу, і BuzzSumo виводить список найбільш популярного контенту на цю тему.

Цей інструмент можна також використовувати, щоб знайти ефективні назви для своїх дописів у блогах. Якщо ви бачите 10 найпопулярніших статей про фоловерів в Instagram, запитайте себе стосовно ключової фрази.

BuzzSumo також має функцію, що дозволяє знайти вірусний контент. Ви вводите тему, ключове слово або навіть певну фан-сторінку, щоб дізнатися, який саме контент став вірусним за минулий тиждень, місяць або рік. Також можна виявити контент за його типом – відео, текст тощо – що є безцінною інформацією. Ви будете знати, на який тип контенту слід орієнтуватися, щоб потім використовувати його на своїй фан-сторінці або в соціальних мережах.

Таким чином, замість того, щоб переходити до Google, набираючи фразу, і визначаючи гарячі теми з результатів (що насправді говорить лише про те, які публікації мають добру SEO), розгляньте BuzzSumo для створення найбільш привабливих ідей для бізнесу.

Ціни: вільний план (обмежений); платні плани починаються від $ 79 на місяць (з безкоштовними 7-денними пробними періодами).

Trello

Як кажуть, божевілля – повторення одних і тих самих помилок, в очікуванні різних результатів. Якщо бути чесними, майже весь бізнес іноді потрапляє до циклу божевілля. Часом слід пригальмувати та озирнутися навколо.

Trello може зберегти вам до семи-десяти годин на тиждень. На тиждень! А це немало, повірте.

У вас є стратегія блогу, і ви усе тягнете на своїх власних плечах. Це важко. Але якщо ви почнете відмічати у Trello свій кожний крок – у буквальному сенсі, через деякий час ситуація покращиться. Ви зможете організувати усі ці кроки й призначати певні завдання членам команди – те, що не обов’язково виконувати особисто.

Тепер, замість того, щоб панікувати у неділю увечері – чи все зроблено для того, щоб пост було опубліковано в понеділок вранці, – ви бачитимете увесь процес пофазно і знатимете, що кожен відповідає за свою частину роботи.

По суті, Trello дозволяє створювати систему для конкретних проектів у бізнесі, призначати завдання членам команди, а потім з легкістю доходити до цілей, використовуючи Trello, щоб спілкуватися із співробітниками щодо результатів.

Ціни: безкоштовна версія; платні плани починаються від $10 на місяць для одного користувача.

Agorapulse

Agorapulse – простий у використанні, функціональний інструмент, який має дуже корисні настільні та мобільні версії. Agorapulse може бути надзвичайно корисним для агентств, оскільки дозволяє створювати теки присутності клієнтів у соціальних мережах, відокремлені від ваших та інших клієнтів. Така організація є важливою для продуктивності. Крім того, візуальний аспект Agorapulse дуже корисний, зокрема, функція календаря. Легко побачити прогалини, щоб певні моменти не залишилися непомітними. Наприклад, ви можете швидко побачити, що клієнт ABC не має нічого запланованого на середу у Facebook, а потім виправити це.

Крім того, цей інструмент має чудові звіти. Сподіваюся, ви читаєте це, менеджери соціальних медіа! Завдяки Agorapulse можна роздруковувати або завантажувати звіти для клієнтів щомісяця, без необхідності пошуку інформації. Більше не потрібно переходити до Instagram і Twitter, щоб об’єднати метрики в єдину електронну таблицю! Agorapulse полегшує цей процес.

Однією з цікавих функцій є можливість перегляду історії комунікацій. Наприклад, можна повернутися в Twitter і побачити, що ви з кимось розмовляли, скажімо, півроку тому. Плюс, побачити контекст коментаря або твіту.

Таким чином, замість того, щоб йти туди-сюди та керувати кожною соціальною мережею окремо, подумайте про Agorapulse. До того ж їхнє клієнтське обслуговування є поза всіляких похвал.

Ціни: доступно кілька безкоштовних інструментів; платні плани починаються від $49 на місяць (з 28-денним безкоштовними тестовими періодами).

Slack

Якщо Trello допомагає організувати всі завдання та тих, хто їх виконує, то завдяки Slack всі власники завдань будуть ефективно спілкуватися.

Можливо, у вас виникне питання: «Чому все це не можна робити всередині Trello?». Тому що це більш актуально і вчасно разом із Slack: швидкий спосіб спілкування про один конкретний проект – питання мають миттєвий контекст, тому відповіді надходять швидко.

Крім того, ви можете обмінюватися файлами через Slack. Наприклад, після того, як графічний дизайнер закінчив Facebook-рекламу, він надсилає їх до менеджера оголошень, який потім їх розміщає. Весь зв’язок про об’яви знаходиться в межах Slack. Втрата розмов більше вас не лякає.
Більш того, Slack інтегрується з Trello, Календарем Google, Документами Google і багатьма іншими.

Якщо вам постійно необхідно возитися з нескінченими листуваннями, оновленнями статусів та іншими дратівливими питаннями, «доручіть» організацію цього стрімкого потоку Slack.

Ціни: безкоштовна версія; платні плани починаються від $8 на місяць

ManyChat

Спілкування з клієнтами безцінне. Але ваш час не гумовий. Якщо ви витрачаєте цілий день – всі ці 1440 хвилин – на розмову з клієнтами та відповіді на їхні запитання, то часу на бізнес на залишиться.

Вирішенням може стати чатбот. Не хвилюйтеся, якщо ви ніколи не чули цього терміну. Ймовірно, ви вже використовуєте один з них: Alexa, Siri та Google Assistant – чатботи, які є комп’ютерними програмами, що спілкуються з людьми.

Кожна сторінка у Facebook має «час відгуку», який базується на тому, наскільки швидко ви реагуєте. 100% час відгуку є дуже важливим, оскільки якщо хтось відвідує вашу сторінку і збирається надіслати повідомлення, але бачить, що ви не відповідаєте протягом трьох днів, він або вона, ймовірно, не залишать повідомлення.

Щоб отримати 100% час відгуку, потрібно відповісти на 80% коментарів протягом 15 хвилин. Яким чином це можна втілити у життя?

Можна зв’язати контактну форму з власного сайту з Facebook Messenger ботом. Таким чином, якщо хтось залишає запитання на сайті, ви отримуєте його у месенджері, і можете негайно відповісти або налаштувати автоматичну відповідь.

Якщо ви все ще думаєте про те, як ви можете включити у свій бізнес чат-бот по типу ManyChat, який, до речі, є дуже зручним для користувача, влаштуйте невеликий мозковий штурм. Запитайте себе, що мають робити потенційні клієнти на вашій сторінці.

Як мінімум, створить обліковий запис за допомогою програми ManyChat, налаштувавши привітальне повідомлення, а потім вирішуйте проблему з 100% часом відгуку.

Ціни: безкоштовний план; платні плани починаються від $15 на місяць і базуються на кількості передплатників.

Rev.com

Rev.com – інструмент, за допомогою якого можна зробити транскрипцію, субтитри та навіть переклад аудіо- чи відеофайлів. Він зберігає купу часу, а ціна вас приємно здивує.

Транскрибування аудіо- чи відеофайлів вимагає багато часу та зусиль, особливо для непрофесіоналів. Rev.com дуже простий у використанні. Все, що потрібно зробити, це завантажити відеофайл або вставити URL-адресу.

Після завантаження відео або аудіофайлу, вони перетворяться на транскрипт за лічені хвилини! Ще одна цікава функція, це можливість завантажувати декілька форматів.

Ціни: транскрипція і субтитри коштують $1/хв.

ВАРТО ЧИТАТИ:

Джерело: kimgarst

 

Читайте также:

4 з 10 перекладачів втрачають роботу через штучниий інтелект

У Китаї старі гаджети можна перетворити на витвори мистецтва

Штучний інтелект забере у нас роботу? Думки візіонерів та дослідження

Google запускає в Україні кампанію «‎Google для бізнесу‎»