15 книг по копірайтингу завдяки яким ви станете писати цікавіше та ефективніше

Для просунення сайту важлива не тільки технічна оптимізація, але й контент – зрозумілий для алгоритмів пошукових систем та корисний для читачів. Аби навчитися дотримуватися балансу, рекомендуємо вам цілу низку спеціалізованої літератури. Пишіть тексти, які будуть приваблювати клієнтів та швидше просувайте їх вище в пошуковій системі.

1. Ingate «Топовий контент: шпаргалка по написанні текстів для просунення сайтів»

Чи хочете ви створювати SEO-тексти без ненависті та неприємних моментів та не перейматися за результат? Ця книга розкрила цю тему саме для вас. Ви дізнаєтесь про те, де знайти копірайтера, як створювати хороший контент та зробити сайт унікальним для пошукових систем. Аби справи були простішими та швидшими, у книзі вказано багато готових шаблонів: ТЗ, бриф та чек-лист для перевірки тексту.

2. Максим Ільяхов, Людмила Саричева «Пиши, скорочуй. Як створити сильний текст»

Це настільна книга не лише копірайтера, але й будь-якої іншої людини, хто пише тексти для людей. Після прочитання цієї книги ви навчитеся писати цікаво, зрозуміло та нестандартно. Ця книга не лише про написання текстів, але й про те, як їх правильно оформлювати. Вона допоможе впорядкувати статті будь-якого розміру, навчить правильно їх структурувати та ілюструвати.

3. Микола Кононов «Автор, ножиці, папір»

Ця книга абсолютно для всіх, хто пише статті, листи та будь-які інші тексти, якими потрібно приваблювати читача. У ній міститься 14 уроків про те, як оперативно створювати «вау!» контент. Автор книги Микола Кононов створив свій метод навчання писати оригінально та поширювати тексти серед читачів. «Всі 267 сторінок я розповідаю все, про що знаю – прийоми, методи, хитрі текстові фішки та інше». Це головний принцип: писати потрібно лише про те, що ти пережив особисто. Тільки в цьому випадку текст зачепить читача за живе.

4. Дмитро Кот «Копірайтинг. Як не з’їсти собаку»

У книзі зібрано всі матеріали, які потрібні для створення та написання цікавих продаючих текстів: різноманітні методики, прийоми та секрети. У кожному розділі присутні рекомендації, які можна та потрібно застосовувати на практиці. Наприклад, з чого почати текст, як перевірити його, придумати крутий заголовок та інше. Окрім того, будь-який контент повинен відповідати трьом принципам: повага, чесність та робота на продажі. Якщо ваші тексти саме такі, тоді ви вже стали професіоналом!

5. Дмитро Кот «Продаючі тексти: модель для збірки. Копірайтинг для всіх»

Ще одна книга про те, як писати рекламні тексти. Вона не скаже вам нічого нового, не розкаже про якісь нові підходи до створення контенту, а лише допомагає розібратися в деталях про те, що ви й так знаєте. У книзі багато практичних прикладів, на які можна орієнтуватися. Автор розповідає, яка повинна бути структура продаючих текстів і що містить кожен блок: заголовок, підзаголовок, офер та інше. Ця книга – це ідеальний конструктор для створення продаючого контенту. Все, що залишається зробити – це прикрасити текст цими фішками та прийомами.

6. Андрій Парабеллум «77 секретів копірайтингу. Тексти, які продають»

Якщо ви вже досвідчений копірайтер та автор продаючого контенту, ця книга саме для вас. Тут зібрано 77 ефективних фішок, завдяки яким ваші тексти стануть яскравими та в’їдливими. Ця книга – справжня інструкція до написання: конкретно, коротко і по справі. Відкрити будь-яку сторінку, читайте пораду та використовуйте її на практиці.

7. Денис Каплунов «Копірайтинг масового ураження»

Вірно зіставлений рекламний текст – це один з найбільш ефективних інструментів продаж. Про те, яким повинен бути продаючий контент, детально описано у цій книзі. Автор розповідає про прийоми написання рекламних текстів, які дозволяють привернути увагу користувачів, зацікавити їх та підштовхнути до купівлі продукту. Завдяки цій книзі, ви дізнаєтесь як правильно спілкуватися з читачами, як знайти спільну мову, аргументувати ціну, яким повинен бути заголовок та інше.

8. Лі Одден «Продаючий контент. Як пов’язати контент-маркетинг, SEO та соціальні мережі в єдину систему»

Лі Одден пропонує передивитися підхід до оптимізації контенту для пошукових систем та соціальних мереж: зробити його цілісним. З книги ви дізнаєтесь про основні методи, які застосовують в контент-маркетингу: від планування та постановки цілей до створення стратегії та оцінки ефективності текстів. Завдяки цьому ви зможете підвищити не лише якість свого контенту, але й привести на сайт нову аудиторію.

9. Еліна Слободянюк «Настільна книга копірайтера»

Книга про неймінг, слогани, формати, види та правила написання текстів. Про те, як вивчати аудиторію, використовувати літературні прийоми та чіткі правила вираження думки. Після прочитання книги у вас не буде розчарувань від даремно витраченого часу. Там немає води, якихось дивних описів та відомих істин – лише корисна та цікава інформація.

10. Еліна Слободянюк «Скарб для копірайтера»

Жоден проект не обходиться без продаючих текстів, чи то лендінг, чи публікація в соцмережах або багатосторінковий сайт зі складною внутрішньою структурою. Незалежно від обсягу та тексту, важливо знайти підхід до читача, зацікавити його та втягнути до взаємодії із брендом. Книга привчає думати, ретельно підбирати слова, оцінювати текст з різних боків, а також точно та об’ємно висловлювати свої думки.

11. Денис Каплунов «Контент, маркетинг та рок-н-рол»

Якщо ви хочете створити привабливий цікавий контент, після читання якого читачі з ходу захоплювалися автором, то ця книга якраз для вас! Тут Денис Каплунов детально розкриває, як створювати різні типи контенту: тексти для сайту, статті до блогу, картинки, фотосвітлини та навіть відео. На сторінках видання лише ефективні прийоми, підтримані практичними прикладами. Використовуйте ці техніки у своїй роботі, дізнавайтесь більше та ставайте «зіркою» у світі контенту!

12. Денис Каплунов «Бізнес-копірайтинг»

Щоб рекламний текст привертав увагу з перших слів, він повинен бути коротким, конкретним та інформативним. У цій книзі зібрані десяток таких характеристик продаючого контенту. Автор розповідає про те, як заряджати текст високою енергетикою та навчитися цікаво писати. Аби швидше запам’ятати правила створення ефективного контенту, автор приготував для читачів велику кількість практичних вправ та прикладів. Тренуйтеся та підвищуйте свої навички письменної майстерності!

13. Уїльям Зінсер «Як писати добре»

Якщо більшість книг в нашій добірці присвячені професіональним навичкам писати, то ця книга буде цікава абсолютно всім, хто хоче навчитися ясно та чітко виражати свої думки як письмово, так і усно. Автор ділиться з читачами правилами та методиками, котрі можна використовувати при написанні текстів на будь-яку тему, чи то інтернет-маркетинг, гастрономія чи подорожі. Пиши яскраво, цікаво, зрозуміло, захопливо та позитивний результат буде миттєвим.

14. Рамазан Міндубаєв, Дмитро Булатов, Альберт Сафін «Світла сторона просування сайтів»

Це видання – покрокова інструкція по просуненню в пошукових системах, що дозволяє залучити нових клієнтів, підвищити трафік на сайті, кількість заявок та, як наслідок, дохід. Ти дізнаєшся про те, як вибрати копірайтера, працювати з фрілансерами, чому краще створювати щось нове, ніж щось переробити та багато іншого. Книжка буде цікава як почнаючим бізнесменам, так і маркетологам і технічним спеціалістам.

15. Ігор Ашманов «Оптимізація та просування в пошукових системах»

Це четверте перевидання книги Ігора Ашманова, де зібрано все, що наразі актуально в пошуковому маркетингу. Принципи пошукових ботів, та інші фактори, що впливають на ранжування сайтів, сервіси автоматизації просування сайтів, чорні методи оптимізації, найбільш поширені помилки та багато чого іншого.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

Топ-10 сервісів для перевірки на плагіат для копірайтерів та контент-менеджерів

Кращі бібліотеки: Америка, Азія, Африка та Австралія

Кращі бібліотеки світу: Європа

Будні SEO-шника: як змусити Google полюбити ваш сайт?