За п’ятнадцять років свого існування ринок мобільних додатків став реальною силою, з якою потрібно рахуватися як виробникам технологій, так і рекламодавцям. Згідно з Data.ai, споживачі завантажують понад 435 тисяч додатків за хвилину — і ця цифра, схоже, лише зростатиме.
Вже зараз користувачі проводять третину свого дня, споживаючи контент у програмах. Щоб завоювати їхні уми та серця в цьому році, зверніть увагу на ці чотири тенденції в мобільній розробці.
Розповсюдження AR
Доповнена реальність (augmented reality, AR) продовжує набирати популярності. Дедалі більше сервісів запускають нові функції з урахуванням цієї технології. Наприклад, IKEA представила додаток IKEA Place, який дозволяє розставити меблі в 3D-моделі квартири та оцінити, як вони будуть виглядати.
А у вересні разом із iOS 16 на iPhone з’явилася функція, що дозволяє вирізати об’єкти на фотографії (як людей, так і предмети) та переміщати їх на інше тло.
Технології для редагування фону та навіть заміни обличчя на відео також активно поширюються та вдосконалюються. На ринку з’явилися й різні програми, що дозволяють розміщувати анімовані 3D моделі в реальному оточенні. За допомогою цієї технології компанії можуть створювати привабливі ролики зі своїми продуктами.
Завдяки доступності та стрімкому розвитку AR-технологій, а також творчому потенціалу користувачів, автори з невеликою аудиторією скоро будуть робити ролики, які майже не поступаються за якістю студійним. Створення контенту активно демократизується, і нові розробки у сфері доповненої реальності мають зміцнити цей тренд.
Нові способи монетизації у соцмережах
Ця концепція не нова, але непроста ситуація у світовій економіці та зростання популярності соцмереж ще більше спонукають геймерів, творців контенту та простих користувачів шукати нові способи монетизувати свою діяльність.
У серпні 2022 року Instagram запустив платну підписку на творців ексклюзивного контенту. За цим трендом, ймовірно, підуть і інші платформи.
Раніше цього року також з’явився додаток Yepp, який ділиться своїми рекламними доходами з користувачами: вони можуть заробляти на створенні та споживанні мемів. Ця модель розподілу доходів також може стати популярною протягом найближчих місяців.
Крім того, у міру розвитку цифрового маркетингу все більше соціальних мереж будуть додавати функції для онлайн-торгівлі. Так люди зможуть купувати одяг, витвори мистецтва та інші товари та послуги не лише на платформах, створених спеціально для цього.
Залучення користувачів до розробки
Зараз зростає розуміння того, що для покращення продукту важливий ширший діапазон думок. Тому розробники додатків та компанії приділяють все більше уваги розвитку спільнот у рамках бета-тестування.
У найближчому майбутньому в ранніх стадіях розробки програм, ймовірно, братимуть участь більше користувачів та клієнтів. Внаслідок цього з’являться продукти, створювані людьми та для людей.
Розвиток мобільних гаманців
Зручність, безпека та швидкість набувають все більшого значення для користувачів, а їхня довіра до традиційних банків та фінансових систем знижується. Звіт Mobile Wallets Report за 2021 рік прогнозує, що з 2021 до 2025 року використання мобільних гаманців зросте на 74%. Як стверджується, до кінця 2025 року кількість таких гаманців сягне 4,8 млрд.
Споживачі вже набагато дбайливіше ставляться до своїх фінансів. Тому у 2023 році можуть з’явитися нові гаманці та додатки, які залучатимуть великою різноманітністю переваг та винагород.
Разом з цим у 2023 та наступних роках ми, ймовірно, побачимо нові сервіси, орієнтовані на ESG-підхід. Вони надихатимуть споживачів заощаджувати та відкладати кошти, а також допомагати спільнотам, просуваючи соціальні та екологічні заходи.
БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:
- Самі незвичайні AR додатки для смартфона
- Найкращі iOS-застосунки та ігри 2022 року за версією Apple
- Як змінилися звичні застосунки з війною та які з’явилися нові
Джерело: Entrepreneur