5 неочевидних помилок в SMM

Налагоджений та продуманий SMM допоможе завоювати лояльних клієнтів. Поганий – принесе збитки та зіпсує нерви. Отже, слід не допустити розвитку 2-го сценарію.

Перш ніж перейти до пошуку неочевидних ляпів, переконайтеся, що ви не припускаєте жодної з класичних, очевидних, помилок у соціальних мережах – маєте закритий профіль або продовжуєте користуватися власним обліковим записом, коли вам потрібно перейти на бізнес-акаунт.

Якщо на цьому етапі не має проблем, приділимо увагу менш очевидним, але дуже критичним помилкам, яких не уникає переважна більшість брендів у своїх маркетингових зусиллях у соціальних медіа.

Публікація заради публікації

Публікації у соціальних медіа мають бути регулярними та захоплюючими, тому якщо вам нічого сказати – не кажіть! Якщо ви не відчуваєте натхнення поділитися чимось – не діліться цим. Крапка. Видавлений контент виглядає фейковим та неправдивим. Враховуючи кількість контенту, що генерується щодня, все більше користувачів соціальних медіа стають чудовими детекторами та мають сильніші фільтри, ніж будь-коли.

Окрім того, що пост заради посту зазвичай має протилежний, від того, що ви очікуєте, ефект, дуже багато людей відчувають, що їм доводиться постійно публікувати пости, щоб залишатися актуальними. Насправді ви заплямуєте свій бренд і зменшите свої ставки, публікуючи контент низької якості. А якщо користувачі не взаємодіють з вашим контентом, Instagram припинить показувати їм ваші публікації.

Основне посилання: обмірковуйте контент, який ви публікуєте, та керуйтеся добре продуманою стратегією. Плануйте свій контент заздалегідь, щоб вам не доводилося покладатися на примхи натхнення. Створіть календар контенту і завжди запитуйте себе, чи ви б зупинилися і приділили час тому, щоб подивитись/прочитати або прослухати те, що збираєтеся публікувати.

Суворо дотримуватись плану

Це може статися, якщо ви занадто серйозно поставитеся до пункту, який було описано вище.

Ви один з тих людей, хто використовує цитату, що надихає у кожному третьому дописі в Instagram, щоб у вашому обліковому записі була симпатична впорядкована колонка з однаковими на вигляд плитками? Ви робите це, навіть якщо ці публікації не викликають певного інтересу? Це прекрасний приклад того, як можна перестаратися із маркетинговою стратегією соціальних медіа. Багато людей настільки жорстко тримаються за свою ідею, що навіть якщо результати чітко показують відсутність інтересу у аудиторії, вони все одно роблять це, оскільки хочуть «дотримуватися свого плану».

Є дві причини, чому це величезна помилка. По-перше, ви калічите свою творчість. Наприклад, ви відчули наближення натхнення стосовного чого актуального і хочете цим поділитися, але ж одразу приходите до тями: «О, чекайте, моя наступна публікація повинна бути цитатою, тому мені доведеться почекати, перш ніж поділитися цим». Таких підхід применшує магію шерінгу в реальному часі в соціальних мережах, перериває творчий потік і обмежує розповсюдження контенту. По-друге, це означає, що ви не звертаєте уваги на те, що насправді має значення – вашу аудиторію! Приймайте рішення, ґрунтуючись на своїх результатах, і завжди випробовуйте нові способи залучити свою аудиторію, щоб вони не нудьгували.

Основне посилання: зосередьтеся на тому, що насправді має значення для вашої аудиторії, а не для вас. Тестуйте, вимірюйте, вивчайте, повторюйте. Відступіть від жорсткого плану і дайте людям те, що вони хочуть.

Занадто багато просування продукту, недостатньо маркетингу в соціальних медіа

Ваша аудиторія не завжди знає, чого сама хоче – і вони можуть захотіти ваш продукт чи послугу. Однак ви викличете у них повну відразу, якщо постійно бомбардуватимете їх рекламою та просуванням.

Це прекрасно пояснює Гері Вайнерчук (Gary Vaynerchukу) своїй книзі «Джеб, Джеб, Джеб, хук справа: як розповісти свою історію в галасливому соціальному світі». Сенс полягає в тому, щоб спершу зосередитись на побудові відносин зі своєю аудиторією. Як ви будуєте відносини, про які ви питаєте? Так само, як ви будували будь-які відносини – створюючи довіру. SurveyMonkey повідомляв минулого року, що 68% дорослих в США кажуть, що довіра до бренду впливає на їх рішення при великій покупці.

Є два способи зростити довіру до своєї аудиторії. По-перше, впустіть її. Нехай аудиторія побаче справжню, людську складову вашого бренду. Будьте прозорими і діліться необробленими, справжніми моментами. Це створить зв’язок, а зв’язок створить довіру. По-друге, дайте перше без очікування. Перш ніж навіть подумати про те, щоб запитати щось з аудиторії, зосередьтеся на тому, що ви можете їй дати, а потім давайте, давайте, давайте.

Основне посилання: співвідношення просування товару до контенту, орієнтованого на цінність, повинно бути приблизно як 1 до 4, тому на кожні чотири розважальних пости є одна публікація, яка рекламує ваш товар чи послугу.

Відсутність цілісності бренду

У чому полягає унікальна сутність вашого бренду? Чи просвічується вона повз весь ваш контент? Чи є послідовність у вашому контенті? Якщо ви хочете створити та підтримувати потужний бренд, зосередьтеся на послідовності бренду.

Уточнення: послідовність не означає одноманітність. Не викладайте один і той же контент знову і знову. Обов’язково тестуйте та перевіряйте різні формати. Водночас, все це повинно відповідати місії вашого бренду, тону голосу та загального вигляду.

Не робіть великих помилок, копіюючи формат і стиль інших брендів. Якщо ви не володієте і не використовуєте свою унікальну сутність бренду в кожному створеному фрагменті маркетингового контенту в соціальних медіа, ви спрощуєте себе та свій бренд.

Послідовність також означає послідовно виставляти контент і дотримуватися своїх обіцянок.

Наприклад, якщо ви говорите, що кожен тиждень буде новий епізод IGTV, він має виходити щотижня. Це створює довіру та надійність у вашої аудиторії та дає їм знати, що вони можуть розраховувати на вас.

Основне посилання: будьте послідовними у маркетингових зусиллях у соціальних мережах, оскільки послідовність поєднує та створює потужні, стійкі бренди.

Використання LinkTree як посилання в Instagram

Ви маєте одне посилання у біо та використовуєте LinkTree. Дійсно? Ну, насправді це не так дивно, адже це одна з найпоширеніших, але менш очевидних помилок SMM, які бренди роблять в Instagram. Ось чому використання Linktree є помилкою:

  1. ви залежите від стороннього додатка та маєте нульовий контроль. Якщо він завсине, «зависнете» й ви.
  2. ви жертвуєте своїм брендингом, оскільки працюєте в межах їх норм і параметрів.
  3. ваша сторінка Linktree в основному виглядає так само, як і всі інші. Немає аналітики у безкоштовній версії та обмежена аналітика у платній версії. Крім того, всі ваші дані належать їм.

Отже, що використовувати замість цієї опції? Свій сайт! Не існує абсолютно жодної причини, чому домашня сторінка вашого веб-сайту не повинна спрямовувати своїх глядачів туди, куди ви їх хочете спрямувати. Якщо ваш веб-сайт не налаштований на найважливіші дії, на які ви хочете спонукати своїх гостей, виправлення цього має стати пріоритетним завданням.

Шпаргалка для роботи у соціальних медіа

5 неочевидних помилок маркетингу в соціальних медіа, яких потрібно уникати будь-якою ціною:

  • Публікація заради публікації без реального наміру чи стратегії
  • Жорстке дотримання плану і відсутність гнучкості у стратегіях соціальних медіа
  • Передозування реклами продукту чи послуги. Дотримуйтесь співвідношення розважально-інформативного контенту/просування у співвідношенні 4 до 1.
  • Нестача послідовності бренду і його спрощення
  • Використання Linktree у біографії Instagram

ВАРТО ЧИТАТИ:

Джерело: Entrepreneur

Читайте также:

4 з 10 перекладачів втрачають роботу через штучниий інтелект

У Китаї старі гаджети можна перетворити на витвори мистецтва

Google запускає в Україні кампанію «‎Google для бізнесу‎»

Як користуватися Artbreeder — нейромережею, яка вміє «схрещувати» зображення та створювати нові