5 корисних технологій для роботи вдома

Пандемія COVID-19 та суворі заходи карантину примушують все більше підприємств просити працівників працювати з дому. Але чи готові вони до цього? Корпоративні офіси наповнені сучасними технологіями та дорогою інфраструктурою, але більшість приватних помешкань не мають і частки такого обладнання.

Якщо ви сподіваєтеся підтримувати належний рівень продуктивності в домашніх умовах, вам треба застосовувати нові технології. Відставання від колег — чи інших компаній — може серйозно знизити вашу ефективність.

Тим, хто не звик працювати вдома, може бути непросто адаптуватися до нових умов роботи. Нижче наведено п’ять технологій, завдяки яким робітники зможуть ефективно виконувати свої завдання в дистанційному режимі.

1. Адаптивний WiFi

Щоб залишатися на зв’язку зі своїми колегами, вам потрібен надійний бездротовий сервіс, який динамічно відповідає вашим потребам. Нещодавно ми вже писали про те, що на якість роботи домашньої Wi-Fi-мережі впливає купа побутових пристроїв. Тому варто звернути увагу на технологію адаптивного Wi-Fi. У такому режимі передавач отримує інформацію від приймачів про якість сигналу по кожній антені. Тобто пристрій надсилає сигнал, а у відповідь отримує відповідь, наскільки він був хорошим.

На відміну від mesh Wi-Fi вчорашнього дня, адаптивний Wi-Fi використовує штучний інтелект для визначення того, де і коли ваш дім та пристрої використовують Wi-Fi найбільше. Потім система відповідно ділить пропускну здатність. Щоб краще зрозуміти  сутність, уявіть, що це працює як контроль повітряного руху для вашого підключеного будинку. Ця система гарантує, що не тільки всі пристрої у вашому домі отримують необхідний Wi-Fi, але і те, що широко використовувані пристрої матимуть найпотужніший і безпечний сервіс.

2. Платформи для відеодзвінків

Швидкий перехід мільйонів працівників на дистанційний режим роботи по всій країні привів до так званого «Zoom-буму». Як відомо, Zoom — це одна з найбільш популярних у світі платформ для відеочату.

Зустрічі віч-на-віч є базовою вимогою для  багатьох бізнесів; електронна пошта чи інші схожі засоби не можуть їх повною мірою замінити. Платформи типу Zoom, Skype, WhatsApp та Google Hangouts дозволяють легко підтримувати відеозв’язок зі співробітниками чи клієнтами на відстані. І хоча відеочати все ж не забезпечують того ефекту, що особисті зустрічі, проте вони можуть стати непоганою заміною.

3. Інструменти миттєвого обміну повідомленнями

Втім не кожна проблема вимагає контакту «віч-на-віч». Працюючи з дому, ви можете обмінюватися з колегами текстовими повідомленнями. Хоча електронна пошта — найстаріший інструмент для комунікацій в інтернеті, постійне оновлення поштової скриньки та форматування повідомлень може відбирати чимало часу. В середньому двадцять вісім відсотків робочого дня витрачаються лише на електронну пошту.

Тому такі інструменти для обміну повідомленнями як Slack, Telegram, Viber, WhatsApp та інші дозволяють перенести звичайні офісні комунікації в інтернет. Завдяки можливості спілкуватися приватно або в групах, ви можете бути впевненим, що той, кому ви пишете, миттєво побачить ваше повідомлення.

4. Системи управління проєктами

Більшість підприємств використовують певну платформу управління проєктами. Однак ці засоби набувають нового рівня важливості, коли спеціалісти працюють з дому. Без можливості регулярно контролювати плани та робочі процеси робота з дому може швидко стати неефективною. Хоча ці виклики нелегко подолати, консолідація вашої компанії на одній платформі – це гарна ідея для старту.

Якщо ви використовуєте Asana, Trello чи інше подібне рішення, переконайтесь, що все, над чим ви працюєте, чітко описано на обраній вами платформі. Програмне забезпечення Teamwork дозволяє створити план управління робочим проєктом на ранніх стадіях; далі важливо контролювати, щоб виконані етапи не відхилялися від зазначеного плану. Регулярно оновлюйте інформацію про виконання плану і заохочуйте своїх колег робити те саме.

5. Цифрові помічники

Ринок цифрових продуктів-помічників щороку зростає більш ніж на 50%, тому є чимала вірогідність, що ви вже знайомі з такою технологією. Незалежно від того, чи це Amazon Echo, Google Assistant або Apple Siri, більшість працівників уже мали справу з цифровими помічниками. Але мало хто наразі використовує їх у повному обсязі в роботі.

Цифрові помічники можуть телефонувати, відправляти електронні листи, робити нотатки та багато іншого. Хоча застосування помічника в офісі зазвичай може бути небажаним, використання його в домашніх умовах дозволяє вам продовжувати працювати, коли ви готуєте їжу, прибираєте квартиру чи виконуєте інші важливі завдання в побуті. Деякі цифрові помічники також дозволяють вам проводити конференц-дзвінки без попередньої складної координації, яка зазвичай потрібна.

Оскільки робота з дому стає необхідною реальністю для все більшої кількості працівників, для багатьох з них адаптація до нового середовища може бути непростою. Тож використання сучасних технологій здатне зробити цей перехід менш болісним.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Джерело: Readwrite

Читайте также:

Штучний інтелект в сфері освіти: як використовувати нейромережі вчителям

Літій-іонні акумулятори: що потрібно знати і чого не треба боятися

15 функцій WhatsApp про які ви могли не знати

10 надихаючих бізнес-ідей технології 3D-друку у 2024 році