6 налаштувань Google Forms, які зроблять роботу продуктивнішою

Деяким користувачам здається, що сервіс Google Forms занадто простий. Однак насправді це надійний інструмент з безліччю корисних функцій.

Забороніть повторне заповнення

За замовчуванням Google форми не збирають адреси електронної пошти. Це дозволяє респондентам залишатися анонімними та не заводити обліковий запис Google для заповнення анкети. Однак для власників це може бути досить незручно, тому що вони не можуть відстежити авторів відповідей і є ймовірність того, що деякі опитані можуть заповнити форму двічі.

Це можна виправити в налаштуваннях у вкладці «Загальні». Просто поставте прапорець в пункті «Відправляти форму не більше одного разу».

Зверніть увагу, що для цього користувачам необхідно буде увійти в систему за допомогою облікового запису Google.

Якщо ви хочете бачити, хто як відповів, встановіть прапорець біля пункту «Збирати адреси електронної пошти».

Перетворіть форму Google в тест

Ви можете створити форму Google з декількома варіантами відповідей, що дозволить автоматично виставляти оцінку. Просто зайдіть в розділ «Тести» в настройках.

Питання з декількома варіантами відповідей можна оцінювати в режимі реального часу — просто вкажіть правильну відповідь, і Google самостійно підрахує кількість балів.

Ви також можете дозволити розгорнуті відповіді, але в цьому випадку оцінка повинна проводитися вручну.

Ця опція дозволяє використовувати сервіс як корисний інструмент тестування.

Додайте своє зображення в шапку форми

Оформлення в Google формах за замовчуванням виконано в фіолетових відтінках. Але якщо ви хочете налаштувати оформлення під себе, ви можете змінити зображення шапки. Натисніть на значок палітри.

Тут ви можете завантажити зображення, а Google адаптує колірну схему під нього.

Використовуйте розділи та логіку

Якщо форма повинна займати кілька сторінок і наступні питання повинні залежати від попередніх відповідей, скористайтеся функцією додавання розділів.

Для цього необхідно на будь-якому питанні натиснути кнопку «Додати розділ». Цей інструмент дозволяє ділити форму на кілька розділів.

Залежно від відповідей, респонденти будуть потрапляти в різні секції форми. Це дозволить прискорити процес, тому, що люди зможуть пропускати частини форми, які їм не потрібні. Для цього необхідно натиснути на значок з трьома крапками в нижньому кутку питання з декількома варіантами відповіді.

Використовуйте шаблони

Створити власну форму не складе великих труднощів, проте щоб заощадити час, можна скористатися готовими шаблонами від Google.

Вони знаходяться в галереї шаблонів на початковій сторінці Google Форми.

Якщо ви використовуєте Google Workspace (раніше G Suite), ви можете самостійно створювати шаблони, які може використовувати вся команда. Або якщо ви працюєте зі схожими формами, необов’язково кожен раз створювати їх з нуля.

Зберігайте відповіді в Google таблицях

За замовчуванням результати опитувань Google форм зберігаються там же, але за бажанням можна налаштувати автоматичний експорт відповідей в Google таблиці.

Для цього в розділі відповідей натисніть на іконку Google таблиць.

Тепер всі відповіді будуть зберігатися в електронній таблиці Google на вашому Google диску.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: FastCompany

Читайте также:

Apple Intelligence проти фішок зі штучним інтелектом Google Pixel — у кого нововведення цікавіше?

Безкоштовна навчальна програма «Основи кібербезпеки для бізнесу» від Google

Everyday Robots зсередини: як Google намагалася створити роботів-помічників зі штучним інтелектом

Google for Startups оголошує 24 нових одержувачів грантів Фонду підтримки Google для стартапів в Україні