Роль технологій майбутнього в сучасній електронній комерції

Електронна комерція розвивається надшвидкими темпами, як і конкуренція в цій галузі. Завдяки інструментам штучного інтелекту, доповненої реальності та машинного навчання, будь-який бізнесмен, що займається електронною комерцією може стати виключенням на цьому конкурентному ринку та піднятися вище за всіх. Ці інструменти дуже ефективні для збільшення продаж та позитивного впливу на потенційних клієнтів.

Якщо ви боретесь за хороші продажі або хочете збільшити прибуток від свого бізнесу, то було б розумно розглянути можливість використання цих технологій для підтримки вашого бізнесу.

Що таке доповнена реальність, штучний інтелект та аналіз великих даних

Доповнена реальність протягом довгого часу була чимось недосяжним. Вона була обмежена кіноіндустрією та індустрією розваг, але завдяки останнім технологічним досягненням, AR стала швидко поширюватись та вийшла зі сфери наукової фантастики й увійшла до царини науки. Доповнена реальність – це взаємодія між реальним та віртуальним середовищем методом накладення об’єктів цифрової візуалізації на реальний світ за допомогою AR-додатків. За віртуальним світом майбутнє, яке незабаром вплине на всі технології, які ми використовуємо щодня.

Штучний інтелект – це здібність комп’ютерної програми розуміти, навчатися та діяти відповідним чином. Це інструмент, який намагається зробити машину «розумною». За допомогою простої програми машина може навчитися та думати як звичайна людина. Штучний інтелект – це демонстрація навчального процесу та самостійного удосконалення. Участь штучного інтелекту в промисловості показало відмінний результат та позитивний вплив.

Data Mining – це процес збору великих даних та їх сортування. Від ціни конкурента до кошика покупця дані можуть бути будь-якими. Потім ці данні перевіряються та відстежуються, що допомагає ідентифікувати закономірності та відношення для отримання ефективної інформації. Ця ефективна інформація може бути використана для визначення тенденцій ринку або розробки маркетингової стратегії для покращення продаж.

Окрім використання цих технологій у різноманітних секторах, наприклад, автоматизації, іграх, охороні здоров’я або фінансах, вони останнім часом стали активно впроваджуватися  в електронну комерцію. Нижче розберемо детальніше.

Шопінг

Запровадження AR та штучного інтелекту може покращити якість покупок та збільшити ваші продажі. Технологія дозволяє клієнтам продивлятися продукти та їх функції за допомогою додатку доповненої реальності. Додатки AR здатні візуалізувати та відтворювати продукт для користувача, аби легше зрозуміти його функції. Це дуже вигідно, оскільки клієнт буде задоволеним використанням продукту, який він бажає придбати.

До прикладу, у 2013 році каталог IKEA розробив додаток доповненої реальності, що візуалізує сторінки каталогу та показує трьох вимірну анімацію меблів. Використання цієї технології у компанії привернуло до себе велику кількість нових клієнтів.

Пошук, що орієнтований на клієнта

Іноді клієнт може відмовитись від покупки через те, що результат не має ніякого відношення до його запиту. Обов’язковою умовою успішної електронної комерції є зображення саме того продукту, який шукає покупець. Отже, за допомогою технології штучного інтелекту це все стало простішим. Технологія штучного інтелекту може відтворювати результати пошуку клієнта які дійсно задовольнять його. Штучний інтелект може будувати пошук, який орієнтований на клієнта та показувати лише обов’язкові продукти для користувачів. Також він може показувати аналогічні продукти клієнту через рекламну кампанію, навіть якщо він покинув сайт електронної комерції. Таким чином, штучний інтелект залучить більше трафіку на ваш сайт, що, ймовірніше, збільшить потенційні продажі.

Персоналізація онлайн-досвіду

З часом клієнт зможе все частіше обрати між різними розмірами та кольорами одягу, які будуть йому найбільш пасувати. Це буде досягнуто шляхом застосування технології AR. З інструментами доповненої реальності покупець зможе побачити себе в додатку в одязі вибраних кольорів та розмірів. Впровадження таких технологій також збільшить продажі вашого інтернет-магазину одягу.

Аналіз даних та дослідження

Машинне навчання може бути використане для прогнозування майбутніх продажів на основі історичних даних. Це відомо як Predictive Analytics, котра існує вже доволі давно. Цей інструмент допомагає наблизитись до клієнтів та збільшити продажі. Така практика дозволяє вам дізнатися що саме ваші клієнти скоріш за все придбають в майбутньому, або ж визначать ціну продукту, за який імовірніше за все заплатить покупець. Інструмент також перенаправить користувачів за допомогою рекламних акцій та рекомендацій. Якщо ви можете прогнозувати ринок за допомогою аналізу штучного інтелекту та даних, ви можете з легкістю керувати своєю ціною за продукт та збільшувати продажі.

Онлайн підтримка та чат-боти

Важливими аспектами для збільшення ваших продаж являються відповіді на питання, які часто виникають у потенційних покупців. Іноді клієнти плутаються, вибираючи між двома чи більше товарами, які так чи інакше, схожі між собою. Якщо вони не отримають ніякої допомоги, це може змінити думку клієнта про те, чи варто їм купувати товар. Технологія штучного інтелекту виключила такий сценарій, залучивши онлайн-підтримку користувача. Технологія майбутнього використовує прості алгоритми шаблонів, котрі розуміють, навчаються та діють згідно з запитами клієнта. Клієнт ніколи не буде розчарованим, якщо його питання вирішиться в ту ж мить. Це зекономить багато часу для клієнтів перед тим, як обрати між аналогічними товарами та допоможе їм покращити пошук різноманітних товарів та продуктів та значно підвищить показник продаж.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

ШІ музика: як стартап Suno робить створення пісень доступним кожному

Штучний інтелект забере у нас роботу? Думки візіонерів та дослідження

Nvidia представила новий надпотужний чіп для штучного інтелекту

Що таке Apple Vision Pro – кому потрібний цей гаджет і чи варто його купувати