Allergy Amulet — зручний гаджет для людей, що страждають на алергію

«Брелок» дозволяє визначити наявність алергену в їжі за секунди.

Американська компанія Allergy Amulet, яка розробляє тести для виявлення алергенів в їжі, залучила $3,3 млн в рамках посівного раунду.

Лід-інвестором виступив венчурний фонд TitletownTech — спільне підприємство Microsoft і футбольного клубу Green Bay Packers. У раунді також брали участь венчурні компанії Great North Labs, Colle Capital і інші.

Пристрої Allergy Amulet виглядають як брелоки, їх можна носити на зв’язці ключів або в кишені, розповіла глава і співзасновник компанії Ебігейл Барнс. «Брелок» визначає наявність алергену в їжі за секунди, стверджує вона.

Щоб перевірити їжу, людина повинна взяти зразок за допомогою спеціальної палички та помістити її в «брелок». У ньому встановлений сенсор, який визначає наявність алергену. Якщо алерген є, брелок подає світловий сигнал, зазначено в описі технології на сайті стартапу.

Компанія використовує інвестиції для випуску бета-версії продукту, розширення списку алергенів, які може виявити тест, наймання нових співробітників, пошук партнерів та інші цілі, пояснила Барнс.

Allergy Amulet планує пропонувати свої тести 32 млн американців, а також споживачам в інших країнах, кількість яких стартап оцінює у 220-520 млн осіб. Компанія також відзначає інтерес з боку бізнесу, зокрема, ресторанів, каже глава Allergy Amulet.

Стартап почне приймати попередні замовлення в жовтні 2020 року, а продажі планує запустити восени 2021 року.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: CrunchBase

Читайте также:

Що якби їжа була квадратною? Як стартап SquarEat створив нову концепцію їжі

Нові смарт-лампи TP-Link: чим вони цікаві

Виготовлення меду без бджіл: як стартап MeliBio планує зберегти екосистему

Модульний ПК PocKit: універсальна система-конструктор для DIY-проектів і не тільки