«Брелок» дозволяє визначити наявність алергену в їжі за секунди.
Американська компанія Allergy Amulet, яка розробляє тести для виявлення алергенів в їжі, залучила $3,3 млн в рамках посівного раунду.
Лід-інвестором виступив венчурний фонд TitletownTech — спільне підприємство Microsoft і футбольного клубу Green Bay Packers. У раунді також брали участь венчурні компанії Great North Labs, Colle Capital і інші.
Пристрої Allergy Amulet виглядають як брелоки, їх можна носити на зв’язці ключів або в кишені, розповіла глава і співзасновник компанії Ебігейл Барнс. «Брелок» визначає наявність алергену в їжі за секунди, стверджує вона.
Щоб перевірити їжу, людина повинна взяти зразок за допомогою спеціальної палички та помістити її в «брелок». У ньому встановлений сенсор, який визначає наявність алергену. Якщо алерген є, брелок подає світловий сигнал, зазначено в описі технології на сайті стартапу.
Компанія використовує інвестиції для випуску бета-версії продукту, розширення списку алергенів, які може виявити тест, наймання нових співробітників, пошук партнерів та інші цілі, пояснила Барнс.
Allergy Amulet планує пропонувати свої тести 32 млн американців, а також споживачам в інших країнах, кількість яких стартап оцінює у 220-520 млн осіб. Компанія також відзначає інтерес з боку бізнесу, зокрема, ресторанів, каже глава Allergy Amulet.
Стартап почне приймати попередні замовлення в жовтні 2020 року, а продажі планує запустити восени 2021 року.
БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:
- Що таке трансгенні продукти і чому всі їх так бояться?
- Як сучасний спосіб життя і технології змінюють будову скелета?
- Біохакінг чи здоровий спосіб життя: короткий огляд шляхів оздоровлення організму
Джерело: CrunchBase