«Прокрутіть цю пісню по радіо» — в Apple показали власну інтернет-станцію

Презентація новинок на WWDC-2015 завершилась показом роботи нового потокового музичного сервісу від корпорації Apple. Стрімінг в ньому буде платним, а контент відбиратимуть досвічені фахівці музичної індустрії.

Серед обіцянок, що пролунали зі сцени — те, що новинка під назвою Apple Music зуміє точно підібрати музику під ваш поточний настрій (щоправда, не було жодних уточнень, яким саме чином це вдасться реалізувати). Apple Music стане заміною стандартного програвача в iOS, включатиме в результати пошуку також видачу з iTunes на додачу до локальних файлів та «хмарні» списки відтворення від професійних музикантів.

Серед інших можливостей нового стрімінгового сервісу — цілодобове радіо Beats One під егідою популярного британського діджея Зейна Лоу. Щоправда, спочатку це радіо можна буде послухати лише в трьох містах — Нью-Йорку, Лос-Анджелесі та Лондоні.

Інді-виконавці та імениті артисти зможуть напряму спілкуватись із аудиторією завдяки сервісній можливості під назвою Connect, котра буде агрегувати дані виконавця із усіх соцмереж та офіційних джерел. Також будуть рекомендовані списки за жанрами та можливість переключитись із режиму прослуховування в режим перегляду відеокліпів.

Apple Musiс буде доступний у 100+ країнах з 30 червня, восени слід чекати версію для Apple TV та смартфонів на Android. Надаватися він буде на платній основі, за $9,99/міс для одного користувача чи $14,99/міс для 6 і менше людей в «сімейному» пакеті. Перші три місяці новинка буде доступна безкоштовно.