DeepMind переміг людей в Quake III Arena

DeepMind продовжує дивувати — після здобуття перемоги в січні цього року над людиною в стратегії в реальному часі StarCraft II, він продемонстрував свою міць в шутері Quake III Arena.

Змагання між професійними кіберспортсменами та комп’ютером проводилося в режимі «захоплення прапора», де командам потрібно захопити ворожий прапор і донести його до своєї бази. Після навчання в 450 тисячах тренувальних раундів, штучний інтелект почав перемагати реальних людей.

Комп’ютер почав демонструвати свою перевагу вже після 250 тисяч тренувань — граючи проти кіберспортсменів, він почав захоплювати на 16 прапорів більше. На самому початку експерименту віртуальні гравці робили випадкові рухи, але потім почали розробляти виграшні стратегії. Їх тактика поступово змінювалася — якщо спочатку вони концентрувалися на захопленні ворожого прапора, то потім вони почали захищати власний.

Штучний інтелект виявився краще людей

Дослідники розрахували, що для реагування на появу супротивника, прицілювання і пострілу комп’ютерні гравці витрачали 258 мілісекунд, тоді як людям на це було потрібно 559 мілісекунд. Щоб комп’ютер перестав робити майже миттєві постріли, реакція штучного інтелекту була знижена до людського рівня, але навіть за таких умов він виявився сильнішим.

Quake IArena II – гра, яка вимагає командної взаємодії, і нове дослідження довело, що штучному інтелекту це цілком під силу. Видання The New York Times вважає, що вміння, які він набуває в багатокористувацьких іграх, стануть в пригоді в робототехніці й автомобілях. Наприклад, система автономного управління в майбутньому зможе навчитися краще справлятися з їздою по дорогах з інтенсивним рухом.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: The New York Times

Читайте также:

Як автоматизація знищує робочі місця в маркетингу

Як додаток Zao робить всіх охочих героями популярних фільмів

Недобрий знак: показники IQ в розвинених країнах знижуються

У літніх дитячих таборах США впровадили технологію розпізнавання облич