«Цифрова людина як послуга» — японська компанія створює помічника у віртуальній реальності

Телекомунікаційний гігант KDDI уклав партнерство з фірмою Mawari (що в перекладі з японської означає «оточення») для створення віртуального помічника, якого можна «побачити» у доповненій реальності через екран смартфона. Він може давати вказівки та взаємодіяти з користувачем, якщо направити телефон на локацію у реальному світі.

Це перший приклад сервісу «цифрова людина як послуга» (DHaaS), але, напевно, не останній. Ось що він являє собою і що його чекає в майбутньому.

Науково-фантастичні фільми підготували нас до того, що колись серед нас з’явиться штучний інтелект. Як скоро? Невідомо. Але це не заважає низці компаній намагатися продавати «цифрових людей» до того, як усі ці питання з інтелектом будуть вирішені. А що, якщо ви не хочете купувати цифрову людину, тому що це звучить дивно? Звичайно, взяти його напрокат!

На рекламному ролику видно, що це більш просунута гра, ніж, скажімо, Pokémon Go. Але за кадром стверджують, що мережа 5G компанії KDDI, обчислювальні вузли AWS Wavelength edge від Amazon з низькою затримкою та власний кодек від Mawari дозволяють «цифровим людям» транслюватися на ваш телефон у режимі реального часу замість того, щоб працювати на телефонному чіпі.

Це «істотно знижує високі вимоги до обробки цифрових людей у ​​реальному часі, зменшуючи вартість, обсяг даних та витрату батареї за одночасного розширення можливостей», йдеться у прес-релізі. AR-програми, такі як Pokémon Go, як правило, сильно витрачають заряд, але в цьому винна не тільки графіка; частково це пов’язано з одночасною роботою GPS, камери та стільникового зв’язку.

У відеоролику також представлені схеми пішохідних маршрутів та карти приміщень, але, схоже, вони подаються просто як частина доказу концепції.

Хто наважиться стати мешканцем метавсесвіту, створеного для «цифрових людей» і платитиме щомісяця чи щорічно за цю «послугу», як випливає з абревіатури? Це велике питання, але в наші дні не бракує компаній, які бажають долучитися до жвавого метавсесвіту. І якщо вони можуть використовувати модні слівця на кшталт 5G, штучний інтелект та «Периферійні обчислення», тим краще.

Потрібно багато працювати, щоб продемонструвати спрямованість у майбутнє. І, можливо, саме зараз комусь вдасться втілити задумане в життя.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: The Verge

Читайте также:

Чи потрібні ноги аватарам в Метавсесвіті? Пояснення від розробників Meta

Конфлікт LaMDA або як розвивалася дискусія навколо свідомості нейромережі Google

14 стартапів які представлять Україну на VivaTech 2022

Google I/O 2022: цікава статистика