Чиновників, котрі не запровадили електронний реєстр на місцях, будуть звільняти

За словами Міністра юстиції України Павла Петренка, з 1 жовтня чиновники на місцях не мають права вимагати в громадян надання довідок, витягів і виписок, оскільки усю інформацію можуть отримати безпосередньо з електронного Державного реєстру речових прав на нерухоме майно і Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:

«— Представники місцевої влади мали достатньо часу, щоб раз і назавжди позбавитися від гори непотрібних папірців та спростити життя мільйонам українців. Та більшість цією можливістю, на жаль, не скористалися.

Станом на вчора (позавчора, 29 вересня — прим. ред.) до майнового реєстру підключено трохи більше третини центрів надання адміністративних послуг та лише кожна десята РДА. До бізнес-реєстру підключилося ще менше – 84 райдержадміністрації, або 17% від усієї кількості, й жодного ЦНАПу».

За словами профільного Міністра, уряд ініціюватиме звільнення та кадрові рішення відносно тих керівників на місцях, котрі проігнорували вимогу вчасно перевести документообіг в областях та містах не електронну основу. Для тих же, чиї посади є виборними, за словами Петренка, остаточним стане рішення виборців на голосуванні 25 жовтня 2015 року. Перевірити, чи доступні електронні реєстри в конкретному населенному пункті та області, можна на інтерактивній мапі на сайті Мін’юсту.

Раніше повідомлялося, що додатковий антикорупційний інструмент — платформа електронних державних закупівель ProZorroрозпочав повноцінну роботу в 9 областях України.

Джерело та фото: сторінка Міністра юстиції у Facebook