Які розміри графічного контенту використовуються у Facebook

Усім, хто регулярно публікує текстовий та графічний контент у найбільшій соціальній мережі планети, відома ця проблема: після публікації виявляється, що фотографія трохи неправильно «обрізалася» або ілюстрація чи опис до неї відображаються не повністю. Які розміри картинок, обсяги тексту та параметри заставок до відеороликів використовує Facebook? Відповідь є.

Почнемо із найпростішого — із картинок або фотографій, опублікованих у Facebook без додаткового посту чи текстового опису:

Фотознімок у Facebook

Ось які розміри матиме ваша світлина або ілюстрація після публікації у Facebook

Поширюєте у соцмережі тільки посилання без жодних описів? Виглядатиме це так (до речі, зверніть увагу: збоку у стовпці можна побачити розмір картинок для додатків всередині Facebook):

Посилання у Facebook

Як виглядає за умовчанням опубліковане посилання у Facebook без текстового опису

Хочете швидко поділитися відео? Жодних проблем — просто пам’ятайте про ці параметри щодо пропорцій та розмірів:

Відео у Facebook

Так виглядає відео, опубліковане у стрічці Facebook

Ось як ваші регулярні публікації зазвичай виглядають у стрічці новин Facebook:

Стрічка новин Facebook

Варто пам’ятати про ці нюанси оформлення, якщо хочете, щоби ваш контент коректно відображався у стрічці новин Facebook

Якщо основний масив ваших публікацій — пости із супровідними ілюстраціями чи просто картинки із підписами, зверніть увагу на цю корисну схему:

Все для публікації картинки у Facebook

Як оформити публікацію картинки у Facebook належним чином (або підібрати ілюстрацію під короткий текстовий пост, щоби вона правильно виглядала і в настільній, і в мобільній версії соцмережі)

При публікації постів всередині створеної зустрічі чи створенні нового рекламного оголошення із закликом долучитися до вашої Facebook-сторінки не забувайте про наступні параметри:

Такими мають бути параметри описів в зустрічі та реклам

Тут вказано вимоги і до текстів, і до графіки

Для тих проектів, де часто публікується відеоконтент, рекомендуємо звернути увагу на цю схему правильного оформлення постів на вашій сторінці у Facebook:

Параметри для відеоконтенту у Facebook

Тут є не лише розміри відеофайлу та супровідних картинок, але й вимоги до текстових описів

Якщо ви часто організуєте різного роду події у Facebook і запошуєте туди своїх підписників чи клієнтів, подбайте про коректне відображення опису подій та належним чином оформлені супровідні ілюстрації чи рекламні заклики:

Як оформити подію у Facebook

Тут перераховано рекомендовані параметри для графічного та текстового контенту під час створення нової події на Facebook

Якщо більшість аудиторії вашого бренду чи контент-проекту активно користуються мобільними додатками, логічним буде оптимізувати контент під вимоги додатків Facebook для сучасних смартфонів. Тут варто не забувати не лише про якість картинки та її пропорції, але й про максимальну довжину текстів та описів, які можуть використовуватися при цьому:

Реклама у мобільному додатку соцмережі

Ось такими мають бути розміри та пропорції для графічного контенту у мобільному додатку Facebook

І насамкінець — важливе правило для тих, хто часто купує рекламне просування контенту у загальній стрічці соціальної мережі Марка Цукерберга:

Важливо пам'ятати

Правило 20% стосовно текстів дасть вам змогу завжди публікувати рекламу та просувати пости: якщо на вашій ілюстрації до тексту чи публікації менше 20% займає тексовий напис чи символи — публікацію дозволено. Якщо більше 20% — рекламу чи промо-пост буде відхилено алгоритмами Facebook

Для тих, хто хоче правильно використовувати всі можливості соціальної мережі, радимо також почитати:

Джерело: DIW