10 маркетингових порад для вашої компанії щодо Facebook

Facebook розвивається. Те, що починалося як місце для обміну фотографіями котів, перетворилося на мережу 1,79 млрд активних користувачів. Для маркетологів платформа змінилася так само, як для користувачів. Дні, коли можна просувати товари, просто запустивши рекламні банери, закінчилися. Платформа повністю змінилася всього за декілька років, і залишатися в курсі цих змін вже не так просто. Ці 10 порад із маркетингу на Facebook беруть до уваги те, як платформа змінилася станом на 2017 рік — і виділяють особливості та стратегії, які маркетологи повинні використовувати надалі.

10 маркетингових порад для вашої компанії щодо Facebook

Навчіться нарешті знімати відео

Відео на Facebook складає всього 0,9% від усіх повідомлень. На ці ж 0,9% від усіх повідомлень припадає 7,15% усього охоплення контентом у соцмережі. І це число зростає. Відео домінує у соціальних медіа, і Facebook стає найбільшим претендентом на роль відеомайданчика після YouTube. Якщо ви ще не почали продавати за допомогою відео на Facebook, то зараз саме час почати. Вам не потрібно бути професіональним відеооператором, аби отримати зиск від поширенн відеоконтенту. Все, що вам потрібне — смартфон та хороше освітлення, і, можливо, кілька позитивних героїв, які зберуть відгуки від ваших потенційних клієнтів.

Налаштуйте збережені профілі для аудиторій

Збережені сегменти аудиторії можуть бути надзвичайно корисні — особливо, якщо ви хочете націлити рекламну кампанію на вузьку аудиторію. У панелі сервісу Business Manager на Facebook ви можете створити аудиторії на основі заданих параметрів. Це дозволяє рекламувати товари чи послуги певним групам людей, переконавшись в тому, що обрана ніша відповідає правильному демографічному профілю.

Припустимо, ви створюєте частину контенту, що є специфічною і призначена для однієї аудиторії. Створюючи збережені аудиторії, можна достукатися до цього сегменту, показуючи лише конкретний контент серед усього, що ви просуваєте на своїй сторінці у соцмережі. Перевірте це для себе — це можна на 100% безкоштовно налаштувати перш, ніж сплачувати за показ рекламних постів.

Спробуйте ретаргетинг

Якщо у вас є свій бізнес, і у вас є сайт, ви обов’язково повинні почати користуватися ретаргетингом. Це — одна з найбільш вигідних форм реклами в інтернеті. У двох словах, ретаргетинг дозволяє показувати рекламу людям, які вже відвідували ваш сайт. Все, що вам потрібно зробити, — встановити піксель відстеження Facebook на вашому сайті, і чекати потоку відвідувачів.

Додайте субтитри до свого відео у Facebook

Facebook нещодавно оголосила, що буде автоматично додавати субтитри на завантажені відео, але до таких автоматичних субтитрів краще ставитися із пересторогою: зрештою, на YouTube є аналогічний інструмент, і він не дуже допомагає. А тим часом 90% глядачів на Facebook дивляться відео без звуку, а це означає, що ваші підписи будуть читати більшість ваших глядачів. Або додати текст самостійно, варто самостійно підготувати субтитри чи залучити до цього процесу фрілансерів. Вже потім повний точний файл субтитрів ви зможете завантажити на Facebook в пару кліків.

Додайте заклик до дії на сторінку

Facebook додали цю функціональність — і кожен власник сторінки повинен скористатися цим. Перебуваючи на сторінці бізнесу, ви можете додати один заклик до дії, який знаходиться в правому нижньому кутку на фото обкладинки. Ці кнопки дозволяють легко сконтактувати із вашими шанувальниками і залучити додаткові запити чи трафік.

РАДИМО ТАКОЖ ПОЧИТАТИ:

Завантажте список електронних адрес

Якщо у вас є великий список адрес електронної пошти, вам необхідно завантажити його на Facebook. Після того, як завершиться завантаження, ви будете мати можливість рекламувати кожному, чия електронна пошта пов’язана з обліковим записом Facebook. Подібно до ретаргетингу, ця практика є великим кроком вперед для вашого бізнесу, тому що вона дозволяє створити кілька точок дотику з вашими потенційними клієнтами. Скористайтеся їхнім попереднім інтересом до вашого бренду, і спробуйте запустити подібну кампанія наново, аби спонукати їх взаємодіяти з вами у соціальних медіа. Чим більше способів для досягнення аудиторії, тим краще.

Відповідайте на повідомлення від користувачів

Facebook обчислює час відгуку за алгоритмом, так що не забудьте відповідати на повідомлення. Ваш час відгуку також буде відображатися на вашій сторінці, так що шанувальники зможуть побачити, як швидко ви готові взаємодіяти з ними.

Використовуйте вбудований контент із Facebook

Якщо ви бачите гарну можливість використати ваш контент із Facebook у своєму блозі (або де-небудь ще в інтернеті), наполегливо радимо скористатися цією можливістю. Змішування різних форм контенту є відмінним способом, щоби створити більше точок дотику з вашими потенційними клієнтами. Facebook дозволяє легко вставляти контент — просто натисніть кнопку в правому верхньому кутку будь-якої вашої публікації у соцмережі, скопіюйте та вставте код.

Знімайте прямі трансляції

Відео буде головною темою для соціальних медіа в 2017 році — і відео в реальному часі, зокрема, буде значно зростати. Ви повинні бути в змозі освоїти live-відео в першу чергу. Найважливіша причина, щоби перевірити відео в реальному часі та його можливості — збільшення охоплення. Відео в режимі реального часу дає вам перевагу на Facebook, бо відображається у загальній стрічці новин у ваших шанувальників у першу чергу.

Не забувайте розважатися і отримувати кайф

Говоримо про це щороку, і 2017-й не стане винятком. Ви повинні бути соціальні у соціальних медіа. Якщо ви хочете збільшити охоплення, зробіть, щоби ваша сторінка була особливою — не лише говоріть про те, що стосується вас, але й просто розважайтеся та розважайте.

Джерело: CaveSocial