Одяг майбутнього: спідня білизна та аксесуари. Частина 2

У першій частині ми розповіли про найбільш обговорюваний повсякденний і спортивний розумний одяг. У другій частині мова піде про високотехнологічну спідню білизну, аксесуари та модні технології.

Спідня білизна

Siren Diabetic Socks

Заснована у 2015 році компанія Siren до березня 2018 року зібрала $3,4 млн від DCM, Khosla Ventures та Founders Fund на створення першого свого продукту — шкарпеток Siren Diabetic. Цей елемент спідньої білизни допомагає виявити й передбачити травми ніг у діабетиків. Хворі діабетом, які страждають від порушення кровообігу, часто відчувають оніміння у ногах та ігнорують ці симптоми, хоча вони можуть привести до трофічних виразок. Шкарпетки оснащені мікродатчиками, які вплетені в тканину, які постійно контролюють температуру. У разі підвищення температури, вони попереджують користувача за допомогою оповіщень на смартфоні або смс про можливі ознаки виникнення самого запалення.

Siren Diabetic Socks можна прати у пральній машині, вони зручні для того, аби сушити їх та не потребують підзарядки. Зараз клієнти можуть заздалегідь замовити щомісячну підписку за $19,99 на місяць: вона містить в собі доступ до додатка, підтримку у режимі реального часу та п’ять пар носків, які відправляються кожні півроку.

Owlet Smart Socks 2 Baby Monitor

У березні 2017 року компанія Owlet випустила друге покоління дитячих носків, які відстежують серцебиття, сон та дихання дитини віком від 0 до 18 місяців по тій же технології пульсової оксіметрії, що і в лікарнях. За допомогою отриманих даних можна визначити потенційні проблеми зі здоров’ям, такі як порушення сну, респіраторно-синціатальний вірус людини, пневмонії, бронхіоліт, хронічні захворювання легень та вади серця.

Owlet Smart Socks 2 доступні у трьох розмірах, заряджаються через базову станцію та синхронізуються з iPhone чи Android для передачі даних у режимі реального часу. Шкарпетки можна придбати за $299 на офіційному сайті або ж оформити щомісячну передплату $25. У комплект входять «розумні» шкарпетки, три пари звичайних шкарпеток, датчик Smart Sock, базова станція, зарядні проводи та доступ до мобільного додатку.

За даними Crunchbase, інвестиції в компанію складають $48 млн. У травні 2018 року Owlet отримала фінансування у розмірі $24 млн від п’яти венчурних фондів: лідером раунду став Trilogy Equity Partners.

Sheertex Sheers

Колготки, які не порвуться Sheertex Sheers від стартапу Sheerly Genius потрапили у список кращих винаходів 2018 року за версією журналу Time. Інноваційні колготки коштують $99 та вони доступні у п’яти розмірах. Вони не порвуться за 2-3 виходу. Їх можна носити до 50 раз, стверджує Кетрін Хомут, засновниця компанії. Колготки зроблені з матеріалу, який використовується в бронежилетах та в альпійському спорядженні, але не дивлячись на це, візуально колготки нічим не відрізняються від звичайних.

З лютого по березень 2018 року Sheerly Genius зібрала $190 073 на Kickstarter — у сім разів більше очікуваної суми.

Аксесуари

Spectacles 2 від Snapchat

Після невдалого релізу першої версії окулярів та втрати $40 млн у 2017 році Snapchat вирішила випустити другу по рахунку колекцію у травні 2018 року з врахуванням минулих помилок. Компанія відмовилася від продажу через вендінговий апарат Snapbot та через Amazon. Spectacles 2 можливо придбати через офіційний сайт або в самому додаткові.

Оригінальна версія окулярів коштує $149,99, дві нових моделі — $199,99. Інформацію про розмір інвестицій у покращений проект компанія не розкриває.

На відміну від першої колекції, у другому поколінні одразу ж з’явився режим фотографії разом з режимом відео. У попередньої версії також були жовті кільця кругом камер, що робило їх більш помітними. Snapchat Spectacles першого покоління випускалися у різноманітних кольорах, не були водостійкими та знімали відео з меншим розширенням 1088 x 1088.

Spectacles 2 більш схожі на звичайні темні сонцезахисні окуляри, ніж на «розумні» технологічні рішення, за рахунок внаслідок яскравих елементів. Нові аксесуари здатні робити фото та відео з розширенням 1216 x 1216 та 1642 x 1642 відповідно. Також всі моделі мають повний захист від UVA- та UVB-променів.

Додатковий мікрофон допомагає Spectacles 2 заглушити шум вітру та збалансувати інтершуми. Заряджати окуляри можна, положивши їх у футляр-зарядку: за один «вигул» аксесуару користувач може відзняти до 70 відеороликів.

Google Glass

Перша версія Google Glass у 2012 році, подібно до першої версії окулярів від Snapchat, виявилось невдалою. Не дивлячись на те що гаджет потрапив у список кращих винаходів журналу Time, активне освітлення релізу в журналах The New Yorker та Vogue, в телевізійних програмах Saturday Night Live та The Morning Show, після незадовільних відгуків користувачів, слабких характеристик батареї та нез’ясованих питань приватності окуляри зняли з виробництва.

У 2017 році Джей Котарі (Jay Kothari) лідер проекту Google Glass, написав у своєму блозі про новий розділ у книзі про створення «розумних» окулярів. Google Glass Enterprise відтепер орієнтується на потреби бізнесу. Тепер це маленький, легкий комп’ютер з прозорим дисплеєм, який виводить інформацію у поле зору користувача.

Надягаючи їх під час роботи на виробництві, співробітник здатен впоратися з багатозадачністю. Він не буде відволікатися від інструкції по збиранні на ручну роботу. Вся інформація буде в нього перед очима. За інформацією Wareable, такий аксесуар може коштувати від $1300 до $1500.

У серпні 2018 року компанія з Ізраїлю програмного забезпечення Plataine продемонструвала новий мобільний додаток для «розумних» окулярів, розроблений разом з хмарними сервісами Google: він орієнтований на співробітників на виробництві, розуміє людську мову та здатний відповідати на декотрі репліки.

Модні технології

Spinali Design

У 2015 році Марія Спіналі (Maria Spinali) заснувала технологічний бренд по виробництву одягу Spinali Design. Через те, що компанія приватна, дані про її доходи та інвесторів досі невідомі. Spinali Design стала відомою завдяки своїм купальникам Neviano, які не дозволяють дівчатам обгоріти на пекучому сонці. Колекція «озброєна» знімним водонепроникним сенсором у вигляді медальйону: він фіксує дані та передає їх у спеціальний додаток на смартфоні.

Після того як користувач вводить інформацію про свій тип шкіри в додатку, сенсор починає безперервно слідкувати за температурою тіла протягом дня та надсилати застереження, коли прийде час для нанесення сонцезахисного крему або ж сховатися у тінь. На офіційному сайті середня вартість такого жіночого купальника складає біля $400, чоловічі та дитячі моделі коштують $151.

Spinali Design випускає не лише одяг для купання. Наприклад, джинси, джинсові шорти та спідниці оснащені двома датчиками на рівні талії та підключаються до смартфона через Bluetooth. Разом з «розумними» елементами гардеробу можна пересуватися по місту, орієнтуючись на місцевості за допомогою імпульсів вібрації, які передають мобільний додаток. Користувач може також використовувати розважальну функцію Ping: вона дозволяє передавати вібруючі сигнали іншим носіям продукції Design. Вартість елементів джинсової колекції на офіційному сайті складає біля $150.

Колекція Connectivity Dress також оснащена сенсорами: її сукня та спідниці в середньому коштують біля $330.

CuteCircuit

Франческа Розелла (Francesca Rosella) та Райан Генц (Ryan Canilho) — новачки у сфері wearable tech: у 2004 році вони заснували модний технологічний бренд CuteCircuit, випередивши колаборації технологічних компаній з дизайнерами практично на десятиліття. Наразі стартап становить собою приватну компанію з закритою інформацією про своїх інвесторів та доходи.

Ще до заснування спільного бізнесу, у 2002 році вони придумали сорочку The Hug Shirt: внаслідок вшитих в тканину сенсорів вона здатна передавати обійми на відстані. Дані про силу доторку, пульсу та температуру шкіри відправника спочатку передаються по Bluetooth на мобільний телефон отримувача, а потім – і на саму частину гардеробу.

У 2004 році The Hug Shirt отримала перше місце у категорії інноваційного дизайну на конференції CyberArt в Більбао, а у 2006 році сорочка потрапила у список кращих винаходів за версією журналу Time.

У 2007 році компанія представила свою чорну сукню зі спеціальними сенсорами: за їх допомогою користувачі могли дзвонити та приймати дзвінки без смартфона під боком. У 2008 році з’явилася сукня Galaxy Dress, створена за допомогою електросхем. У 2010 році на червоній доріжці MET Institute Costume Gala в ній з’явилася Кетті Перрі (Katy Perry), а у 2012 році – Ніколь Шерзингер (Nicole Scherzinger), представила модель Twitter Dress на зустрічі EE Network.

Зараз компанія виробляє не лише речі високої моди, ціна яких не афішується, але й товари для комерційного користувача – аксесуари, елементи жіночого та чоловічого одягу. Їх можна придбати на офіційному сайті. Середня вартість речей починається від 300 до 2000 фунтів стерлінгів.

Fashion Tech Lab

Мирослава Дума заснувала венчурний фонд Fashion Tech Lab у травні 2017 року. Окрім інвестування коштів у нові проекти, компанія займається нетворкінгом та пошуком талантів у сфері моди, технологій та фінансів, а також проводить експерименти у своїй власній лабораторії.

Стартовий капітал проекту досяг $50 млн, частину з цих коштів інвестували у проект по вирощуванню штучних діамантів Diamond Foundry та у виробництво тканини з цитрусових Orange Fiber.

У рамках роботи над запуском фонду його засновниця зустрічалася з представниками Google, Facebook та Snapchat, аби зрозуміти, яким чином вона може інтегрувати технології у свою діяльність. Своєю ціллю вона називає соціально відповідальне фінансування та забезпечення зв’язку між вченими та представниками індустрії моди.

«Декотрі з вчених та інженерів, з якими ми працюємо у Fashion Tech Lab, десятками років працювали у шанованих організаціях та спеціалізованих лабораторіях, тому їх інноваційні рішення до цього часу були доступними виключно для оборонної та космічної промисловості». — Мирослава Дума

Серед проектів у портфоліо науково-технічного модного фонду – це штучна шкіра BioFur від Vitro Labs, яка вирощена у лабораторії зі стовбурових клітин, технологія виробництва тканини з перероблених текстильних виробів Evrnu, шовкові волокна MicrosilkTM, створені за допомогою технології Bolt Threads та біоінженерних процесів з протеїнів.

Зараз компанія не випускає товари для комерційного використання.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

Шкарпетки зі штучним інтелектом для людей з аутизмом та деменцією

«Ви повинні враховувати дані»: як прогнозисти моди використовують штучний інтелект, щоб виявити тренди

Чи можуть навушники на сонячних батареях стати наступним must-have?

Шпигувати з ними надто легко: думки про перші окуляри з камерами від Facebook і Ray-Ban