Єлена Артеменк​о, Go To-U: «Перетворюємо складнощі подорожі електрокаром на суцільні привілеї»

Кількість електромобілів на українських дорогах впевнено збільшується, а тому все більше прогресивних компаній долучаються до розгортання інфраструктури для таких авто. Сервіс Go To-U допомагає легко інтегрувати зарядну станцію в роботу будь-якого закладу, збільшити лояльність існуючих клієнтів з електрокарами та залучити нових. Самі ж водії отримують зручне мобільне рішення для організації подорожі на електромобілі з максимальною користю. Цієї осені команда Go To-U брала участь в міжнародному спеціалізованому конкурсі Climate Launchpad, і була відібрана до ТОП-10 стартапів, які долучаться до акселератора Climate-KIC.

Як все працює нам пояснила Єлена Артеменко, директор ТОВ «Go To-U Україна», CMO в проекті Go To-U:

Українська команда Go To-U: Назар Шимоне-Давида, Любов Артеменко і Єлена Артеменко

Українська команда Go To-U: Назар Шимоне-Давида, Любов Артеменко і Єлена Артеменко

Як працює сервіс зручних електрозаправок

Go To-U — це міжнародна платформа з зарядними пристроями. Основна задача полягає у тому, щоб створити світ переваг для власників електромобілів. Ми об’єднуємо соціально та екологічно відповідальні бізнеси, які встановлюють якісні зарядні станції біля своїх закладів та надаємо зручний доступ до них тим, хто хоче підзарядитися. Використовуючи додаток платформи App To-U, користувач може не тільки забронювати час зарядки біля конкретного закладу, прокласти навігацію до зарядки, яка включиться тільки для нього та в певну заброньовану годину, але й додатково замовити послуги в цьому закладі та оплатити їх через платформу Go To-U. Це дуже зручно та практично.

Створюючи платформу з зарядними пристроями Go To-U, ми, передусім, хочемо максимально швидко збільшити кількість електромобілів у містах. Адже вони позитивно впливають на оточуюче середовище, зменшують забруднення повітря та шумове забруднення. Люди, які починають використовувати електромобілі, набагато уважніше ставляться до питання ресурсів та екології. Відомо, що кількість електромобілів збільшується прямопропорційно до кількості зарядок. Адже майбутні водії бачать, що це не просто чиясь вигадка, а серйозна зміна в транспортній системі, яку підтримують власники бізнесів.

Про технології в Go To-U

Ми відмовилися від використання карток доступу, так як підтвердження включення зарядної станції через мобільний додаток є набагато зручнішим. На сьогодні ми об’єднуємо близько 200 зарядок на 22 кВт в Україні, Таїланді, Грузії, Казахстані, Польщі та Австрії. Найближчим часом до платформи будуть додані і зарядки на 50 кВт. Додаток підтримує сім мов.

Всі зарядні станції платформи мають бути під’єднані до нашого сервера та керуватися, використовуючи спеціальну мову. Це дуже важливий функціонал, адже він забезпечує реалізацію хардверного резервування — ви бронюєте місце і тільки ви зможете зарядитися саме там у визначений час. Ми використовуємо як світові напрацювання в цьому напрямку (наприклад, OCPP-протокол), так і власні розробки. Своє АРІ ми збираємося зробити відкритим, щоб дати можливість використовувати функцію бронювання й іншим платформам.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Про співпрацю з бізнесом в Україні

Наші партнери — це, без перебільшення, найпрогресивніші бізнеси в Україні. У них найкращий сервіс та чудове ставлення до клієнтів. Саме тому ми щасливі, що можемо безпосередньо радити їхні послуги та продукти. Серед найбільших — мережа АЗК «Окко», «Ощадбанк», «Рено Україна», Генеральна Дирекція з обслуговування дипломатичних представництв, мережа ресторанів Сім’ї Діми Борисова, «Планета Кіно IMax», готелі, клініки, автомийки, торгові центри, ресторани, девелоперські та інвестиційні компанії тощо. Наша платформа покриває всю Україну. На сьогодні до платформи в Україні під’єднано понад 100 зарядних пристроїв і в нас понад 60 партнерів.

Зарядні станції нашої платформи дозволяють зарядити автомобіль, в середньому, протягом трьох годин. Але це повна зарядка — від 0 до максимуму. Проте, згідно світових досліджень, водії електромобілів частіше потребують лише підзарядки. Тому витрати бізнесу на таку послугу дуже малі. Їх можна порівняти з вартістю горнятка хорошої кави. Натомість лояльний постійний клієнт є безцінним для бізнесу. Крім того, наші партнери часто надають користувачам платформи додаткові знижки та бонуси. Таким чином, об’єднавши додаток з бізнесами, ми перетворюємо складнощі подорожі електромобілем на суцільні привілеї.

Бізнес-ідея Go To-U проста: комісія від бізнесів за клієнта, якого ми до нього приводимо. Це win-win модель. Користувач задоволений, адже має можливість за допомогою одного додатку не тільки зарезервувати зарядний пристрій і дістатися до нього, але й організувати своє дозвілля, забронювати столик, номер в готелі чи інші послуги. Бізнес отримує можливість:

  • зменшити вартість залучення клієнта;
  • збільшити відсоток повернення клієнтів;
  • підвищити рівень задоволення клієнтів, їхньої лояльності та довіри;
  • і, як результат — підвищити пожиттєву цінність клієнта (CLV).

Найближчим часом ми плануємо збільшити кількість зарядних станцій мінімум вдвічі та додати швидкісні зарядні станції на трасах між містами. Ми виходимо на ринки інших країн та збільшуємо перелік функцій додатку, але подробиць не розголошуватиму, це буде сюрприз!

201708087

Про участь в конкурсі Climate Launchpad

В міжнародному конкурсі, що проходив на Кіпрі, брали участь різноманітні та дуже цікаві проекти. В командах були і школярі, і люди поважного віку. Тематика широка, але головна ідея одна — зменшити забруднення навколишнього середовища. З України було три команди — крім нас, ще дві пари стартаперів з цікавими проектами: еко-зубна щітка для разового використання в готелях чи аеропортах Effa та розробка для покращення ефективності роботи сонячних колекторів HelioPulse. Перші три місця зайняли команди з Кенії, Швейцарії та Австрії. Їхні ідеї стосувалися:

  • використання відходів для створення горючого гелю,
  • створення спеціальних бактерій, що зміцнюють ґрунт для будівництва,
  • використання барвників з бактерій для фарбування текстилю.

Для Go To-U вихід в десятку кращих стартапів Climate Launchpad — це хороше досягнення. Ми щасливі, що журі визнало нашу ідею та дало нам можливість отримати багато знань в акселераторі Climate KIC. Це спеціалізований кліматичний акселератор, вони чітко знають, як розкрити потенціал стартапу, що має на меті зробити світ кращим, як би пафосно це не звучало. Гроші виділяються трьома етапами, протягом півтора року. Акселератор дає нові контакти і готує до подальших стадій росту проекту. Дякуючи участі в ньому, ми зможемо швидше вдосконалити наш продукт та вийти на нові ринки.

Про команду Go To-U та глобальну мету

На сьогодні з нами працює 19 людей. Проте починали ми цей проект втрьох: я, Назар Шимоне-Давида та Любов Артеменко. Мобільному додатку 14 жовтня 2017 року виповнився один рік, платформа ж існує вже з 2014 року. Наша глобальна мета — це суттєво зменшити забруднення повітря та звукового шуму, шляхом максимальної популяризації електромобілів. І ми віримо, що це стане тільки початком хороших змін на нашій планеті!

201709225

БІЛЬШЕ ПРО ЕКОЛОГІЮ:

Читайте также:

Як стартапи намагаються знешкодити цукор

Виростити котедж: як виглядатимуть приватні будинки з живих дерев

Британський стартап обіцяє відновити льодовики Арктики

Фінансування тревел-стартапів у 2023 році: тренди та найбільші раунди