«Хмарочос» збирає 60 тис грн на розвиток урбаністичного онлайн-журналу

На платформі «Спільнокошт» розпочалась краудфандингова кампанія на підтримку онлайн-журналу «Хмарочос» про Київ, киян та історії перетворення міст з усього світу. Кінцева мета кампанії — 60 тис грн, на збір яких залишилось 50 днів.

Від початку «Хмарочос» був громадської ініціативою, яка з’явилась більше року тому. Автори ресурсу щодня розповідають читачам про кращі українські та іноземні приклади перетворення міст, та прагнуть щоб Київ поступово перетворився на збалансоване, комфортне місто, дружнє до мешканців будь якого віку, однаково зручне для осіб із обмеженою мобільністю та велосипедистів.

Команда «Хмарочос» реалізувала низку медіа- та урбаністичних проектів, спрямованих на покращення українських міст та залучення городян до діалогу.

Залучені за допомогою колективного фінансування кошти планується витратити на запровадження посади новинаря, який слідкуватиме та писатиме щодня про міські події у Києві, Україні та за кордоном; оплату роботу коректора; створення фонду для виплат гонорарів авторам, які писатимуть статті у «Хмарочос». Якщо вдасться залучити додаткові кошти — вони підуть на покращення дизайну сайту та утримання власного кореспондента у Київраді та КМДА.

Ресурс «Хмарочос» з’явився на хвилі соціальних змін після Революції Гідності. За останній час в Україні почали роботу нові медіапроекти, які пишуть не про бізнес чи політику. Дільність українських онлайн-медіа нового напрямку ми дослідили в тематичному матеріалі.

Джерело: «Спільнокошт»