Як зробити ідеальне біо в Instagram

Багато хто недооцінює Instagram-біо — опис профілю, розміщений в його верхній частині, відразу під фотографією. В умовах постійно зростаючої конкуренції нехтувати біо не можна, бо від неї може залежати, виросте ваша аудиторія чи ні.

Правильне заповнення профілю стало обов’язковим завданням при розвитку сторінки в Instagram, тому що саме по ній більшість користувачів буде вирішувати, підписуватися на вас чи ні. Процес оцінки зазвичай відбувається приблизно так:

  • в рекомендаціях або стрічці ми помічаємо що раніше не траплялося нам на очі та заходимо в профіль;
  • протягом трьох-п’яти секунд переглядаємо назву облікового запису, його фотографію, кількість підписників, біо, збережені історії, далі прокручуємо сторінку, щоб побачити фотографії та, можливо, відкриваємо один-два поста (більшість людей до цього етапу не доходять);
  • якщо ці елементи встигають зробити на нас враження і ми вирішуємо, що профіль нам цікавий, то підписуємося на нього. В іншому випадку ми його закриваємо і продовжуємо займатися своїми справами.

Таким чином, у вас є всього від трьох до п’яти секунд, щоб довести користувачеві цінність вашого акаунта! Він повинен відразу зрозуміти, хто ви та чим виділяєтеся. Якщо відвідувач сторінки не зможе швидко отримати цю інформацію, то навряд чи стане підписуватися — він просто не зрозуміє, яку користь від цього отримає.

Гарна новина полягає в тому, що доводити до ладу всі дрібні елементи зовсім не складно. Зокрема, зробити опис Instagram-профілю ефективним можна за допомогою наступних чотирьох кроків.

1. Поясніть, що саме ви пропонуєте і чому відрізняєтеся від конкурентів

Перш ніж починати писати, поставте ці питання собі. Якщо зрозумієте, що не можете однозначно на них відповісти, то треба допрацювати бізнес-стратегію. Ще важливіше переконатися, що контент відповідає опису акаунта. Звичайно, ви можете додати біо, що не відповідає дійсності, і вона принесе вам якусь кількість підписників, але якщо зміст сторінки не виправдає їхні сподівання, то всі вони незабаром відпишуться.

2. Придумайте найкоротший і простий опис

Тепер, коли ви точно знаєте, що пропонуєте і чому виділяєтеся, прийшов час записати це якомога більш коротко і ясно. Чим лаконічніше біо, тим ефективніше вона перетворює відвідувачів в підписників, оскільки вони відразу розуміють, що їх чекає. Якщо ви можете сформулювати опис в трьох-п’яти словах, зробіть це! Викиньте все зайве — чим суворіше редактура, тим краще результати.

3. Вкажіть контактні дані в спеціальних полях бізнес-аккаунта Instagram

Не засмічуйте біо контактними даними: перейдіть на бізнес-аккаунт і запишіть email, телефон, адреса та іншу інформацію в спеціальні поля.

Це просто: перейдіть на обліковий запис компанії → на головному екрані виберіть «Змінити профіль» → в розділі «Інформація про бізнес» виберіть «Параметри контакту» → вкажіть контактні дані, які ви хочете зробити загальнодоступними. Після цього користувачам стане простіше з вами зв’язатися, а в біо залишите лише найнеобхідніше.

4. Придумайте, як мотивувати відвідувачів натиснути на посилання в біо

Якщо ви просуваєте в Instagram зовнішній сайт, опис сторінки повинно містити відповідне посилання і чіткий заклик до переходу по ньому.

Як і весь біо, він повинен бути максимально простим і зрозумілим, але фраза «Натисніть тут, щоб купити», швидше за все, не спрацює. Дайте аудиторії більш вагому причину перейти по посиланню — наприклад, ексклюзивну знижку або унікальний товар. Якщо нічого схожого ви запропонувати не можете, то краще зовсім не розміщувати заклик до дії, оскільки він позбавить сили першу частину опису профілю.

Секрет успіху в простоті. Виконайте ці чотири кроки, і ви отримаєте ефективне біо в Instagram, яка буде перетворювати відвідувачів сторінки в підписників. І пам’ятайте, що для створення гарного опису не потрібно ніяких спеціальних навичок! Все що потрібно — це увага до деталей і турбота про користувачів.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Medium

Читайте также:

Як наші емоції змушують нас купувати все більше непотрібних речей

В UNIT.City сподіваються за 6 років виростити 6 компаній-єдинорогів

В Україні з’явився перший стартап-акселератор, що працює по моделі Venture Builder

10 помилок, які допускають блогери новачки у веденні Instagram