17 доповідей для рекламістів та маркетологів, які варто почути на iForum-2016

iForum розпочнеться вже завтра; сьогодні ще є можливість придбати квитки на офіційному сайті конференції — а для тих, хто сумнівається, чи варто йому йти, рекомендуємо переглянути перелік доповідей у тематичному потоці «Реклама і просування». І зрозуміти, що якщо ви — практикуючий фахівець з інтернет-маркетингу, ви маєте там бути обов’язково.

Стартовала продажа билетов на самую крупную конференцию Уанета — iForum-2016

Ранок 20 квітня після вступного слова від президента холдингу Internet Invest Олександра Ольшанського розпочнеться доповіддю від Андрія Осадчого — о 10:20 він розпочне тематичну секцію для інтернет-рекламістів із доповіді про те, що і як українці купували онлайн та в офлайн в 2015 році. Далі, о 10:40 на сцену вийде Ганна Куц — вона розповість, як правильно працювати зі зростаючими категоріями в онлайн-просторі. А об 11 ранку на зміну їй прийде Всеволод Жовтенко — його доповідь має назву «З нуля до 1 мільйона в рік з реклами. Кейс: Автоматизація в контекстній рекламі для магазина автозапчастин».

Наступний кейс — від Христини Потоцької: «Як відбити кошти на рекламу, запустивши всього 3 триггерні розсилки». А вже опівдні мікрофоном заволодіє Антон Воронюк, він точно знає про те, що пошукову оптимізацію ще зарано ховати — разом із Артемом Гідіним вони представлять доповідь під назвою «SEO vs Content Marketing».

Наступний доповідач в цій секції — Артем Бородатюк, і він теж говоритиме про практики пошукової оптимізації у своїй доповіді «[SEO 2.0]: мастхев набір інструментів для збільшення продажів». Тему продажів в інтернеті підхопить о 13:00 Микита Поляк із порадами, як збільшити рівень продажу ваших товарів чи послуг за рахунок синергії кількох інструментів інтернет-реклами.

Далі — доповідь, яку представить Олександр Рись; він розповідатиме про використання Push-повідомлень для інтернет-магазинів та проектів. А о 13:40 на сцену вийде Євген Шевченко із ретельно складеним чек-лістом інтернет-маркетолога — до цього списку включено 25 пунктів, які потрібно перевірити на етапі планування, запуску, проведення та аналізу рекламної кампанії.

По обіді сцена дістанеться Денису Каплунову та його грі «Вірю — Не вірю» і практикам збору соціальних доказів в інтернеті. Ближче до третьої дня його змінять Дмитро Базилевич із доповіддю «Не чекайте, поки про вас напишуть ЗМІ. Створіть ЗМІ самі!» та Костянтин Карпалов із розповіддю про те, як збільшити конверсію вдвічі шляхом оптимізації UX вашого проекту.

Якщо ви працюєте із FMCG-брендами, завітайте на секцію «Реклама і просування» о 15:40 — саме тоді Олександр Здрок розкаже про 10 головних помилок таких брендів у digital. А о 16:00 Іван Федоров розповість про побудову ефективної мобільної стратегії та інструменти, що працюють / не працюють для неї.

Тим, хто цікавиться programmatic-технологіями в рекламі, радимо відвідати о 16:20 доповідь Максима Макаренка про programmatic-рішення від Google в Україні та нові тренди. О 17:00 на сцену секції вийде Микита Коваленко, аби розповісти про керування інтернет-маркетингом в режимі реального часу. А завершить цей день у потоці «Реклама та просування» Марія Бочева із порадами, як змусити дані працювати для розвитку вашого бізнесу.

Замовити квитки та переглянути повну програму iForum-2016 >>

Читайте также:

$1 000 підтримки для кожного підприємця від Meta

Як інструмент My Ad Center від Google дозволяє керувати рекламою

Що про вас знає Facebook і як видалити цю інформацію?

Роботи Boston Dynamics знялися у рекламі пива