Як інструмент My Ad Center від Google дозволяє керувати рекламою

Незалежно від того, чи дивитеся ви навчальні посібники на YouTube чи шукаєте рецепти в Пошуку, ви повинні мати право вибору щодо реклами, яку бачите в Інтернеті. Ось чому компанія Google впровадила інструмент My Ad Center (Мій центр оголошень), який стає поступово доступним для користувачів у всьому світі. Також за допомогою цього інструменту користувач зможе блокувати рекламні оголошення на чутливі теми та дізнаватися більше про інформацію, яка використовується для персоналізації реклами. Детальніше у статті.

Рекламні оголошення про те, що вас цікавить

My Ad Center розроблено, щоб надати більше контролю над тим, які рекламні оголошення користувач буде бачити на сайтах і в додатках Google. Увійшовши в обліковий запис Google, користувач може отримати доступ до My Ad Center безпосередньо з рекламних оголошень у Пошуку, YouTube і Рекомендаціях, а також вибрати більше брендів і тем, які йому подобаються, і менше тих – які йому не подобаються. Користувачу ніколи не доведеться витрачати час на пошук потрібного елемента керування чи розшифровку того, як використовується його інформація. Натомість він зможе керувати налаштуваннями реклами, не відволікаючись від того, що робить в Інтернеті.

Уявіть, що ви витратили місяці на дослідження інформації для своєї останньої подорожі, а тепер, повернувшись, не хочете бачити рекламу про це. За допомогою My Ad Center ви можете просто торкнутися меню з трьома крапками поруч із оголошенням про подорожі та вибрати, щоб менше показувати такі типи оголошень. Ви також можете вибрати опцію, щоб бачити рекламу про речі, які вас цікавлять, як-от пропозиції кросівок або святкові подарунки для ваших близьких.

Також можна повністю вимкнути персоналізацію реклами. Завдяки My Ad Center можна легко знайти цей елемент керування, тому що його розміщено на видному місці. Якщо користувач вирішить не бачити персоналізовану рекламу, він все одно бачитимете рекламні оголошення, але вони можуть виявитись менш доречними чи корисними саме для нього. Це застосовуватиметься скрізь, якщо увійти до особистого облікового запису Google.

Також можуть бути певні теми оголошень, які користувач взагалі не хоче бачити. За допомогою My Ad Center він може обмежити рекламу, пов’язану з такими темами, як алкоголь, побачення, втрата ваги, азартні ігри, вагітність, виховання дітей тощо.

Елементи керування рекламою, які ставлять вашу конфіденційність на перше місце

Google дотримується ряду основних принципів конфіденційності, які визначають, яку інформацію вона збирає, а яку – ні. Так компанія Google ніколи нікому не продає особисту інформацію та ніколи не використовує для рекламних цілей вміст, який користувач зберігає в таких програмах, як Gmail, Photos і Drive. Також не використовується така конфіденційна інформація для персоналізації реклами, типу стан здоров’я, раса, релігія чи сексуальна орієнтація. Це просто заборонено.

My Ad Center побудовано на цих зобов’язаннях, надаючи можливість контролювати, яка інформація використовується для персоналізації реклами, яку баче користувач. І якщо користувач не впевнений, чим ділитися, то він можете швидко побачити, яку інформацію копанія використовує, і контролювати її на основі своїх уподобань.

Користувач сам можете вирішити, які типи його активності в Google використовуватимуться для показу реклами, не впливаючи на досвід роботи з продуктами Google. Раніше, якщо історія корисувача YouTube була ввімкнена, то він автоматично отримував інформацію, яким чином були персоналізовані його рекламні оголошення. Тепер, якщо користувач не хочете, щоб його історія YouTube використовувалася для персоналізації реклами, він можете вимкнути це в My Ad Center, не впливаючи на релевантні рекомендації у стрічці.

Також користувач може бачити рекламу, призначену для певної аудиторії на основі його активності в Google – таких категорій, як освіта, стосунки чи галузь, у якій він працює. Тепер користувач зможе вибрати і налаштувати, як категорії надають інформацію для реклами, або повністю вимкнути цю опцію.

Керування рекламою за межами Google

Нарешті, іноді користувач може бачити рекламу від компаній, які використовують інструменти Google для розміщення рекламних оголошень на інших сайтах і в додатках. Опція вимкнення персоналізованої реклами в My Ad Center застосовується до реклами, яку користувач бачитть в Google і поза ним, і автоматично застосовуватиметься на будь-якому пристрої, на якому він ввійшов у свій обліковий запис Google. Якщо користувач не ввійшов в обліковий запис Google, то він все одно може керувати параметрами в налаштуваннях реклами.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: GoogleBlog

Читайте также:

Неперервно слідкуйте за здоров’ям, лікуйтеся і працюйте дистанційно – нові патентні заявки Amazon, Microsoft, Apple та Google

Найкраща різдвяна реклама 2022 року для святкового настрою

Який рік, такі й інтереси або найпопулярніші запити Google Україна у 2022 році

Фінальна група одержувачів грантів Google for Startups Ukraine Support Fund