Три когнітивних упередження, які вдало використовують в маркетингу

Люди схильні до когнітивних упереджень — систематичних помилок мислення, які заважають приймати раціональні рішення. Певні ритуали перед іспитом або довіра до товарів з великою кількістю позитивних відгуків — приклади когнітивних упереджень. Як бізнес може використовувати когнітивні упередження для ефективного маркетингу?

Маркетинг — це не пости в соцмережах, email-розсилки або спам в LinkedIn. Це довгострокова стратегія по залученню та утриманню цільової аудиторії. Маркетологи виявляють потреби покупців, а також продумують і аналізують взаємодію клієнтів з брендом.

При розробці маркетингової стратегії важливо враховувати психологію користувачів. Багато споживачів прагнуть стати найкращою версією себе: вони піклуються про фізичне здоров’я та психологічне зростання.

При цьому люди часто приймають рішення на основі стереотипів та упереджень. Вони не хочуть робити складний вибір і готові довіритися думку більшості. Ось три когнітивних упередження, на які маркетологам варто звернути увагу.

1. Упередженість підтвердження

Людина часто шукає підтвердження власних думок і переконань. Крім того, вона схильна інтерпретувати події зі своєї точки зору, навіть якщо це тлумачення буде помилковим.

Якщо потенційний клієнт бачить в рекламі підтвердження своїх думок, він буде більш лояльний до товару. Вивчіть покупців, проаналізуйте їх потреби та переконання — і запропонуйте розв’язати проблеми за допомогою свого продукту.

2. Ефект приєднання до більшості

Люди — соціальні істоти, вони хочуть бути частиною спільноти. Ефект приєднання до більшості проявляється в тому, що популярність ідей або товарів збільшується в міру того, як їх приймає все більше людей.

Коли ми бачимо багато позитивних відгуків про продукт, то хочемо купити його охочіше. Навіть якщо досвід виявиться невдалим, ми будемо знати, що інші люди теж зазнали розчарування.

Згідно з опитуванням аналітичної компанії BrightLocal, 82% людей читають відгуки про компанії. Використовуйте думки чинних клієнтів, щоб залучити нових користувачів, наприклад пропонуйте знижку за відгук. Покажіть потенційним покупцям, що ваш товар приносить користь, і багато людей вже використовують його.

3. Перевага нульового ризику

Люди не люблять ризикувати, тому дайте їм гарантії: запропонуйте безкоштовний тестовий період або повне повернення грошей, якщо товар не буде відповідати очікуванням користувачів. Так клієнту буде легше розлучитися з грошима і купити ваш продукт.

Акцентуйте увагу на тому, що ви впевнені в якості товару і пропонуєте клієнтам ті або інші гарантії. Наприклад, напишіть про це на сайті. Це один з найпростіших способів використовувати упередження для збільшення конверсії.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Entrepreneur

Читайте также:

Як одне слово може видати, що ви людина? — Скорочений тест Тюрінга

Як зміниться ринок інфлюенсерів у 2021 році?

Дизайнерам на замітку: кінопостери як джерело натхнення

App Annie та IDC дослідили ігровий ринок в першому кварталі 2020 року