Всередині імперії OnlyFans: секс, вплив і нова американська мрія

З боку OnlyFans здається простим бізнесом: фанати (переважно чоловіки) платять за перегляд стрічок з фотографіями та відео (переважно жінок), а за додаткову плату можуть переписуватись у чаті з блогером або отримати відеоролик на замовлення. Але кількість інфлюєнсерів на майданчику зростає, і заробіток на OnlyFans все більше нагадує серйозну роботу, яка вимагає складати план контенту, стежити за метриками та аналізувати дані.

Washington Post розповіла про те, як влаштований цей бізнес на прикладі Брайс Адамс, однієї з найуспішніших авторів контенту на майданчику. Публікуємо скорочений переклад історії.

Раніше Брайс Адамс та її бойфренд продавали бейсбольне спорядження через інтернет. Тепер вони заробляють мільйони, керуючи одним з найбільш високооплачуваних облікових записів на OnlyFans.

Їхній бізнес працює як налагоджений механізм.

Дизайнер готує плани публікацій на день не тільки для OnlyFans, але й для інших соціальних медіа Facebook, Instagram, TikTok, Twitter та YouTube. Редактори починають поєднувати відео в короткі циклічні кліпи, оптимізовані для вірусності. Фанатам розсилають оплачені відеоролики.

Адам, давній бойфренд Брайс (обидва використовують псевдоніми заради конфіденційності), зупиняється біля столу кожного співробітника, щоб переглянути завдання на день і забракувати будь-які публікації чи підписи, які здаються «кринжовими» або «не відповідають бренду».

В офісі чотири юні дівчини починають листуватися з підписниками у платних чатах. Часто кількість повідомлень перевищує тисячу на день.

Зробивши перерву для запису контенту, вони повертаються до чатів або вирушають на пляж, щоб зняти кілька роликів TikTok. Через кілька днів відеоредактори завантажать файли на сервери OnlyFans, де кожне відео можна завантажити за $25.

Співробітники Адамс називають свій офіс у Центральній Флориді фермою. Але їхній урожай — це увага, і це підприємство прибутковіше за більшість американських ферм. Воно приносить приблизно $10 млн доходу на рік, і багатьом із двох десятків співробітників платять більше, ніж середньому фермеру; загалом на зарплати йде $1 млн на рік.

Згідно з аналізом Goldman Sachs Research, торік, завдяки впливу пандемії, загальні виплати фанатів авторам склали $5,5 млрд — це більше, ніж будь-який блогер у США отримав від рекламодавців за той же період.

Якщо об’єднати доходи творців OnlyFans в єдине ціле, така компанія займала б приблизно 90 місце у списку найбільших приватних бізнесів Америки у списку Forbes, випереджаючи Twitter (зараз X), Neiman Marcus Group, New Balance, Hard Rock International і Hallmark Cards.

З боку OnlyFans здається простим бізнесом: фанати (переважно чоловіки) платять за перегляд стрічок з фотографіями та відео (переважно жінок), а за додаткову плату можуть переписуватись у чаті з блогером або отримати відеоролик на замовлення.

Але кількість інфлюенсерів на майданчику зростає, і заробіток на OnlyFans дедалі більше нагадує серйозну роботу. Багато творців контенту зараз працюють як незалежні медіакомпанії: вони мають адміністративний персонал, стратегії зростання та рекламні бюджети; вони застосовують серйозні кількісні методи та аналіз даних онлайн-маркетингу, створюючи гарну ілюзію.

Сайт OnlyFans часто висміюють, проте він все частіше стає моделлю оплати нового покоління творців контенту. Інфлюєнсери, популярні на інших майданчиках, використовують його, щоб отримати вигоду з аудиторії, на створення якої вони витратили роки.

Тим часом автори OnlyFans перетворили віральність у великих соціальних мережах на маркетингову стратегію, використовуючи Facebook, Twitter і TikTok як канали продажу та залучення нових глядачів до підписки.

Багато років віральність була кінцевою метою, можливістю перетворити кількість підписників, реакцій та сердець на спонсорські та рекламні угоди. Але OnlyFans перетворює економіку творців на чисту транзакцію — глядачі платять авансом за працю блогера, а відвертість — це ще одна одиниця контенту для монетизації.

Ветерани OnlyFans намагаються попередити авторів-початківців, у що вони вплутуються: це необхідність виступати перед глобальною аудиторією; а інтернет не забуває нічого. «‎Тут просто немає місця наївності»‎, — йдеться в одному з гайдів, опублікованому в розділі r/CreatorsAdvice на Reddit.

Привабливість фінансової свободи та прагнення виділитися з натовпу привели багатьох творців OnlyFans до того, що вони стали вести свій бізнес на зразок технологічних стартапів.

Адамс зареєструвала свій бізнес як компанію з обмеженою відповідальністю, щокварталу проводить огляди ефективності роботи співробітників та оплачує доставляння обідів.

Тут панує обстановка ефективності, як у фабриці, багато в чому завдяки власній системі, розробленої для відстеження мільйонів точок даних про клієнтів та контенту, яка дозволяє переконатися, що кожне відео буде ретельно сплановано та оптимізовано.

Стратегія працює: як Адамс та її співробітники розповіли The Washington Post, вони піднялися до найвищого рівня заробітку OnlyFans – «верхні 0,01%».

З моменту відправлення її першої фотографії у 2021 році облікові записи Адамс в OnlyFans принесли їй $16,5 млн, понад 1,4 млн шанувальників і понад 11 млн «лайків». Зараз вона заробляє близько $30 тисяч на день — більше, ніж більшість американських малих підприємств — на підписках, продажі відео, повідомленнях та чайових, половина з яких — чистий прибуток.

Команда використовує ті ж самі базові інструменти, що і будь-який сучасний офіс: Slack для спілкування на робочому місці, Google Docs для електронних таблиць, Trello для управління командними проєктами. Щопонеділка о 16:15 Брайс і Брайан проводять загальні збори, на яких переглядають весь контент, підписи та плани публікацій на тиждень на великому екрані телевізора. В обідню перерву асистент приносить усім обід із закусочної Chick-fil-A.

На фермі є серверна кімната, два паралельні підключення до інтернету, генератор та резервне харчування, що гарантує, що вони ніколи не відключаться від мережі. Також тут працює власний IT-фахівець, який переїхав із Міссурі разом зі своєю дружиною (у неї теж є профіль на OnlyFans).

Один із найважливіших компонентів бізнесу — програмний «інструмент», який вони розробили та підтримують власними силами. Він збирає та вносить у базу кожен лайк та перегляд у соціальних мережах Адамс, кожну дію та транзакцію підписників у OnlyFans та кожне повідомлення – на цю мить це понад 20 млн рядків тексту.

Тут зберігається безліч даних про клієнтів та бібліотека повідомлень, які Адамс та її співробітники можуть надсилати шанувальникам, що допомагає автоматизувати листування.

Також «інструмент» пов’язаний з базою даних, в якій представлена повна статистика про сотні відео — ціна, загальний продаж, тематика та учасники. Кожному з відео надано унікальний SKU (одиниця складського обліку). Якщо підписник скаже, що йому подобається певний сценарій, йому відразу ж запропонують потрібний ролик, і йому буде легше зважитися на покупку.

За словами Брайана, цей інструмент допоміг «приблизно втричі збільшити продуктивність».

Для підвищення ефективності користувачі чату використовують гарячі клавіші, щоб швидко відправляти поширені фрази («Я хочу дізнатися, який ти насправді») і бачать на фотографії профілю підписника скільки він заплатив чайових. Один із найщедріших підписників за ці роки пожертвував $10 тисяч.

За більшістю показників машина для створення контенту Брайс Адамс працює з граничною ефективністю.

Згідно з внутрішньою статистикою, команда досягає всіх цілей з трафіку: так, протягом дня вони отримали 2221835 переглядів відео, 19707 переходів на цільові сторінки, 6372 нових підписники OnlyFans і 9024 нових підписників в соціальних мережах. Щоб підтримувати себе у формі, Адамс та її бойфренд дотримуються суворої щоденної дієти та плану тренувань.

Але бізнес OnlyFans дуже конкурентний, і парі не завжди здається, що вони зробили достатньо.

Компанія Адамс прагне розкрити загадку віральності, і, за оцінками Брайана, зараз Адамс заробляє близько $5 тисяч доходу за кожен мільйон переглядів коротких відеороликів на TikTok.

Її команда почала ранжувати кожну платформу за сумою грошей, яку, на їхні очікування, вони можуть отримати від кожного глядача — показник, який вони називають «довічною цінністю фаната». Дані показують, що підписники, які переходять з Facebook, зазвичай витрачають найбільше.

Коли Тім Стоклі заснував OnlyFans разом зі своїм братом у 2016 році, він представив це як простий спосіб монетизації авторів, які ставали новими світовими знаменитостями — тими самими інфлюєнсерами просто з кнопкою оплати.

У 2019 році Стоклі сказав журналу Wired, що його сайт був чимось на кшталт «‎»доповнення до існуючих соціальних мереж‎»‎, так само як «‎Uber — це доповнення до вашого автомобіля»‎.

З того часу популярність OnlyFans злетіла до небес. У фінансових звітах Великобританії, де базується власник компанії, Fenix International Limited повідомляє, що її продаж зріс з $238 млн у 2019 році до більш ніж $5,5 млрд минулого року.

Міжнародна армія інфлюєнсерів також зросла у 10 разів: з 348 тисяч у 2019 році до більш ніж 3 млн на сьогодні. І вони принесли статки власнику: минулого року компанія виплатила українсько-американському венчурному капіталісту Леоніду Радвінському дивіденди у розмірі $338 млн.

США — найбільший ринок OnlyFans, де знаходиться значна частина бази інфлюєнсерів і звідки приходить 70% річного доходу. Підписники мешкають у 187 країнах, а керівництво компанії називає «регіонами зростання» Латинську Америку, Європу та Австралію.

Багато авторів OnlyFans не пропонують нічого відвертого. Сайт навіть використовує стрімінговий канал OFTV, щоб привернути увагу до своєї команди шеф-кухарів, коміків та гірських велосипедистів. Але еротичного контенту не уникнути: навіть блогери, які спеціалізуються на інших темах, можуть зняти одяг для платних підписників.

Компанія позиціює себе як єдину соціальну мережу, яка «відкрито інклюзивна всім жанрам творчості».

Автори OnlyFans класифікуються як незалежні підрядники платформи, яка пропонує базові інструменти для публікації контенту та залучення клієнтів і утримує 20% доходу авторів. OnlyFans відправляє форму 1099 до Податкового управління США та всіх американських блогерів, які заробляють на майданчику понад $600 на рік, щоб підтвердити, що вони платять податки з усіх доходів.

Як зазначила Адамс, минулого року її бізнес сплатив податків приблизно на 1,3 млн доларів.

Зацікавлені перспективою багатства, блогери-початківці навіть почали платити менторам на OnlyFans і купувати програми навчання маркетинговим стратегіям і секретам ремесла. Для тих, хто перевантажений логістикою, агентства та менеджери по роботі з клієнтами пропонують виконувати адміністративні завдання, писати підписи та керувати соціальними обліковими записами в обмін на частку виторгу.

У сабреддіті r/onlyfansadvice, неофіційному «освітньому просторі» з більш ніж 300 тисяч підписників, автори діляться порадами про те, як отримати банківський кредит з доходом OnlyFans, залагоджувати конфліктні ситуації з фанатами або справлятися з різкими перепадами в оплаті.

«‎Я вирішила відпочити тиждень від соціальних мереж, але з того часу так і не вийшла на колишній рівень‎»‎‎‎, — нещодавно написала одна з блогерок.

Як і більшість платформ, OnlyFans страждає від проблеми неймовірної нерівності в оплаті праці, оскільки основна частина прибутку зосереджена на банківських рахунках небагатьох щасливчиків.

У 2020 році незалежний дослідник Том Холландс проаналізував платіжні дані сайту і дійшов висновку, що на 1% провідних облікових записів припадало 33% усіх грошей, і що більшість облікових записів заробляли менш як $145 на місяць. OnlyFans відмовилася надати свій власний аналіз, і Холландс сказав, що з того часу компанія ускладнила доступ до цих даних або проведення нових досліджень.

Однак ті, кому вдається збудувати тут бізнес, можуть змінити своє життя. Нещодавно під час телеінтерв’ю блогеру Ель Брук поставили провокаційне питання: як її майбутня дитина може поставитися до роботи на OnlyFans?

«‎Нехай поплаче в Ferrari»‎ — відповіла вона.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: TheWashingtonPost

Читайте также:

У Китаї старі гаджети можна перетворити на витвори мистецтва

Google запускає в Україні кампанію «‎Google для бізнесу‎»

Майбутнє за штучними інфлюенсерами або як штучний інтелект змінює світ

7 техногігантів із США зрівнялися з 5 країнами за часткою в індексі ACWI