10 помилок, які допускають блогери новачки у веденні Instagram

Бути блогером – не така вже й легка справа, як іноді здається на перший погляд. Багато блогерів, що тільки починають роблять однакові помилки. І тоді рейтинг та кількість переглядів починає падати. Іноді після цього простіше створити новий блог, ніж підняти старий. Отже, в цій статті ми перелічимо всі помилки, яких потрібно уникати при веденні блогу в Instagram.

Помилка №1. Брати участь в блогерських гівах та марафонах на початкових етапах

Усі знають таку фішку, як блогерські гіви: «підпишись на всі підписки цього акаунту та отримай айфон в подарунок». Звичайно, це не доброчинність. Організатори гівів – це великі блогери, що отримають з таких подій набагато більше, ніж вартує новий iPhone. Але що підписники роблять після того як гів закінчується? Відписуються від акаунту та від нецікавих блогерів. Як результат починаються масові відписки, падає охоплення, пости та сторіз потрапляють в кінець стрічки.

За участь в гіві можна заплатити достатньо кругленьку суму. Завдяки цій методиці можна отримати 10 тис. або більше підписників за час події. Але як тільки вона закінчиться та люди отримають чи не отримують свою вигоду, почнуться масові відписки.

Тому, якщо ви тільки починаєте свій блогерський шлях та поки що не вмієте втримувати холодну аудиторію, перетворюючи її в лояльну, то гівами ви лише зіпсуєте свій акаунт. У гівах та марафонах має сенс брати участь лише великим блогерам з численною аудиторією.

Помилка №2. Чекати, поки аудиторія самостійно вас знайде

Багато хто заводить блог та чекає. Робить гарні фото, пише пости та просто думає, що люди самостійно їх знайдуть. Якщо років 5 тому це було можливим, то у 2019 в Instagram практично відсутній органічний приріст. Масфоловінг та маслайкінг наразі також не завжди працюють, а от за автоматичний масфоловінг за допомогою спеціальних програм, Instagram може взагалі заблокувати обліковий запис.

Єдиний спосіб просуватися – це вкладати гроші. Робити рекламу у блогерів або ж налаштовувати таргетовану рекламу.

Помилка №3. Не просуватися взагалі через те, що реклама надто багато коштує

Якщо ви хочете через декілька місяців стати блогером-стотисячником, то так, — вкладатися доведеться багато. Реклама у блогера-мільйоника коштує доволі дорого. Але якщо ви хочете рости повільніше, то ваш грошовий вклад буде мінімальним.

Тут треба орієнтуватися на свої можливості. Можна витратити 3-5 тисячі гривень на місяць або менше, але отримати 1000 живих активних підписників. Набагато легше звикнути до блогерства, якщо рости повільно. Блогери доволі часто нервують, коли кількість людей, які за ними стежать стрімко збільшуються. Не потрібно одразу витрачати безліч грошей: для початку потрібно озирнутися навколо. Можливо, блогерство вам взагалі не підходить.

Помилка №4. Забувати про контент-план

Якщо ви розглядаєте блог виключно як хобі та не плануєте заробляти гроші на ньому, то звичайно ви можете писати, знімати, обробляти контент по настрою та натхненню. Але аудиторія ніколи не буде численною та лояльною до вас. Людям потрібно постійно нагадувати про себе.

Блогінг – це робота. Вона складається не лише з позиціювання, двох слів в опису, фільтрів та безкінечних рекламних постів. Це щоденна праця. На створення гарного фото можна витратити декілька годин, не говорячи вже про текст. Знімати та монтувати сторіз також дуже виснажує. На спілкування з іншими блогерами, підписниками та рекламодавцями ще треба додати декілька годин. У будь-якій роботі має бути план та організація, і блогінг – не виключення.

Помилка №5. Рекламуватися з напівпустим та непідготовленим обліковим записом

Припустимо, ви купили рекламу. Тепер потрібно звернути увагу аудиторії того блогера, у якого ти рекламуєшся. Як же зрозуміти людям, що ти чудовий блогер якщо у вас в акаунті лише 3 фото вашого кота з описом «тут скоро буде цікавий контент»? Людям потрібен цікавий контент тут і зараз, вони мають розуміти, на кого вони підписуються та навіщо? На момент першої реклами у вас має бути як мінімум 15 постів з якісним текстом та фото.

Помилка №6. Забувати про візуальну частину контенту

Instagram — це візуальна соціальна мережа. Сюди передусім приходять дивитися на красиві фото та відео, а вже потім читати текст. Тому варто приділити увагу дійсно якісному візуальному контенту. В тому числі – в сторіз. Якщо раніше на фото та відео в сторіз ніхто не звертав увагу, то зараз естетика в них важлива настільки ж, як естетика самого профілю. Росте конкуренція, а з нею ростуть і вимоги до контенту.

Помилка №7. Рекламувати когось або щось на початковому рівні

Пропозиції про співробітництво вам можуть надсилати коли аудиторія буде всього лише 1-2 тис. підписників. Спочатку це були пропозиції інших блогерів зробити взаємний піар (реклама за рекламу), потім стануть писати новачки та цілком успішні блогери з 10-20 тис. підписниками та запитувати ціну на рекламу. Можна не зважати на такі повідомлення або ж відповісти, що ви зв’яжетесь з ними пізніше.

Не варто вбивати свою репутацію та рекламувати все і всіх. Спочатку потрібно завоювати довіру вашої аудиторії, набрати підписників, збільшувати обсяги і вже тоді, коли ви будете впевненішими в собі, згоджуватися на різного роду пропозиції. Але тільки на ті пропозиції, котрі вам дійсно цікаві, а головне – цікаві для вашої аудиторії.

Помилка №8. Не розвиватися

Будь-яка сфера роботи передбачає розвиток. Блогеру потрібно постійно працювати над собою – від покращення мови до виправлення якихось комплексів та психологічних проблем. До того ж необхідно засвоювати та покращувати нові навички. Це і відеомонтаж, і фоторедагування, сама фотографія, позування, і звичайно ж, написання текстів.

Помилка №9. Дуже мало спілкуватися з підписниками

Спілкування з аудиторією – це величезна частина роботи. Якщо не відповідати на коментарі та в дірект, люди можуть втратити інтерес до вас та піти до когось більш комунікабельного. Саме зворотний зв’язок формує лояльність підписників. Ти стаєш для них віртуальним другом, за життям якого цікаво спостерігати.

Помилка №10. Думати, що блогінг – це легкі гроші, а блогером може бути навіть кіт, хоча у нього «лише лапки»

Багато хто думає, що блогер – це та людина, яка нічого не робить, плює у стелю, публікує милі фотографії, та при цьому робить гроші не напружуючись. Насправді ж блогінг – це не проста робота, яка підходить далеко не кожному. Публічність втомлює, а хейтери та тролі здатні довести до сліз, якщо у вас слабкі нерви. Потрібно кожного дня створювати новий контент та бути на зв’язку 24/7. Це може дійсно діставати. Потрібно бути людиною певного складу розуму – любити спілкуватися, бути енергійним, творчим та дисциплінованим, аби почати та не кинути свій блог.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

Всередині імперії OnlyFans: секс, вплив і нова американська мрія

Хто такі V-тубери та чому V-тубінг — це тренд

Кінець всесвіту Google або чому пошуковики втрачають популярність

14 корисних безкоштовних телеграм-ботів для роботи з Instagram