Журналістка видання Medium Люцеро Канту (Lucero Cantu) провела експеримент, протягом якого вона цілий місяць відносилась до свого профілю в Instagram як до продукту, більше приділяючи увагу коментарям та вподобанням. Своїми емоціями вона поділилася на сторінці видання.
1 жовтня 2018 року я вирішила стати інстаблогером з естетичної точки зору. Ви ж розумієте про що я: я хотіла вести акаунт, де всі фотографії в одній і тій же тональності, а фото з поганим освітленням видалила взагалі.
До цього моменту я не займалась веденням Instagram акаунту на постійній основі. За останні 9 місяців я опублікувала лише 3 фото. У мене було 283 підписники, а в біографії я нічого не вказувала, оскільки всі, хто мене фоловив, були знайомі зі мною у житті і я не бачила в цьому сенсу.
Щоб перетворити свій задум у реальність, мені довелося витратити 2 дні на вивчення теми в інтернеті. Також я проаналізувала пости блогерів, на яких вже була підписана, їх коментарі під ними та частоту публікацій. Я хотіла знати все – вдаліший час для публікації фото, хештеги, кольорова гама профілю, особливості стилю, нікнейм, тощо.
Перед тим, як почати публікувати ідеальні фото, я поставила собі декілька правил:
- Усі тактики зросту повинні бути чесними та органічними.
- Потрібно публікувати фотографії мінімум чотири рази на тиждень.
- Протриматися цілий місяць.
Коли я зрозуміла, що готова, я завантажила перше фото.
Перша помилка – це робити так, як в інших
Не завжди популярні тренди працюють у всіх. Спочатку я вирішила зробити пост із хештегом #flatlay (розкладку). Flatlay – відомий стиль фото для Instagram. Аби зробити гарне фото, потрібно бути організованим, терплячим та докучливим. Я ж не підходжу під такі критерії. Що в результаті? Пост набрав лише 25 вподобань. Причиною того послугувало те, що мені це нецікаво.
Я зрозуміла це через тиждень від початку експерименту і надалі числа підписників почали зростати.
Що я зробила, аби привести нових 100 фоловерів за 22 дні та збільшити трафік?
#ПершийКрок: оптимізувати профіль
Я починала змінювати акаунт, аби він був зрозумілим новим людям. Я зібрала усі описи в профілі усіх моїх улюблених блогерів і почала шукати щось спільне. У більшості випадків опис містив в собі емодзі, місцеперебування та опис їх діяльності.
Я також змінила свій юзернейм і зробила його більш блогерським. Раніше я була @luceroivettte, тепер же я звусь @luceropoststhings.
Після цього я зробила акцент на контенті. Мені потрібно було вибрати кольорову гамму та стиль. Я використовую додаток Preview, аби готувати пости заздалегідь. Додаток допомагає мені шукати хештеги та організовувати їх у групі. Дуже рекомендую!
#ДругийКрок: робити та завантажувати фото
З точки зору підбору контенту, то було складно придумати щось нове, чим можна ділитися п’ять разів на тиждень. Все ж таки, я не інстаграм-блогер, а лише вдаю з себе таку. Багато постів контент-мейкерів так чи інакше пов’язані з брендами. Від ідеї кожного дня постити селфі у мене звело щелепу. Я хотіла знайти баланс і публікувати свої фото та того, що мене оточує.
Багато професійних блогерів співпрацюють з фотографами, я знайшла штатив для телефону на сайті Amazon.
Робити фото та редагувати їх, аби вони підійшли під кольорову гаму акаунту було просто. Завантажувати їх набагато важче.
По-перше, мені потрібно було додавати спеціальні хештеги, аби мої світлини побачили. Чесно кажучи, мені здавалося, що хештеги – це відстій. Я використовувала їх жартуючи або на спеціальних конференціях. Тепер я розумію, що саме вони все змінюють. Я пишу біля 20 хештегів під постом. Спочатку підбираю ті, які актуальні саме для цієї світлини, а потім універсальні, наприклад, #PersonalBlog та #EveryDayGirl.
Я також помітила, що використання тільки найпопулярніших хештегів гарантує те, що фотографію не побачать. Я можу поділитися своїм особистим правилом: потрібно писати хештеги, по яких можна знайти менше 700 тис. фотографій.
По-друге, час, коли ви публікуєте фотографію теж дуже важливий. Вважається, що краще за все публікувати фото в середу біля 15:00 і четвер о 11:00. У неділю ж бажано нічого не публікувати.
#КрокТретій: розширення аудиторії
Я почала взаємодіяти з іншими людьми в соцмережі. Я ставила лайки чужим постам та залишала коментарі під ними. Мене також почали коментувати. Багато з них писали просто: «чудовий знімок!», я ж хотіла, аби мої коментарі були унікальними. Я навіть підписалась на деякі профілі, якщо вони здавалися мені цікавими. Також я відповідала на коментарі під своїми фотографіями та фоловила людей, які зафоловили й мене.
Цей метод дуже простий, але ефективний, особливо тоді, якщо йому приділяти як мінімум годину або дві на день.
Декілька #попереджень та порад
Багато акаунтів збільшили число фоловерів за допомогою методу «підписатися, а потім відписатися». Я вважаю такий спосіб несправедливим, але він все ж працює. Коли ви почнете використовувати популярні хештеги, такі люди вас знайдуть, підпишуться на вас, ви підпишетесь у відповідь, вони почекають, поки ви забудете про них та відпишуться від вашого профілю.
Крім того, люди намагатимуться змусити вас платити за перегляди, лайки та фоловери. Вони будуть писати з популярних акаунтів та просити вас відправити їм гроші, аби вони відмітили вас у себе на сторінці. Ігноруйте такі пропозиції.
Ось декілька моїх особистих порад:
- Економте контент. Якщо ви зробили десять хороших фото у понеділок, це не означає, що ви повинні їх всі опублікувати у вівторок чи в середу. Відкладіть ці пости на потім. Це допоможе вам у ті дні, коли у вас не буде настрою чи натхнення на ведення профілю.
- Вам повинно подобатись сам процес заняття маркетингом. Мій експеримент закінчився декілька тижнів тому і я вже припинила так часто робити пости в Instagram. За цей час я втратила біля 20 підписників.
- Будьте справжніми. Холодні коментарі під фотографіями людей з подібними думками далеко не щирі. Не ставте лайки, якщо ви просто бажаєте збільшити підписників. Робіть це лише в тому разі, коли ця людина розділяє ваші інтереси та погляди на життя.
БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО: