Як стати блогером? Перші кроки від офісної роботи до контент-мейкера

Багато людей мріють побудувати кар’єру в інтернеті — наприклад, стати відомим блогером. Але далеко не всі наважуються кинути звичайну роботу і присвятити весь свій час творчості. Як краще вчинити цей кар’єрний перехід дізнайтеся далі.

Так, ви вирішили, що хочете у вільний час вести блог, записувати подкасти або знімати кумедні ролики в TikTok. Вас бентежить думка про те, що ви будете щось створювати та ділитися своєю творчістю зі світом. Коли ви вносите у своє творіння останні штрихи, ви відчуваєте «метеликів в животі». А коли натискаєте кнопку «опублікувати», то відразу ж починаєте думати, яким же буде ваш наступний проект.

Якщо все це вам знайоме, то ви творець. І в такому випадку для вас є хороші й погані новини.

Хороша новина — у 2020 році творці правлять світом. Вони народжують нові тренди й формують громадську думку, наприклад, про останню частину «Зоряних воєн». Вони можуть почати рух і змінити суспільство. Контент-мейкери стали такою важливою частиною культури, що 70% користувачів YouTube вважають, що їхні улюблені блогери їм ближче, ніж звичайні зірки кіно.

Погана новина — вас чекає величезна конкуренція. Щороку десятки тисяч людей купують свою першу камеру і починають шлях контент-мейкера, який зазвичай закінчується провалом. Крім того, недавнє опитування показало, що 75% школярів хочуть стати контент-мейкерами. Все більше людей чує історії про те, як блогери заробляють мільйони, і їм хочеться теж почати таке розкішне життя.

Але попри все це у вас ще є шанс домогтися успіху. Згадайте Закон Парето, який говорить про те, що 20% зусиль дають 80% результату, а інші 80% зусиль — лише 20% результату. 80% всього контенту в мережі створюють тільки 20% творців, а все тому що більшості людей не вистачає мотивації та завзятості, щоб продовжувати творити та домогтися успіху. Якщо ви відноситися до тих самих 20% і ви дійсно любите створювати контент, то у вас є реальний шанс.

Якщо ви хочете повністю присвятити свій час створенню контенту, вам потрібно засвоїти наступні п’ять принципів.

1. Створення контенту приносить гроші далеко не відразу

На відміну від інших кар’єрних шляхів, шлях контент-мейкера не дає вам гарантований заробіток з першого дня. Насправді вам можуть знадобитися роки, щоб почати нормально заробляти.

Ви почнете з нуля. Вам доведеться заробляти кожен долар по центу. Але якщо порівнювати з традиційною роботою, то у вас буде більше можливостей в плані розміру свого заробітку. Кращі контент-мейкери отримують до десятків мільйонів доларів.

Тому ніхто відразу не вибирає професію контент-мейкера, як основну роботу. 99% блогерів почали займатися своєю справою, як хобі, поки вчилися або працювали. Вони перейшли на фул-тайм, тільки коли набрали достатню аудиторію.

2. Один в полі не воїн

Шлях до успіху буде важким і його неможливо буде пройти одному.

Найпростіший спосіб підвищити свої шанси на успіх — це звернутися за допомогою. Вам буде набагато легше, якщо вам хтось допоможе: колега контент-мейкер, коуч, ментор, редактор, співведучий і так далі.

3. У цієї справи є як плюси, так і мінуси

Медіа часто звеличує та ідеалізує образ життя контент-мейкера, однак у нього є недоліки:

  • В основному вам доведеться працювати одному.
  • Вам буде не вистачати живого спілкування з людьми.
  • Спочатку ви будете мало заробляти.
  • Доведеться мати справу з тролями.

З ними впорається тільки той, хто дійсно любить свою справу. Це єдиний варіант зберегти мотивацію і досягти мети.

З іншого боку, кар’єру контент-мейкера можна вважати найгнучкішою.

  • Ви можете працювати з будь-якої точки світу.
  • Вам не треба ні перед ким звітувати.
  • Кожен день ви будете займатися креативною роботою.
  • Ви отримаєте славу в інтернеті.
  • У вас з’являться шанувальники, які поважають вашу працю.

Ви самі зрозумієте, чи підходить вам роль контент-мейкера, коли почнете займатися цим в режимі фул-тайм і усвідомите, що не хочете займатися чим-небудь іншим.

4. Розберіться, як ви будете заробляти

Якщо ви зібралися заробляти творчістю на життя, треба зрозуміти, що такий заробіток відрізняється від звичної роботи з дев’яти до п’яти. Швидше за все, у вас буде не один, а понад три різних джерел доходу.

Розмір заробітку багато в чому залежить від того, якою платформою ви користуєтеся і для якої аудиторії створюєте контент.

Простіше кажучи, контент-мейкери заробляють двома способами:

  • Отримують багато грошей від невеликої кількості людей (наприклад, завдяки продажу курсів, навчання)
  • Отримують мало грошей від великої кількості людей (наприклад, через автоматичну рекламу, промоакції, пожертвування).

Зазвичай контент-мейкери використовують обидва способи, але якийсь один стане вашим основним джерелом заробітку.

5. Визначтеся, який контент ви робите

У контента може бути тільки дві мети — розважити споживача або навчати його чого-небудь.

Згадайте публікації в блогах, які ви прочитали за останні 24 години. Кожна з них відноситься до однієї з цих категорій, а іноді до обох.

Все тому що споживачі або хочуть чогось навчитися, або хочуть розважитися. І щоб вибудувати аудиторію, вам потрібно навчитися робити хороший контент, який відповідає якомусь із цих бажань.

Як перетворити хобі в повноцінну роботу

Швидше за все, створення контенту не стане вашою першою та основною роботою. Майже всі успішні контент-мейкери починали творити, паралельно зі звичайною роботою і лише потім перейшли на фул-тайм творчість.

Саме тому для першого кроку до такого переходу вам потрібно буде виділити час.

Виділіть час для творчості

Ось ви приходите додому після важкого робочого дня й останнє що вам хочеться це попрацювати ще.

Але насправді такого бути не повинно. Якщо ви любите своє заняття, то будете намагатися виділяти на нього час. Кращими контент-мейкерами стають ті, хто відноситься до своєї творчості, як до хобі.

Творчість — це не те, чим ви змушені займатися, а те що ви можете робити навіть в неробочий час.

Ви не зможете контролювати своє життя, поки не навчитеся виділяти час на творчість. Якщо ви налаштовані стати фул-тайм контент-мейкером, встановіть собі правило: що б не трапилося, кожен день ви будете виділяти на творчість мінімум 15 хвилин.

Знайдіть наставників і джерела корисної інформації

Щоб працювати в фінансах або займатися програмуванням, вам треба отримати вищу освіту. Щоб стати контент-мейкером цього не потрібно. У всякому разі поки що.

Це означає, що вам треба самостійно всьому вчитися — за допомогою інших контент-мейкерів, онлайн-курсів або коучів. Наприклад блогерша Ванесса Луа кинула звичайну роботу і вже через рік стала заробляти шестизначні суми на YouTube. Як їй вдалося? Вона знайшла коуча. Але коуч — це не завжди гарант успіху. На царині інфобізнесу існує багато шахраїв са самозваців, тому будьте пильні при виборі ментора.

Коуч — це людина, перед якою ви будете звітувати. Він дасть вам мотивацію слідувати цілям. Без нього ви будете допускати типові помилки новачків. Інвестуйте в саморозвиток і ви побачите результати у два рази швидше.

Тисяча відданих фанатів

Ми стикаємося з конкуренцією все життя — коли змагаємося за хорошу оцінку, коли намагаємося вступити в кращий ВНЗ і коли пробуємо влаштуватися на роботу.

Щоб стати успішним контент-мейкером вам треба створювати щось нове. Для цього не потрібно конкурувати, треба робити щось нове самостійно.

Публіці не потрібне повторення знайомих речей. Вона хоче щось новеньке … або старе, але з новим поглядом.

Якщо ви знайдете щось, що цікаво конкретній аудиторії, то вона допоможе вам рости. Ці люди будуть вас хвалити й ділитися вашою творчістю з іншими.

Зробіть крок в невідомість

Правда в тому, що якщо ви хочете стати фул-тайм контент-мейкером, то одного разу вам доведеться просто ризикнути та спробувати це зробити.

Всі попередні кроки допоможуть вам налаштуватися на успіх, але в підсумку вам потрібно буде просто творити щосили, щоб побачити який-небудь значний прогрес. Пам’ятайте про Закон Парето — тільки 20% контент-мейкерів займаються творчістю на фул-таймі. Але саме вони роблять 80% контенту в інтернеті.

Ви вже зробили перший крок

Вітаємо, якщо ви дочитали до цього місця, то вже зробили перший крок. Ви витратили час на читання статті, а значить вас, як мінімум, цікавить робота контент-мейкера.

Не зупиняйтеся. У кожного контент-мейкера своя унікальна історія. Всі вони звичайні люди, як ми з вами. Якщо їм вдалося домогтися успіху, може й у вас вийде? Краще спробувати та зазнати невдачі, ніж не робити нічого.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Medium

Читайте также:

Всередині імперії OnlyFans: секс, вплив і нова американська мрія

Хто такі V-тубери та чому V-тубінг — це тренд

Кінець всесвіту Google або чому пошуковики втрачають популярність

Ефективне керування творчою командою: ключові аспекти для успіху у контент-індустрії