6 секретів успішного маркетингу у свята

Для багатьох компаній святковий виторг становить солідну частку загальних роздрібних продажів. Люди витрачають великі суми на подарунки, прикраси та їжу в переддень Дня Святого Валентина, Різдва, Нового року, Великодня та інших значущих дат.

Підприємці, які бажають добре заробити у святковий період, повинні витратити деякий час і сили на вибудовування добре спланованої маркетингової кампанії, адаптацію чинних рекламних каналів і заходів під тимчасові потреби покупців, які шукають ідеальні подарунки для друзів і родичів.

Не пропустіть прекрасний шанс залучити нових клієнтів і побити рекорди продажів. У даній статті викладена проста стратегія з шести кроків для ефективного маркетингу у свята.

1. Надайте урочистий вигляд свого сайту

Створіть позитивний настрій і атмосферу урочистості.

Ваша святкова маркетингова кампанія повинна бути такою, що запам’ятовується, стосуватися не тільки постів у соціальних мережах та розділів зі спеціальними пропозиціями, а й кожної сторінки вашого сайту. Повсюдно натикаючись на святковий контент, відвідувачі будуть відчувати більший інтерес до ваших пропозицій.

Створіть емоційний контекст для всіх елементів сайту, включаючи кінцеві рядки, заголовки, заклики до дії й так далі. Святковий настрій вибудує міцний зв’язок між користувачами та вашим брендом.

Атакуйте святковими знижками

Якщо ви пропонуєте святкові знижки, переконайтеся, що це перше, що покупці бачать на вашому сайті. Як правило, люди не дуже терплячі. Вони хочуть отримувати найважливішу інформацію відразу, що не розпорошуючи увагу на другорядний контент.

Як тільки потенційний клієнт заходить на ваш сайт, атакуйте його кращими пропозиціями, щоб миттєво привернути увагу й утримати його від переходу до конкурентів.

2. Розсилайте святкові листи

Попри постійно зростаючу кількість додатків-месенджерів, багато людей продовжують використовувати електронну пошту для ділового і неформального спілкування. Ваші клієнти з нетерпінням чекають листів зі спеціальними пропозиціями, жадають дізнатися про передсвяткові знижки, які допоможуть їм заощадити.

Використовуйте привабливі дизайни та красиві картинки, щоб ефектно презентувати свої акції. Основні цифри (ціни, відсоток знижок) повинні бути великими та легко помітними.

Будьте лаконічними. Ніхто не хоче читати довгий текст, так що нехай тексти будуть простими й точними.

Заохочуйте лояльних клієнтів

Багато підприємців мріють зачепити нових покупців у свята. Однак, не варто забувати про тих, хто допомагав вам будувати ваш бізнес до цього — відданих постійних клієнтів. Напишіть їм спеціальний лист, подякуйте за співпрацю, зробіть невеликий, але приємний подарунок, щоб вони відчували себе особливими та мали стимул частіше відвідувати ваш сайт.

Почуття міри

Не будьте занадто наполегливим. Нав’язливість відштовхує людей. Пам’ятайте, що ви далеко не єдиний, хто публікує святкові пости на Facebook і розсилає барвисті картинки електронною поштою.

Сотні брендів покладають великі надії на святковий сезон, і деякі нагадують своїй аудиторії про спеціальні пропозиції по чотири рази на тиждень. Це занадто. Якщо ви створили добре сплановану стратегію і привабливий контент, двох звернень в тиждень буде більш ніж достатньо.

Ідеї ​​для святкових листів

Хоча ці ідеї можуть здатися дещо заїждженими, вони дійсно працюють. Багато людей чекають електронних листів, які закликають їх робити святкові покупки та користуватися щедрими знижками.

Отже, п’ять робочих ідей для вашої email кампанії:

  • Знижки для ранніх пташок: заохочуйте людей купувати подарунки заздалегідь, пропонуйте привабливі знижки, що діють протягом обмеженого періоду часу.
  • Спеціальні ціни для онлайн-замовлень: запропонуйте своїм клієнтам робити покупки в комфорті, не виходячи з дому, і користуватися додатковими знижками.
  • Промо код: заохочуйте покупців ексклюзивним купоном на знижку.
  • Останній шанс: створіть відчуття поспіху і стимулюйте покупців розміщувати замовлення, поки ще не занадто пізно. Повідомте крайню дату, коли вони можуть скористатися акційними пропозиціями.
  • Вітальна листівка: відправте останнім електронного листа напередодні свята. Це повинно бути просте повідомлення з гарним дизайном. Останній святковий лист служить двом цілям: закладає основу довгострокових відносин з вашими клієнтами та спонукає покупців вибирати ваш онлайн-магазин в останню хвилину.

3. Використовуйте міць соціальних медіа

Правильне використання соціальних медіа вкрай важливо для успіху вашої маркетингової кампанії.

Створіть акаунти на Facebook, Twitter і аналогічних сайтах, де ваші потенційні покупці можуть відпочивати, розважатися і спілкуватися з близькими людьми.

Робіть привабливі пропозиції та створюйте теплу святкову атмосферу. Спонукайте користувачів ставити лайки, репости публікації з яскравими картинками та надихаючими фразами. Придумайте спеціальний хештег і даруєте подарунки за його використання.

Також зверніть увагу на Instagram і Pinterest. У святковий період важливо робити ставки на візуальний контент. Люди шукають подарунки ручної роботи, цікаві ідеї декору та сервірування столу, вітальні листівки та багато іншого.

Не просто показуйте свій продукт. Створіть образ, підносить його в святковому дизайні. І не забудьте додавати посилання на свій сайт до кожної картинки!

Якщо ви пропонуєте професійні послуги, LinkedIn також буде дуже корисний. Компаніям, залученим в електронну комерцію, слід розглянути можливість проведення рекламних акцій на торгових майданчиках і надавати знижки клієнтам, що замовляють кілька послуг відразу.

4. Проводьте конкурси

Конкурс — відмінний інструмент соціальної взаємодії, що розважає ваших клієнтів в передсвяткові дні, а також закликає до азарту і пропонує додаткові подарунки.

Влаштовуючи фотоконкурс, не віддавайте всю славу одному або декільком переможцям. Виберіть кращі фотографії й створіть спеціальний пост в блозі або повноцінну сторінку, присвячену святу. Учасники будуть раді побачити свої роботи серед обраних, навіть якщо вони не займуть перше місце.

Святкові конкурси значно збільшують трафік і призначену для користувача активність, а також підвищують конверсію, є ефективними як для великих брендів, так і для нішевих компаній.

5. Пропонуйте ідеї подарунків в останню хвилину

Деякі люди відкладають святкові покупки до останнього моменту. Зверніться до прокрастинаторів, яким ще потрібен подарунок, за день до свята. Таким чином, ви надасте їм неоціненну допомогу, позбавите їх від стресу і збентеження, пов’язаного з нездатністю знайти потрібний товар.

Використовуйте фрази на кшталт «Що купити до Нового року за миті до бою курантів?» у своїх повідомленнях як ідеальні тригери, що привертають увагу запізнілої аудиторії.

6. Розпочніть святкову PPC кампанію

Не обмежуйте просування свого бренду наявною клієнтурою. Нехай нові покупці дізнаються про ваш бізнес і стануть його вірними послідовниками.

Важливо потрапити в зону уваги людей, зацікавлених у ваших послугах у святковий період. Формуйте нову цільову аудиторію через Google оголошення. Використовуйте помітні фрази, які допоможуть розширити ваш бізнес.

Немає чітких правил щодо того, коли варто починати PPC (Pay Per Click) кампанію. Запустіть її в будь-який час перед святами або використовуйте класичну Advent тему, щоб пропонувати нові продукти кожен день.

Якщо у вас є інтернет-магазин на Amazon, це відмінне місце для реалізації вашої PPC стратегії. Дана платформа пропонує готові рішення (Sponsored Products і Sponsored Brands), так що вам навіть не доведеться напружуватися, щоб придумати ефективні PPC підходи. Просто користуйтеся всіма доступними ресурсами та спостерігайте як ваша клієнтура зростає.

Резюме

Конкурентні бренди будуть вистрілювати сотнями привабливих пропозицій у святковий період. Важливо не відставати від них, розробити яскраву рекламну кампанію, що запам’ятовується. Вона допоможе вам виділитися з натовпу і відтягнути на себе солідну частку покупців.

Готуйте сани влітку. Починайте вдосконалювати свою маркетингову стратегію заздалегідь, щоб вчасно під’єднатися до святкової метушні та щільно попрацювати з цільовою аудиторією. Використовуйте урочисту атмосферу для залучення нових клієнтів, збільшення продажів і просування вашого бізнесу!

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

У Китаї старі гаджети можна перетворити на витвори мистецтва

Google запускає в Україні кампанію «‎Google для бізнесу‎»

7 техногігантів із США зрівнялися з 5 країнами за часткою в індексі ACWI

Всередині імперії OnlyFans: секс, вплив і нова американська мрія