Як скоротити посилання: 5 зручних та надійних сервісів

Потрібно скоротити посилання, але під час вивчення всього різноманіття інструментів розбігаються очі? Ми підібрали 5 сервісів, які дають змогу скоротити посилання за кілька секунд. У статті розглянемо особливості, переваги та недоліки сервісів. Та насамперед розповімо, коли скорочувати посилання варто, а коли — ні.

Коли варто скоротити посилання

Довгі посилання виглядають неестетично, часто ними незручно користуватися. Короткі посилання мають кращий вигляд.

Короткий URL варто використовувати, якщо потрібно:

  • переслати посилання в месенджері, SMS або продиктувати;
  • замаскувати реферальні посилання;
  • зробити посилання візуально привабливим — для рекламних матеріалів;
  • зекономити місце в обмежених за довжиною повідомленнях — наприклад, у SMS;
  • запобігти неправильному копіюванню чи обрізанню довгих посилань;
  • вести статистику з переходів та аудиторії — у деяких сервісах це можливо.

Коли скорочення посилань недоречне

Коротке посилання виглядає охайно, але іноді скорочення URL може призвести до неприємних наслідків.

Скорочене посилання не варто передавати:

  • у листах — через короткі посилання листи потрапляють у спам;
  • для сторінок сайту — у разі, якщо сервіс по скороченню посилань перестане працювати, посилання доведеться змінювати;
  • якщо потрібне вічне посилання — причину зазначено вище.

Як скоротити посилання: огляд сервісів коротких посилань

Щоби скоротити посилання онлайн, потрібно використовувати сервіс, який надасть їй новий, короткий URL. У разі натискання на коротке посилання користувач потраплятиме на вихідну адресу. Багато сервісів дають змогу обрізати посилання й навіть отримати статистику за ним — наприклад, кількість переходів, характеристики цільової аудиторії.

Теоретично все чудово, але на практиці є ймовірність, що короткі посилання стануть неробочими через закриття чи некоректну роботу сервісу. Тож потрібно вибрати надійний сервіс по скороченню посилань. Рекомендуємо звернути увагу на такі конвертери посилань.

Cutt.us

Cutt.us — простий, інтуїтивно зрозумілий сервіс по скороченню посилань.

У верхнє поле вставляється посилання, у нижнє можна вставити ключове слово яке підходить і натиснути «Cut». Так, замість посилання з випадковим набором символів можна отримати посилання з назвою вашого бренду або будь-яким іншим відповідним словом, фразою.

Результат — не тільки коротке посилання, але й QR-код.

Сервіс унікальний тим, що в іншій версії можна обробити одночасно три посилання та об’єднати їх ключовим словом.

Переваги:

  • простота;
  • безоплатність;
  • не потрібна реєстрація;
  • генерація QR-коду;
  • опрацювання кількох посилань одночасно;
  • створення ключа для скороченої частини.

Недоліки:

  • немає аналітики.

Коли використовувати сервіс:

  • якщо потрібно отримати QR-код, ввести ключове слово в посилання, обрізати кілька посилань.

Bitly.com

Bitly.com — сервіс зі скорочення посилань із широкими можливостями.

Зменшити посилання можна не реєструючись. Для доступу до даних статистики необхідно зареєструватися. Можна дізнатися щоденну кількість переходів, їхні джерела та географію аудиторії.

Авторизовані користувачі можуть задати ім’я короткого посилання у вікні «Customize».

Оплата помісячна. Вартість послуг залежить від кількості посилань, тривалості роботи короткого URL та необхідності збереження даних аналітики.

Переваги:

  • простота;
  • безплатна генерація посилань;
  • статистика;
  • можливість самостійно підібрати ім’я короткого посилання.

Недоліки:

  • необхідність реєстрації для отримання аналітики;
  • частина функцій платна.

Коли використовувати сервіс:

  • якщо важливо мати доступ до аналітики та обирати імена для коротких посилань.

Is.gd

Is.gd — безплатний сервіс скорочення посилань із лаконічним інтерфейсом.

Вставте URL, клацніть на «Shorten» — отримайте коротке посилання. Клацнувши на «Give me this URL as a QR code», маємо QR-код для мобільного телефону.

Так він виглядає.

Клацаємо на «Further options/Custom URL» і ставимо галочку на «Log statistics for this link» — щоби мати доступ до статистики.

Для відстеження статистики реєстрація не потрібна — клацаємо на «I want to see statistics for this URL». У статистиці відображається кількість переходів за коротким посиланням.

Переваги:

  • безоплатний;
  • реєстрація не потрібна;
  • доступна статистика;
  • дані надаються наочно, у вигляді графіки.

Недоліки:

  • не всі функції сервісу є інтуїтивно зрозумілими, але є розділ FAQ із докладними відповідями на запитання.

Коли використовувати сервіс:

  • якщо необхідно використовувати максимум можливостей без реєстрації.

Tinyurl.com

Tinyurl.com — цей сервіс скорочення посилань функціонує з початку двохтисячних. Простий та надійний.

Створити коротке посилання дуже легко — реєстрація не потрібна.

Але якщо ви хочете отримати кастомізоване посилання, доведеться зареєструватися. Можна зайти через свій профіль у соцмережах. Щоби кастомізувати посилання, впишіть у «alias» назву URL, що вас цікавить.

Переваги:

  • безплатний;
  • простий;
  • немає потреби в реєстрації;
  • кастомізація посилань;
  • розширення для браузерів Firefox та Chrome.

Недоліки:

  • не надає статистики;
  • багато рекламних банерів;
  • кастомізувати посилання можна тільки після реєстрації.

Коли використовувати сервіс:

  • якщо потрібне лише кастомізоване коротке посилання.

Rebrandly.com

Rebrandly.com — багатофункціональний сервіс для скорочення посилань. Стиснути посилання можна без реєстрації.

Після простої реєстрації сервіс коротких посилань дає змогу:

  • прикріплювати свій домен;
  • додавати UTM-мітки до довгого посилання;
  • генерувати випадковий, найкоротший або найкорисніший для SEO варіант короткого URL.

Є два варіанти отримання доступу до даних статистики:

  • Безплатний — відображається кількість клацань за посиланням.
  • Платний — надаються докладні дані щодо цільової аудиторії. Можна під’єднати кілька доменів, складати звіти, формувати аудиторії ретаргетингу.

Переваги:

  • багатофункціональність;
  • можливість створення персоналізованих коротких посилань із власним доменом та UTM-мітками;
  • формування аудиторії для ретаргетингу;
  • розгорнута аналітика.

Недоліки:

  • доведеться реєструватися;
  • основний функціонал платний.

Коли використовувати сервіс:

  • якщо ви представляєте великий бренд або медіа.

Тепер ви знаєте, як скоротити посилання й переглянути статистичні дані за ним. Використовуйте короткі посилання в комунікаціях із клієнтами для розсилок у SMS, повідомлень у месенджерах та чат-ботах.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

Як користуватися Artbreeder — нейромережею, яка вміє «схрещувати» зображення та створювати нові

Сім ідей технологічних подарунків на день всіх закоханих

15 гаджетів, які було б приємно отримати в подарунок на Новий рік

10 інструментів, які допоможуть знайти та видалити найбільші файли на диску