Станція метро «Вокzальна»

Безумовно, дуже добре, коли інтернет-магазини виходять до нових кіл споживачів із своїми пропозиціями — йдуть з інтернету в офлайн і навпаки. Безумовно, дуже добре розширювати механіки та практики інтернет-маркетингу, доповнювати їх BTL-активностями та іншими традиційними рекламними практиками. Ось тільки добре було би не забувати здоровий ґлузд по дорозі.

Кияни цей здоровий ґлузд (очевидно) мають, а от чиновники та представники одного великого українського інтернет-магазину — ні. Інакше чим пояснити появу на пам’ятникові архітектури у нашій столиці велетенської рекламної конструкції, яка вселяє не гордість за досягнення українського e-commerce в сфері залучення інвестицій в країну — а сором за несмак та безглузді організаційні рішення?

Декілька днів тому на даху станції метро «Вокзальна» у Києві з’явилась рекламна конструкція площею 20,5 кв.м вартістю 2937 грн за її експлуатацію; дозвіл на яку було видано у 2013 та 2014 роках, а погодження видано терміном на 5 років, який закінчується у 2019 році.

Згідно переліку об’єктів культурної спадщини Солом’янського району Києва, будівля станції метрополітену є ще й пам’яткою архітектури з 1986 року. Чиновники дозволили зробити зі станції метро «Вокзальної» станцію метро Rozetka на основі позитивного висновку у ДП «Укрметротунельпроект» щодо «позитивного сприйняття пасажирами емблеми метрополітену», а також погодження Управління культурної спадщини КМДА.

Якщо ваше позитивне сприйняття метрополітену не є яскраво вираженим синдромом маркетингу головного мозку, петицію за демонтаж цього дива BTL можна підписати на сайті Київської міської ради. Зберігайте спокій і старовинні будинки: інколи інтернет-рекламу краще залишати в інтернеті.

Фото: «Хмарочос»

Читайте также:

Всередині імперії OnlyFans: секс, вплив і нова американська мрія

5 конструкторів онлайн опитувань, які зроблять ваш маркетинг краще

Чат-бот Bard приходить в Україну: основні доступні функції

Voice commerce: що це та як бізнес користується цим трендом сьогодні