10 головних трендів у соціальних мережах майбутнього

У минулому році декілька важливих подій і новин стосувалися соціальних мереж: Facebook переманював користувачів Snapchat до Instagram, президент Сполучених Штатів повідомив про офіційний політичний курс країни за допомогою 140 символів Twitter, а Apple оголосила про плани змінити спосіб взаємодії з користувацькими мобільними пристроями.

У 2018-му соціальні медіа обіцяють дивувати нас ще більше, оскільки нові технологічні досягнення стають дедалі популярнішими, а соціальні норми, пов’язані із онлайн-мережами, змінюються. Ось 10 найцікавіших тенденцій, які мають стати нашою реальністю у цьому році.

Розвиток AR

На презентації, яка відбулася в театрі Стіва Джобса у вересні минулого року, Apple продемонструвала iPhone 8 та iPhone X. Обидва пристрої містять новий  алгорит, який забезпечує користувачам надзвичайні враження від доповненої реальності. Хоча AR переважно матиме вплив на мобільні ігри, швидше за все, соціальні медіа-платформи також знайдуть шляхи, щоб залучити нові технології.

Наприклад, існує ймовірність, що Snapchat або Instagram незабаром підтримуватимуть фільтри, які дозволять користувачам робити селфі з друзями чи знаменитостями через доповнену реальність. Бренди зможуть демонструвати свої продукти прямо в домівках користувачів соціальних мереж, за допомогою спеціальних фільтрів.

Зростання популярності Instagram Stories

Щомісяця понад 200 млн людей використовують Instagram Stories, що свідчить про те, що їх на 50 млн більше ніж тих, хто використовує Snapchat. А Instagram Stories всього один рік! За таких умов майже половина всіх користувачів Instagram використовуватимуть Stories до кінця 2018 року. Це означає, що бренди, зацікавлені у взаємодії з користувачами Instagram, повинні освоїти Instagram Stories найближчим часом.

Подальші інвестиції у маркетинг впливу

Понад 90% маркетологів, які використовують маркетингову стратегію впливу, вважають, що вона успішна. Компанії North Face, Hubspot і Rolex використовують соціальні медіа, які базуються на стратегії маркетингу впливу, щоб налагодити контакт з новою аудиторією та покращити взаємодію з наявними аудиторіями.

У 2017 році ми побачили, що бренди, які обирають традиційні рекламні стратегії, намагалися знайти підхід до користувачів соціальних мереж. У 2018-му, цілком ймовірно, ще більше брендів використовуватиме маркетинг впливу як спосіб підключення до аудиторій.

Фокус на поколінні Z

Нещодавнє дослідження, проведене Goldman Sachs, дозволило зробити висновок, що покоління Z є ціннішим для більшості організацій, ніж попередники-міленіали. Сьогодні найстаршому представнику цього покоління 22 роки. Вони тільки починають долучатися до трудових ресурсів країни, і протягом деякого часу будуть нарощувати купівельну спроможність.

Бренди почнуть це визнавати, і відповідно будуть змінювати свої соціальні медіа-стратегії. Очікуйте на великі інвестиції в платформи, які люблять так звані Gen Zers, наприклад Snapchat та Instagram.

Зростання участі брендів у месенджерах

Понад 2,5 млрд людей в усьому світі використовують платформи для обміну повідомленнями, але все ж таки бренди орієнтовані на зв’язок зі споживачами в звичайних соцмережах. У 2018 році очікується, що бренди інвестують більше часу та грошей у комунікації на платформах для обміну повідомленнями. Штучний інтелект, голосові помічники та чатботи пропонуватимуть індивідуалізований шопінг на таких платформах для обміну повідомленнями, як Messenger, WhatsApp та Kik.

Експансія прямих трансляцій

Те, що колись було новітнім трюком, стало мейнстримовою частиною соціальних медіа. Сьогодні великі та малі бренди почали використовувати прямі включення у режимі реального часу, щоб залучити увагу фоловерів.

GORUCK, виробник рюкзаків та організатор екстремальних змагань на витривалість, це один з прикладів середнього бренду, який збільшив охоплення аудиторії за допомогою стримінгу на Facebook. Тисячі фоловерів були готові спостерігати за 48-годинним висвітленням нещодавніх змагань. У 2018 році нові бренди почнуть усвідомлювати потужність прямих трансляцій та включатимуть їх у свої щомісячні плани по контенту.

Переосмислення Twitter

У 2017-му Twitter не зміг помітно збільшити кількість своїх прихильників. Насправді і LinkedIn, і Facebook, й Instagram мають більше фоловерів. В минулому році компанія Twitter також втратила доступ до потокових NFL-ігор (Amazon виграла права). Вдвічі збільшився максимально дозволений розмір публікацій, але більшість існуючих користувачів платформи сприйняли новину негативно.

У 2018 році є підстави вважати, що керівництво Twitter намагатиметься переосмислити роботу платформи. Можливі зміни в Twitter включають: продаж компанії приватним інвесторам, зміна платформи для включення деяких елементів підписки та/або перегляд можливих варіантів реклами в Twitter.

Цифрові відеочати стануть популярнішими

Houseparty – це платформа для відеочату, якою користується понад мільйон людей щодня. Вона, перш за все, популярна серед представників покоління Z, як інструмент спілкування з друзями в цифровому режимі. Платформа настільки успішна, що Facebook, як повідомляється, досліджує способи створення подібних функцій у межах своєї платформи.

Ми вже бачили, що відео стає дедалі важливішим у соціальних мережах, а групові відеочати – це наступна ітерація цієї тенденції. Можна уявити, що в 2018 році Facebook оголосить про схожий на Houseparty продукт, який відіб’є користувачів, як це зробив Instagram зі своїми Stories.

Facebook Spaces набуде широкої популярності

Facebook не просто зацікавлена у стримінгу відео; розробники працювали над проектом під назвою «Spaces», який призначений для того, щоб друзі могли підключатися до VR. Враховуючи те, що Facebook володіє Oculus, не дивно, що соціальний гігант розробляє платформу для використання цієї технології. Компанія готується масштабувати «Spaces» у 2018 році. Коли вона це зробить, це буде першим успішним VR-продуктом в масштабі соціальної мережі.

Суворіші принципи управління

Після серії суперечливих рішень під час президентських виборів 2016 року, соціальні медіаплатформи обрали більш практичний підхід до управління поведінкою на своїх платформах. Facebook нещодавно вклала кошти в нові засоби моніторингу та управління людськими ресурсами. Враховуючи широку критику, яку отримали Facebook і Twitter протягом 2017 року, ці програми охоплюють кодекси поведінки та політику врядування, які захищають бренди від майбутньої критики.

Висновок

Деякі нові тренди соціальних мереж, які впливатимуть на користувачів і бренди, зміцнюються та прискорюються. Можливо, потокове відео та віртуальна реальність стануть мейнстримом. Окрім того, бренди звернуться до нових соціальних платформ, таких як Instagram та Snapchat, адже покоління Z все більше часу проводить саме там.

Після релізу нових iPhone, доповнена реальність має шанс стати невід’ємною частиною мобільних соціальних мереж. І наостанок: Twitter та Facebook, швидше за все, відкоригують свою політику, щоб захиститися від політичних скандалів та забезпечити користувачів кращим онлайн-досвідом.

ВАРТО ЧИТАТИ:

Джерело: Entrepreneur