Чи важливі нові технології – чатботи, AI, блокчейн – для вашого бізнесу?

Велика кількість пропозицій на ринку спокушає обрати для свого бізнесу найновіші технології. Але у міру свого розвитку і переосмислення новинки стають випробовуванням для компаній, які не хочуть відставати від сучасних трендів. Де ж саме полягає здоровий баланс?

В якості прикладу наведемо чатботів.

« – Чатботи принципово змінять те, яким чином люди взаємодіють з машинами впродовж п’яти років, – написав у VentureBeat Метт Свонсон (Matt Swanson), керуючий партнер Silicon Valley Software Group. – Відправною точкою будуть не персональні помічники чи чатботи-«додатки», а інвестиції, які здійснюють підприємства, щоб керувати своїми метриками (починаючи з підтримки і закінчуючи продажами/маркетингом)».

Неважливо, це чатботи, блокчейн, чи якась інша нова технологія, початок роботи з будь чим новим – це нетривіальне рішення. Отже, корисно мати базову програму дій для реагування на зміни в технологічному ландшафті. Давайте розглянемо кілька способів, за допомогою яких ви будете йти в ногу із усіма трендами та використовувати їх раціонально.

Цінність важливіша за тренд

Поява нового гаджету на ринку сама по собі не означає, що ваша компанія повинна його негайно придбати. Замість цього завжди шукайте конкретні способи, які могли б допомогти бізнесу. Розуміти, як технологія може покращити бізнес – це мистецтво. Щоб зробити це кращим шляхом, прислухайтеся до поради підприємця, спікера та футуриста Нікласа Бергмана (Nicklas Bergman). Він пропонує починати з того, щоб задавати правильні питання. Як писав Бергман у Business 2 Community:

«З точки зору галузі, запитайте себе, що роблять ваші конкуренти? Вони рухаються в нових напрямках? «Атакують» своїх клієнтів новим способом?»

Далі розгляньте новинку з точки зору ваших клієнтів, враховуючи їхні технологічні симпатії. Наприклад, чи вони свідчать про бажання використовувати продукти та послуги, що працюють на AI? Чи у вашій ніші спостерігається затишшя? Може це затишшя – гарний шанс запропонувати нову технологію, яка захопить увагу клієнтів?

Нарешті, Бергман рекомендує поступово вивчати, як технологія може скоротити витрати або зробити ваш бізнес більш ефективним, наприклад, це може статися, якщо ви реалізуєте рішення, яке використовує AI.

Підтримка має сенс

Незважаючи на те, що багато нових продуктів мають підтримку, не покладайтеся на це повністю з двох причин.

По-перше, вендор-документація іноді не так хороша, як могла би бути, і ви, можливо, захочете її доповнити, щоб переконатися, що технологія використовується ефективно. По-друге, цілі кожного бізнесу є особливими, тому додаткова підтримка, яка об’єднує технології у вашому контексті, допоможете отримати найкращі результати.
Для того, щоб розпочати процес ефективної підтримки, призначте співробітників для його проведення та розробки необхідних навчальних заходів та документації. Ця документація повинна «вести» співробітників на підставі їхніх потреб у вашій компанії, а не лише загальнодоступних; також її має бути легко знайти в інтернеті.

Після того, як все буде організовано, підтримуйте це на певному рівні. Людям потрібен час, щоб відчувати себе комфортно при використанні нової технології. Навіть після того, як ви повністю інтегрували підтримку в робочий процес, не залишайте нових співробітників наодинці з новою технологією. Сприяючи поточній та продуманій системі підтримки, ви отримаєте найкращі результати.

Уникайте зайвого ажіотажу

Нарешті, важливо перевірити, чи насправді технологія створює цінність в компанії. Звичайно, нова технологія, яка була нещодавно впроваджена на роботі, може викликати ажіотаж (особливо, якщо вона пов’язана з великими витратами). І це цілком зрозуміло. Але це хвилювання може затушувати потребу в ретельній оцінці і самої технології, і цінності, яку вона дає компанії.

Плануйте, як ви будете оцінювати користь з самого початку, навіть до того, як введете технологію. Цей план повинен містити як технічні проблеми, з якими вже стикалася команда, так і можливі труднощі. Щоб зібрати цю статистику, буде потрібно провести заплановані опитування або, принаймні, організувати сеанси з працівниками, в рамках яких відгуки використання цієї технології будуть зібрані та проаналізовані пізніше.

Зміни – це паливо для бізнесу, а технологічний світ пропонує величезні можливості для покращення ваших дій. Це означає, що використання нових технологій у бізнесі не варіант, а необхідність. На щастя, застосовуючи кілька простих правил, наведених вище, ви можете оцінити нові технології таким чином, щоб ефективно реагувати на вашу команду, конкурентів та клієнтів.

ВАРТО ЧИТАТИ:

Джерело: Entrepreneur