Ігор Стефурак, cайт вакансій у стартапах Workcelerator: «За 48 годин проект відвідали 6 тис користувачів»

Ігор Стефурак з компанії GrowthUP, що є одним з кураторів навчальної програми для студентів «Проект 99.7», запустив Workcelerator.com — ресурс, на якому публікуються премодеровані нетехнічні вакансії на роботу і стажування в галузі стартапів. Мета нового починання – розвивати культуру стажування, адже українські підприємці часто розглядають стажерів як безкоштовну робочу силу, а також надати сторонам доступ до необхідних документів — NDA, Job Offer (сторінка з документами з’явиться через тиждень). Ми розпитали Ігоря про перші враження від запуску сервісу та плани по розвитку і популяризації проекту:

— Чи багато часу пішло на підготовку та запуск технічної сторони проекту (бек-енд, фронт-енд)?

Стадія на якій знаходиться проект — MVP. Я запустив Workcelerator на WordPress й інтегрував Typeform. Основне завдання — приймати вакансії роботодавців та заявки кандидатів. На технічну сторону запуску знадобилося 3 вечори по 3 години. Більше часу я витратив на валідацію проекту — листування з засновниками стартапів, аналіз ринку, побудову стратегії розвитку. В загальному, від формалізації потреби до робочого проекту пройшло 3 тижні.

— Це твій особистий стартап чи є плани в подальшому інтегрувати його в структуру проектів та сайтів GrowthUP?

Це — особистий проект, який в тому числі вирішує проблеми акселератора та його портфельних компаній.

 

— Поділись якоюсь статистикою за перші дні роботи проекту. Як відчуваєш — наскільки стабільним буде притік користувачів після того, як спаде перша хвиля ажіотажу після публікацій у медіа?

За 2 тижні до запуску я опублікував у Facebook пост про вакансії й отримав 25 електронних листів студентів (здебільшого), які в першу чергу хотіли отримати до них доступ. Ідея проста — мати аудиторію, яка у день запуску відвідає сайт і допоможе протестувати його роботу. Крім того, у мене є контентна розсилка на аплікантів «Проекту 99.7», яку я теж використав.

Попередній запуск (я не публікував посилання ніде у відкритому доступі) дав 250 відвідувачів, 1 тис. переглянутих сторінок, 22 відгуки на вакансії, 30 email-підписників.

За наступні 2 доби публічного запуску показники: 6 тис відвідувачів, 20 тис переглянутих сторінок, 100 відгуків на вакансії, 10 нових вакансій, 500 email-підписників (200 на щоденну розсилку, 300 – на щотижневу). Також отримав 2 запити на спеціальні розміщення, що допомогло скоригувати бізнес-модель.

Стабільний притік кандидатів дасть email-розсилка. Ще канали: партнерка з сайтами для студентів (уже готуємо контент для 2 проектів), працює складова маркетингу «з уст в уста», тематичні групи у соцмережах (теж готуватимемо унікальний контент).

— Чи є план масштабувати проект із стажування в українських стартапах на закордонні? Якщо так, що для цього потрібно?

Коли я будував стратегію розвитку, то думав про це і тому поспілкувався не тільки із знайомими підприємцями з України, але й з Німеччини та Ізраїлю (2 вакансії на сайті уже звідти). У цій частині розвитку є дві складові:

  • Українським проектам потрібні люди на тих ринках, куди вони збираються. Банально — вони знають мову і відчувають людей. Найпопулярніша вакансія — маркетолог.
  • Закордонні стартапи часто шукають стажерів / працівників на віддалену роботу.

— Плануєш контролювати і розвивати проект самостійно чи з часом залучатимеш помічників?

Один із стажерів, яким працює зі мною уже допомагає. Перш за все потрібно відпрацювати процес, бо у кожного підприємця свій підхід до найму.

— Які уроки для себе виніс із запуску Workcelerator?

Бізнес-модель може почати працювати швидше, ніж ти запланував. Треба одразу користатися можливістю.

Читайте также:

Олександр Павленко, ChoiZY: про легший шлях до професії

Розвиток і зростання Pet Tech

Дослідження індустрії MarTech в Україні

Швидке зарядження: що працює вже сьогодні і що чекає нас в майбутньому (частина І)