10 трендів соціальних медіа у 2020

Початок року – час, коли ми не лише робимо прогнози, а й стаємо свідками того, як змінюється галузь соціальних медіа і digital-маркетингу. Але знати, що нас очікує попереду – це не тільки банальна цікавість, а необхідність, особливо для підприємців. Розуміти, як підготуватися, куди вкласти свої гроші, чи/як змінити фокус, та як йти в ногу з конкурентами – вкрай важливо.

Соціальний шопінг продовжуватиме швидко зростати

Соціальна комерція продовжує набирати популярність протягом останніх кількох років, і це лише посилиться у 2020.

Instagram, що дозволяє користувачам створювати віртуальні вітрини в додатку – лише один з прикладів того, як компанії можуть скористатися цією тенденцією.

Pinterest також представив низку різноманітних функцій, пов’язаних з покупками у минулому році, включаючи каталоги та товарну рекламу. Особливої уваги заслуговує нововведення Shop The Look, яка дозволить вам тегувати кілька продуктів (до 25) в одному зображенні. Користувачі побачать одночасно 4 продукти, а потім зможуть прокрутити вниз, щоб побачити всі товари.

Це буде чудовою можливістю для компаній, які прагнуть отримати дивіденди від наполегливої роботи, яку вони проводили в Pinterest протягом багатьох років!

Голосовий пошук становитиме 50% усіх пошукових запитів

Рівно 2 роки тому ComScore пророкував, що у 2020 понад 50% усіх пошукових запитів будуть голосовими. І тепер, коли 2020 рік настав, можна сказати, що ця статистика є досить вірною!

Це означає, що компаніям потрібно задуматися над тим, як оптимізувати свій контент для голосового пошуку. Способи втілення цього включають: надання прямих відповідей на поширені запитання на своєму веб-сайті, постійне оновлення списків місцевих компаній (для людей, які шукають «бізнес поблизу мене») та використання розмовної мови під час написання контенту.

Facebook Pay стане популярною платформою для переказу грошей

Якщо ви ще не чули, нещодавно Facebook запустив нову платіжну систему під назвою Facebook Pay. Зараз додаток розповсюджується для користувачів, тому якщо у вас його ще немає, не панікуйте!

Facebook Pay дозволить вам здійснювати платежі не лише у Facebook, а й у Messenger, Instagram та Whatsapp. Як зазначалося вище, соціальний шопінг масово пошириться у 2020 році, і Facebook Pay, безумовно, одна з причин цього зростання. Він полегшить процес переказу грошей друзям чи родичам, пожертвування на благодійність чи покупки на Facebook Marketplace. І найголовніше, Facebook Pay не стягуватиме плати за переказ чи отримання грошей!

Зростання інфлюенс-маркетингу

Відповідно до звіту State of Influencer Marketing за 2019 рік, середня рентабельність інвестицій для інфлюенс-кампаній становить цілих 430%.

Попри те, що майже половина брендів використовує інфлюенс-маркетинг, щоб збільшити продажі, це не найголовніша причина для продовження використання останнього у 2020 році: інші цілі включають просування бренду (79%), створення контенту (62%) та репутацію бренду (45%).

Цілком ймовірно, що ми побачимо більше інфлюенс-кампаній, в які інвестують бренди, і відео буде № 1 серед інших типів контенту, який використовується для цих кампаній.

Якщо ви мали сумніви щодо інфлюенс-маркетингу, 2020 – це вдалий час для того, щоб приєднатися до 93% маркетологів, які вже використовують його в тій чи іншій формі.

Компанії почнуть використовувати TikTok для взаємодії з поколінням Z

Якщо ви в певній мірі перебуваєте у танку або просто не маєте дитину-підлітка, можливо, ви не чули про надзвичайно популярний нішевий додаток для соціальних мереж TikTok.

Додаток став популярний тим, що дозволив користувачам синхронізувати рухи губ з улюбленими піснями, чим став сенсацією майже за 1 ніч. Фактично, додаток TikTok минулого року завантажили 1 мільярд разів… це означає, що він перевершив Instagram за кількістю завантажень.

Вам може бути цікаво, як бренди можуть використовувати цей додаток для продажу своїх послуг та продуктів. Зверніть увагу, що відеоролики короткого формату набувають все більшої популярності в додатку (подумайте, короткі відео про приготування їжі, сюжетні кліпи, анонс нового продукту).

Отже, настав час завантажити додаток і почати думати, як саме його використовувати для вашого бізнесу!

Групи Facebook стануть ще кориснішими

Напевно, ви вже знаєте, наскільки групи Facebook корисні для створення спільноти серед ваших покупців та потенційних клієнтів.

Facebook все більше інвестує в групи і також збільшує видимість групових публікацій у стрічках користувачів.

Окрім того сам Марк Цукерберг (Mark Zuckerberg) пообіцяв посилити фокус на конфіденційності та створенні простору для більш змістовних, інтимних розмов на платформі – свого роду еквівалент «цифрової вітальні».

У світлі постійного низького охоплення публікацій на Facebook, все більше компаній перетворюватимуться на групи, щоб з’єднатися зі своєю аудиторією. Вони не лише побачать більший зв’язок зі своїми членами, але й збільшені «жорсткі» показники: охоплення постів, трафік і навіть конверсії.

Більше відеоконтенту

Згідно з метрикою попиту, 83% маркетологів вважають, що відеоконтент стає все більш важливим для бізнесу.

Існує багато способів включити відео у свій маркетинговий план, але до найпопулярніших цілей використання – згідно звіту Demand Metric’s 2018 State of Video Marketing за 2018 рік – належать вебінари, демонстрації продуктів та відео з поясненнями.

Власники бізнесу також повинні розглянути, як вони можуть використовувати відео для закриття продажу. Оскільки ми знаємо, що люди хочуть купувати в інших людей, використання відео для відповіді на запитання та надання персональної підтримки може бути саме тим, що потрібно вашому бізнесу для збільшення продажів та конверсій у 2020 році.

Зникнення «лайків» з Instagram та Facebook

Напевно, ви знаєте, що Instagram вже деякий час перевіряє стратегію видалення лайків з публікацій.

Однією з головних причин цього є те, що Instagram хоче, щоб люди думали про цінність публікацій самих по собі, про цінність, яка не залежить від загальної популярності публікації, заснованої на підрахунках вподобань.

Ця ідея також покликана заохочувати користувачів робити публікації частіше, враховуючи, що не потрібно буде турбуватися про те, отримає повідомлення купу лайків чи ні.

За інформацією TechCrunch, Facebook може незабаром рухатися у тому ж напрямку, видаляючи лайки з публікацій у стрічці новин.

Ця зміна призведе до зрушень у кількості та типах контенту, який публікується в Instagram та Facebook. Ми будемо бачити більше оригінального, креативного контенту і менше рафінованого контенту, який створюється просто для того, щоб зібрати більше лайків.

Whatsapp домінуватиме на ринку додатків для мобільних повідомлень

Зараз Whatsapp має приблизно 1,6 мільярда користувачів. Він особливо популярний за межами Північної Америки в таких країнах, як Індія, Бразилія та Аргентина.

Отже, що це означає для власників бізнесу? Можливо нічого. Однак, ймовірно, варто заглянути в додаток Whatsapp For Business. Це дозволяє вам зв’язуватися з клієнтами безпосередньо через додаток – деякі компанії вже приєдналися, пропонуючи такі послуги, як доставлення їжі та медичні консультації.

Ефемерний контент керуватиме соціальними медіа

Якщо ви не знайомі з цим терміном, ефемерний контент – це контент, який доступний лише на короткий час.

Найяскравіші приклади: повідомлення Snapchat, історії у Facebook та Instagram. Однак, як зазначає Search Engine Journal, регулярний контент соціальних медіа також може бути ефемерним, просто тому, що «наша увага до нього є ефемерною. Ми дивимось контент; сміємося, плачемо чи скаржимося, а потім рухаємося далі, ніколи більше про нього не згадуючи».

Ефемерний контент повинен бути частиною вашої стратегії соціальних медіа у 2020 році, з двох головних причин: він має тенденцію до більшого залучення, ніж звичайний контент, і спонукає глядачів/читачів негайно вживати заходи.

ВАРТО ЧИТАТИ:

Джерело: KimGarst

Читайте также:

Додатки та програми для створення масок для Instagram

Як створити маску в Instagram? Детальна інструкція

Розробники фотокамер в смартфонах вимушені йти на різні виверти, щоб покращити якість знімків

Дослідження: системи Mac удвічі частіше інфікуються рекламним ПЗ, ніж ПК