12 цікавих фактів про TikTok

Все більше брендів і компаній використовує TikTok для просування своїх продуктів, але багато хто ігнорує цей додаток, вважаючи його занадто несерйозним. Платформа для створення та обміну короткими відео користується величезною популярністю у молодого покоління, і якщо ви хочете бути в тренді, вам варто з нею познайомитися. Ось кілька фактів, які допоможуть вам дізнатися, що таке TikTok і чому це додаток такий популярний.

1. TikTok — це додаток з Китаю

На відміну від Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, YouTube та інших великих гравців на ринку, TikTok належить не американській компанії.

Додаток з’явилося у 2016 році й називався Douyin – так він зветься досі в Китаї. Він належить великому китайському техногіганту Bytedance. Так що, якщо до вас доходили чутки, що в США намагаються заборонити TikTok, тепер ви знаєте, чому це відбувається. Американські компанії намагаються зупинити зростання китайської соціальної платформи, але вже занадто пізно.

2. У нього понад 800 мільйонів активних користувачів по всьому світу

Це більше, ніж в Twitter, LinkedIn і Snapchat. Так що, якщо ви думали, що TikTok – це дивна відеоплатформа для дітей, вам варто переглянути свою думку.

Для порівняння — в Instagram мільярд активних користувачів. І якщо врахувати, як стрімко зростає TikTok, можливо, платформа скоро досягне цієї цифри.

3. Його звантажили понад 1,5 мільярда раз в App Store і Google Play

Відмітка в мільярд завантажень дуже важлива, і її подолало мало додатків, тим більше за такий короткий термін. Не забувайте, що TikTok запустився у 2016 році.

Facebook, наприклад, був заснований у 2004 році, і платформі знадобився якийсь час, щоб влаштуватися. Так, часи змінилися і люди зараз активніше звантажують додатки, проте показники TikTok все одно дуже значні.

4. Це найдорожчий стартап у світі

TikTok належить приватній компанії Bytedance, яка була заснована у 2012 році. Зараз вона є стартапом, який за оцінками експертів має найвищу вартість в більш ніж $ 75 млрд. Така висока вартість говорить про те, що навряд чи TikTok найближчим часом продадуть який-небудь американської корпорації.

5. У TikTok понад 30 мільйонів активних користувачів в США

Спочатку додаток запустився в Китаї, і саме звідти родом більшість його користувачів. Величезну частину аудиторії TikTok складають жителі східних країн — в основному Китаю та Індії.

Однак додаток отримав серйозну популярність і за межами Азії. Тільки в США їм активно користуються понад 30 млн осіб, і кількість користувачів стрімко зростає.

6. Основна аудиторія — покоління Z, а не діти

У TikTok наймолодша аудиторія в порівнянні з іншими соціальними платформами. Майже 70% користувачів програми — це люди у віці від 16 до 24 років. Виходить, що тільки 30% аудиторії TikTok старше 25 років.

Багато ігнорують TikTok через юну аудиторію, але насправді саме заради неї цією платформою варто зацікавитися. Пам’ятайте, як починав Facebook? Спочатку це була платформа для студентів, і її перші користувачі були значно молодше тих, хто зараз в основному нею користується.

Те ж саме було з Instagram. Молодим людям набрид Facebook, тому що там стали сидіти їхні батьки (і навіть бабусі й дідусі), тому вони пішли в Instagram. Через якийсь час наші мами й тата почали користуватися Instagram, і середній вік користувачів цієї платформи знову збільшився. Саме тому підлітки сидять в TikTok — це їх додаток і батьки його не розуміють (принаймні поки що).

7. Користувачі TikTok проводять в додатку понад 50 хвилин в день

Приблизно стільки ж часу витрачають користувачі Facebook і Instagram, що вказує на світле майбутнє додатку. TikTok — дуже затягує, деякі люди можуть годинами дивитися на ньому короткі ролики.

Засновники додатку зробили все, щоб утримати користувачів — і їм це вдалося.

8. 34% аудиторії TikTok активно викладає контент кожен день

Рівень активності в TikTok значно вище, ніж на інших соціальних платформах. Близько 34% всіх користувачів щодня публікують мінімум одне відео. Як і в інших соцмережах, щоб збільшити аудиторію, тут потрібно регулярно щось викладати.

TikTok дає користувачам органічне охоплення — навіть якщо на вас ніхто не підписаний, ваш контент може стати вірусним, довіряйте. У платформи досить точні алгоритми, і вона показує людям те, що вони хочуть побачити. Якщо іншим подобається ваш контент, то вас чекає швидкий приріст аудиторії.

9. Тут немає штучності властивій Instagram

Коли гортаєш TikTok, в основному відчуваєш, що тут сидять звичайні люди. Користувачі програми не підтримують прагнення до досконалості, яке домінує в Instagram. Поки найбільші зірки Instagram викладають відредаговані фото, тіктокери поводяться чесніше.

При цьому в TikTok не так багато токсичності — багато коментарів дуже надихають. Наприклад, там можна знайти відео, в яких підлітки, хворі на рак, діляться своїми історіями та знаходять величезну підтримку в коментарях.

10. TikTok — це не тільки відкривання рота під музику

Більшість людей думають, що TikTok це те ж саме, що і musical.ly — додаток, де треба потрапляти губами в слова під музику. Ось що об’єднує ці дві платформи.

В кінці 2017 року компанія Bytedance (розробник TikTok) придбала додаток musical.ly за більш ніж мільярд доларів. Після цього відбулося злиття двох додатків, і частина функцій musical.ly з’явилася в TikTok.

Так що так, зв’язок між додатками є, але TikTok є чимось більшим. У TikTok є величезна кількість звуків, пісень, фільтрів і спецефектів, які можна додати до свого ролика. Зрозуміло, оскільки аудиторія програми дуже молода, в основному тут можна знайти смішні відео. Але якщо заглибитися, можна виявити дещо серйозніше — наприклад, короткі ролики, в яких люди дають поради про бізнес та особистий розвиток. А великі бренди на кшталт НБА, Chipotle і Guess пильно стежать за додатком і активно інвестують в маркетинг в TikTok.

11. Тут є локалізований контент

TikTok це глобальний додаток, але він став популярним завдяки локалізованому контенту — різних конкурсах, челенджах та хештегах, які підтримують і зображають тренди.

Користувачі TikTok часто переглядають стрічку «Для вас» — це щось на зразок вкладки з трендами Explore в Instagram. Але там вони проводять набагато більше часу, ніж середньостатистичний користувач Instagram. В результаті тіктокери не тільки дивляться контент від тих, на кого вони підписані, але і те, що їм рекомендують алгоритми TikTok.

12. Легкість створення контенту

При першому вході в додаток легко загубитися, але насправді в TikTok дуже просто створювати ролики та ділитися ними.

Будь-яка людина, у якої немає ніяких навичок в редагуванні відео, може зробити цікавий контент без встановлення інших додатків або програм.

Ролики короткого формату, тому їх роблять і дивляться швидко. Через це в TikTok дуже швидкий темп споживання контенту, і це змушує користувачів по кілька разів на день заходити в додаток, щоб перевірити, чи не з’явилося там щось нове.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: Medium

Читайте также:

4 тренди у розробці мобільних додатків у 2023 році

Як у Facebook вигадали кнопку «Мені подобається» і змусили нас змагатися за популярність

Споживаємо контент усвідомлено або як дізнатися країну власницю сайта

Цифровий детокс: як перемогти залежність від смартфонів