Зла Рецуко — як японські жінки у офісах отримали нового маскота

У вас досі Японія асоціюється із кавайними косплеєрами та Hello Kitty? Японська дизайнерка готова вам заперечити. Вона створила мультсеріал про лисичку на ім’я Рецуко, котра виглядає дуже мило та гарно, але її вкрай дратує те, що усі колеги в офісі скидають на неї свою роботу. Тому в такі моменти мила Рецуко перетворюється на Агресивну Рецуко (Aggretsuko).

Щоправда, увесь бунт лисички відбувається всередині неї. Їй 25 років (як і більшості сучасних японок, котрі працюють в офісах); як і більшість офісних працівників, вона щодня долає відстань потягом до своєї роботи — і як заведено у діловій культурі Японії, вона ніколи не може демонструвати свого невдоволення, що руйнує її психіку. Авторка розповідає, що поява цього маскоту (символу для певної групи людей — прим.ред.) викликана актуальною проблемою ігнорування прав та інтересів жінок у традиційно чоловічій офісній культурі Японії:

Якщо вас цікавить тематика субкультур Сходу, зверніть увагу також на такі матеріали:

Читайте также:

Штучний інтелект забере у нас роботу? Думки візіонерів та дослідження

Як відеоігри допомагають знайти роботу

Криза геймдева в Японії та вихід китайських інвесторів на ці терени

Хто такі V-тубери та чому V-тубінг — це тренд