Штучний інтелект для інтернет-магазинів: що може робити і чи варто його використовувати?

Інструменти на основі штучного інтелекту однозначно підкорюють світ. Їх уже активно використовують у різних сферах бізнесу. Але який зиск може бути для власників інтернет-магазинів? Ми створили список деяких з наявних програм, які можна використовувати для оптимізації, просування та автоматизації процесів в електронній комерції.

Чи варто інтернет-магазину зв’язуватися зі штучним інтелектом?

Не заглиблюватимемося в теорії повстання машин, але якщо раціонально розглядати переваги та недоліки штучного інтелекту на даному етапі та з точки зору електронної комерції, використання цих інструментів може бути дуже корисним для власників інтернет-магазинів.

Переваги:

  • Персоналізація. Штучний інтелект допомагає оптимізувати інтернет-магазин під індивідуальні потреби клієнта, що збільшує лояльність та збільшує конверсію.
  • Ефективний інструмент маркетингу. Штучний інтелект може аналізувати дані та виявляти тенденції, щоб визначити, яка маркетингова стратегія ефективніша для вашого інтернет-магазину.
  • Автоматизація. Штучний інтелект може взяти на себе багато рутинних процесів, заощадивши час та зусилля, що вкладаються в ручну роботу.

Недоліки:

  • Вартість. Багато продуктів можуть бути дорогими або стати такими з часом, що буде не дуже приємно для невеликих інтернет-магазинів з обмеженим бюджетом.
  • Складність застосування. Часто компаніям потрібні вузькопрофільні фахівці зі знаннями та досвідом роботи зі штучним інтелектом, щоб коректно інтегрувати ІІ-технології. Нині таких фахівців на ринку мало.
  • Можливість помилок. На даний момент штучний інтелект не досконалий і іноді помиляється, що може призвести до утворення недостовірних даних чи неправильних дій. Тому його робота має контролюватись та перевірятися людиною.

А тепер давайте докладніше, які послуги наявні на основі штучного інтелекту і для чого їх можна використовувати.

Чат-бот та віртуальний помічник

Системи чат-ботів та віртуальних помічників – такі як Chatbotkit – дозволяють автоматизувати комунікацію з клієнтами інтернет-магазину. Завдяки штучному інтелекту відповіді на будь-які питання будуть максимально зрозумілі, розгорнуті та точні, а головне – отримані миттєво, без залучення менеджерів. Вартість використання Chatbotkit – $25 на місяць.

Чат-бот допоможе розв’язати проблеми із замовленням, зробити вибір між товарами чи знайти потрібні продукти в каталозі. Це може забезпечити відвідувачам більш персоналізований досвід покупок та збільшити продаж інтернет-магазину.

Аналіз поведінки аудиторії

Штучний інтелект використовується для аналізу дій відвідувачів сайту. Що допомагає власникам інтернет-магазинів зрозуміти, як покращити свої продажі та залучити нових клієнтів. Для цього програма вивчає історію покупок, запитів та інших дій на сайті, взаємодію з рекламою та комунікації з клієнтською службою. Отримані дані стають основою для точного прогнозування покупок, налаштування персоналізованих рекомендацій для відвідувачів та покращення сервісу.

У вивченні патернів поведінки аудиторії вам допоможе Granify — «‎розумний» інструмент для електронної комерції. Головна «фішка» Granify — автоматично надсилати персональні рекомендації та пропозиції користувачам, які залишили кошик. Є безплатний тестовий період, а далі вартість встановлюється у комісійному форматі від додаткового прибутку, отриманого завдяки цьому сервісу.

SEO-оптимізація

Українська платформа створення брендових інтернет-магазинів Shop-Express розробила безплатний SEO-механізм на основі ChatGPT — популярного чат-бота зі штучним інтелектом. Він дозволяє автоматично створювати метатеги (Title і Description), які добре сприймаються Google.

Штучний інтелект може автоматично генерувати якісні метатеги при збереженні сторінки (картки товару, статті блогу та іншого). Метатеги виходять коректними, тому що штучний інтелект використовує всю наявну інформацію про товар, у тому числі назву, короткий опис та картинки. Крім того, метатеги генеруються одночасно з необхідною кількістю символів і виходять різноманітними, на відміну від шаблонних генераторів метатегів.

Опція безплатна всім користувачам платформи Shop-Express.

Генерація текстового контенту

CreativAI – платформа на базі штучного інтелекту, яка допомагає копірайтерам та власникам інтернет-магазинів створювати різноманітні креативи: заголовки, слогани, описи товарів, рекламні тексти чи публікації для соціальних мереж. CreativAI пропонує пакети від $1 на місяць.

Article Fiesta створює унікальні та SEO оптимізовані описи товарів, а також автоматично проставляє внутрішні посилання у тексті. Сервіс пропонує різні пакети вартістю від $20 на місяць.

Створення візуального креативу

Генерація візуалу – найширша сфера можливостей штучного інтелекту. За допомогою різних програм ви можете швидко отримати:

  • готові візуальні концепції, макети банерів (StockImg AI, від $19/місяць);
  • картинку за текстовим запитом (Stable Diffusion, безплатно);
  • відредаговану або навіть згенеровану з нуля фотографію в одне клацання (Lucidpic, безплатно).

Окремо відзначимо платформу SolidGrids, яка дозволяє створювати зображення товару за лічені секунди, заощаджуючи ваш час та ресурси. Штучний інтелект автоматично замінить фон, обріже фото за потрібними параметрами та підвищить якість. Є безплатний період користування, а далі від $75/місяць.

Оптимізація цін

Штучний інтелект використовують для автоматичної оптимізації цін на товари в залежності від попиту та конкуренції на ринку. Інструмент Prisync допомагає власникам інтернет-магазинів знати цінову динаміку на ринку, оптимізувати свою цінову стратегію та відстежувати дії конкурентів. Вартість – від $99/місяць.

Автоматизація та оптимізація email-розсилки

Штучний інтелект вже активно використовується для автоматизації маркетингових кампаній, таких як електронні розсилки. Наприклад, Mails.ai (від $24/міс, є безплатна версія) на базі штучного інтелекту може автоматично створювати листи, збирати контакти, прогнозувати оптимальний час для їх надсилання, допомагаючи власникам інтернет-магазинів підвищити відсоток відкриття листів та взаємодію з розсилками.

Таким чином, використання штучного інтелекту може суттєво оптимізувати роботу інтернет-магазину, збільшити кількість продажів, знизити витрати та підвищити лояльність клієнтів. Але багато якісних інструментів працюють тільки за платною підпискою, тому враховуйте витрати та час на впровадження та управління штучним інтелектом. Також ви повинні враховувати особливості використання цієї технології: вона досі потребує контролю людини і є лише підмогою в роботі, а не заміною всього персоналу.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

Дослідження: люди вже не можуть відрізняти спілкування з людиною та ChatGPT

Технології на Євро-2024, які змінюють футбол

Навіщо AI у телевізорі? 7 фішок свіжої лінійки телевізорів Samsung

Дипфейк-аватари від Synthesia отримають повноцінні тіла