Роботи Boston Dynamics знялися у рекламі пива

Суперкубок далеко не рядове явище в США. Фінал місцевого чемпіонату з американського футболу збирає багатомільйонну аудиторію, тому багато компаній спеціально до Суперкубка знімають цікаві та захопливі рекламні ролики. Так вчинили й у пивоварній компанії Samuel Adams.

За сюжетом, два охоронці заводу Boston Dynamics вирішили випити пива. Спочатку до них підходить один робот, і люди пропонують йому скуштувати напій, а в результаті все перетворюється на пивну вечірку, в якій роботи відриваються не гірше за людей — вони крутять сальто і танцюють тверк.

На Youtube розміщений поки що тизер ролика, але в Мережі вже опубліковано відео повністю. Суперкубок відбудеться у США 14 лютого.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

$1 000 підтримки для кожного підприємця від Meta

Як інструмент My Ad Center від Google дозволяє керувати рекламою

Роботи Mini Cheetah навчилися грати у футбол. Навіщо такі навички?

Ілон Маск представив прототип антропоморфного робота Optimus