28 ідей для оновлення вашої email-розсилки

Літо — не найкраща пора для організаторів електронних розсилок: відпустка, брак інформаційних приводів та надлишок розважальної інформації знижують конверсію для email-ініціатив компаній та стартапів. Що робити, аби ваша електронна розсилка повернулася до попередніх показників і навіть збільшила свою аудиторію? Спробуємо знайти вихід.

Про яке оновлення ми говоримо

Оновлення контенту — ключовий інструмент ревіталізації читацького / користувацького інтересу до вашої електронної розсилки. Серед ймовірних кроків — не лише впровадження нових типів матеріалу та нових тематик, але й оновлення підходів до збору інформації від читачів та інструментів поширення інформації, котрі використані у вашій розсилці.

Головне завдання ваше — це оновити структуру, представлення та можливості для використання контенту із розсилки в інтересах читача, наявного чи потенційного клієнта компанії. Читати інформацію про якісь корисні поради у вигляді простого тексту недостатньо: відео, аудіо, інтерактивні підказки та пкроковий посібник, який можна роздрукувати — ось лише декілька нових форматів, які варто внести у розсилку. Але це ще не все, і про це поговоримо далі детальніше.

Навіщо оновлювати структуру та типи контенту у розсилці

Оновлення контенту — не просто зміна тематики чи розширення списку першоджерел, аби не набридати одними і тими ж ресурсами. За даними експертів, показники вашої розсилки можуть зрости більше ніж у 7 разів (а в середньому — в 3-4 рази), якщо скористатися оновленням структури та вмісти ваших листів. Показники конверсії зростуть не в останню чергу завдяки внутрішній оптимізації контенту та зміні підходів до роботи із ключовими словами. Як це варто зробити — читайте далі. А поки що зверніть увагу на такі інструменти, як Welcome MatList Builder чи Scroll Box — налаштування кожного із них займе не більше 5 хвилин. Загалом ці та інші інструменти допоможуть вам створити понад 20 типів нового контенту.

28 нових видів контенту для вашої розсилки

1. Список підказок/ лайфхаків

Гарячі клавіші, приховані можливості програм чи додатків, способи скоротити витрати часу на здійснення рутинних операцій, прийоми верстки чи швидкого створення односторінкових лендінгів — все це користується популярністю у читачів розсилок, у тих, хто шукає відповіді у Google чи в блогах.

2. Контрольний список

Можна написати статтю з порадам на 4 тис слів — а можна створити список на 10-20 пунктів із конкретними кроками чи порадами, і він буде користуватися більшою популярністю серед читачів. Для створення контрольних списків та переліків швидких порад рекомендуємо звернути увагу на такі сервіси, як ForgettSweetProcess та Checkli.

3. Список джерел

Якщо у ваших статтях ви часто складаєте списки корисних ресурсів чи інструментів, складіть єдиний список джерел, до якого читачі можуть вдаватися щоразу, коли їм щось потрібно знайти; і не забудьте про можливість перетворення цього списку на файл PDF, який можна зберегти до себе на комп’ютер чи планшет.

4. Розшифровки подкастів та відео

Проведення великої кількості подкастів чи відео-інтерв’ю може дати вам ресурс для створення текстових матеріалів — достатньо просто використати сервіси для розшифровки та створення PDF-файлів на основі записів: для англомовних матеріалів можна скористатися послугами Rev та Fiverr.

5. Записи відео та аудіо

Відеозапис, вебінар чи розмова, релевантні текстовій публікації, можуть стати гарним медійним доповненням для блогу чи розсилки. Щоби записувати та редагувати власне аудіо чи відео, спробуйте можливості Audacity та Camtasia.

6. Посібник для початківців

Якщо ваші сервіси є досить складними, можливо, настав час скласти посібник для початківців — і в ньому описати швидкий початок роботи, основні правила та можливості сервісу чи програмного продукту та подолання найбільш поширених труднощів при роботі. Перші кроки під вашим наглядом та за допомогою такого посібника допоможуть потенційним постійним користувачам освоїтися із продуктом.

7. Повний посібник

Для тих, хто хоче знати про усі «фішки» та можливості, слід укласти окремий детальний посібник із тлумаченням усіх процесів та можливостей. Так, він буде довшим і часу піде більше, але це допоможе вам відповісти вичерпно на запити аудиторії.

8. Звіти та дослідження

Якщо ваша компанія провела комплексне дослідження чи підготувала аналітичний звіт за поточними показниками діяльності, чи не настав час поділитися цими цифрами із вашою аудиторією та діловими партнерами? Так ви заявите про себе як про експерта у певній сфері.

9. Матеріали для друку

Діаграми, мотивуючі цитати, зображення чи графіки, які можна роздрукувати і розмістити на стіні чи над робочим столом — додатковий інструмент для того, аби поширити ваш контент за межами онлайн-сервісів, розсилки чи блогів.

10. Завдання та робочі вправи

Якщо ви запустили онлайн-курс чи навчальний сервіс, саме час дати вашим користувачам низку завдань для виконання, домашнє завдання, яке можна завантажити та виконати, використовуючи вже набуті знання із онлайн-курсу.

11. Ексклюзивні інтерв’ю

Експерти із сфери, у якій ви працюєте, цікаві спікери від компаній-партнерів чи просто важливі особистості зі сфері бізнесу — джерело для створення контенту: бесіди, відеоінтерв’ю, подкасти — все це допоможе звернути більше уваги на вашу компанію та ваш блог чи сайт.

12. Кейси

Вивчення поведінки користувачів чи результатів компанії після впровадження нових сервісів чи інструментів — плідний ґрунт для створення низки матеріалів про те, чого ви досягли і яким чином вам це вдалося. Не забудьте включити такі матеріали до вашої розсилки.

13. Створення більшого списку

Великі списки рекомендованих сервісів, обов’язкових інструментів чи корисних порад — ще одна важлива складова для вашого блоги та розсилки, що пов’язана із ним.

14. Міні-книга в електронному форматі

Серію цікавих постів на одну і ту ж тему можна об’єднати у електронну книгу — так утвориться новий тип контенту для завантаження із вашого сайту, окремого лендінгу чи для розсилки цієї книги як вкладеного файлу по базі ваших користувачів чи ділових партнерів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

15. Конкурсний проект

Ваших користувачів (особливо, якщо у вас — освітній сервіс) можна спонукати до створення конкурсних навчальних проектів у боротьбі за приз, сертифікат чи знижку на надання ваших послуг. Можна навіть створити окремий хештег для листів та соціальних мереж, за яким можна відслідковувати проміжні результати роботи ваших «учнів».

16. Шаблони

Шаблонами можна доповнити практично будь-яку розсилку — і це можуть бути зразки документів для презентацій, створення розсилок, бюджетування проектів, підготовки візитівок; тут фактично є маса можливостей та форматів.

17. Формули

Йдеться тут не про математику, а про можливі способи прискорити створення заголовків, що запам’ятовуються, підходів до задоволення потреб клієнтів, формули пошуку тем та типів матеріалів для корпоративного блогу тощо. Люди із задоволенням читают та поширюють подібні речі.

18. Сценарії

Аналогічно до формул, сценарії мають цінність, бо таким чином користувачеві сценаріїв не доводиться довго думати, що саме сказати, написати чи як це зробити. Сценарії можуть стосуватися найрізноманітшіних ситуацій — від перемовин про підвищення зарплатні до ділових домовленостей із партнерами.

19. Пробний безкоштовний доступ

Люди люблять, коли за читання розсилки чи тривалий стаж онлайн-користувача (або навпаки — за першу в житті реєстрацію на вашому ресурсі) вони отримують винагороду (хоча би на обмежений термін). Пробний доступ до усіх можливостей онлайн-сервісу (на 7 чи 14 днів) — хороший інструмент залучення нової аудиторії.

20. Тізер продукту

Як і у випадку із пробним безкоштовним доступом до усіх можливостей, тізер не обов’язково має бути контентом; але цей інструмент найкращим чином спрацьовує для онлайн-книг, платних курсів, глянцевих видань тощо.

21. Безкоштовний курс

Інколи можна зробити безкоштовним цілий курс навчання, серію відео чи ознайомчих листів. Найкраще для створення та розсилки подібних курсів підійдуть Drip та Mailchimp.

22. Вихідні, оригінальні файли

Дизайнери оцінять доступ до вихідних файлів чи шаблонів у форматі PSD та EPS, якщо у вашого проекту передбачено конструювання дизайну чи оборобка графічних зображень під певний шаблон, перш ніж використати їх на сайті.

23. Фото та зображення

Тематичні добірки фотографій від ресурсу, що присвяченій фотографії — це найменше, що можна запропонувати у регулярній розсилці.

24. Інфографіка

Популярність інфографіки як формату передачі найрізноманітніших знань чи результатів дослідження — ще один привід звернути на неї увагу. Для створення власної інфографіки можете скористатися такими сервісами, як SnappaPiktochartEasel чи Canva.

25. Версія публікації у форматі SlideShare-презентації

Деякі читачі краще сприймають інформацію, якщо вона оформлена як презентація, а не як окрема публікація у блозі. Саме тому варто підготувати версію вашого контенту у форматі, сумісному із сервісом презентацій SlideShare. А допоможуть вам у цьому Google Slides або PowerPoint.

26. Файли-добірки з найкращими зразками

Як цікаві та корисні публікації збирають в окрему теку, так копірайтери колекціонують заголовки чи скріншоти із найкращих зразків реклами; а дизайнери чинять аналогічно із найкращою графікою чи принтами. Пакети із такими найкращими зразками можуть теж стати гарним доповненням до ваших лендінгів та подальшої електронної розсилки.

27. Можливість перетворити публікацію у блозі на PDF

Найпростіший тип додаткового контенту, адже у сервісах на кшталт Google Docs вже є вбудована можливість для того, щоби конвертувати готовий текст у PDF-файл, який потім можна завантажувати безліч разів.

28. Таблиці

Систематизація багатьох видів даних найкраще відбувається у таблицях — ось вам зразок такої систематизації у проекті 355 Power Words.

З чого почати

Після того, як ви обрали новий тип (чи типи) контенту для оновлення вашої розсилки, потрібно оновити контент на самому вашому сайті чи вжити відповідних заходів для конвертування розсилки у трафік та відповідність пошуковим запитам та інтересам цільової аудиторії. Ось як це можна зробити:

Крок 1: Знаходимо високотрафікову сторінку на сайті

Спочатку відкриваємо Google Analytics, знаходимо дані вашого сайту та обираємо найбільш популярні цільові сторінки (із максимальною відвідуваністю). Якщо у вас сайт побудовано на WordPress без використання Google Analytics, використайте статистику, зібрану за допомогою Jetpack. Так теж можна визначити найбільш популярні сторінки. У вкладці Site Stats плагіну Jetpack зібрано необхідні вам показники — але також можна орієнтуватися на частоту поширень у соцмережах.

Крок 2: Ідентифікуємо ресурс для покращення якості вашого контенту

Обираємо один із типів додаткового контенту, про які ми із вами говорили вище — і який найкращим чином доповнить вже існуючий контент вашого блогу.

Крок 3: Створюємо ресурс для розсилки

Ресурс, з якого проходитиме розсилка, можна зверстати самому або ж запросити до співпраці дизайнерів та верстальників з числа фрилансерів.

Крок 4: Додаємо ресурси для сайту

Для додавання додаткових ресурсів до вже існуючого контенту можна використати інструмент Welcome Mat by SumoMe.

Крок 5: Отримуємо більше читачів вашої email-розсилки

На цьому етапі, власне, «збираємо врожай» від уже виконаних нами дій. А тепер докладніше поговоримо про саме створення спеціальної пропозиції із додатковим контентом, яку ми будемо поширювати на сайті чи у розсилці.

Як створити спеціальну пропозицію за 5 хвилин

Крок 1: Встановлюємо SumoMe на сайт. Знаходимо блакитний модуль у правій частині домашньої сторінки.

Крок 2: Клікаємо на значок «корони» — і відкриваємо модуль із переліком інструментів, встановлених на сайті.

Крок 3: Обираємо іконку Sumo Store і переходимо до секції, що присвячена електронним листам. Тут знаходиться декілька інструментів, які нам потрібні. List Builder — для створення спливаючого вікна в залежності від тривалості перебування на сторінці чи глибини прокрутки. Welcome Mat — для відображення повноекранного заклику до дії при перегляді будь-якого контенту. Scroll Box — для показу анімованого слайдера при прокрутці головної сторінки.

Крок 4: Встановлюємо потрібне нам доповнення. Ми обрали Scroll Box в якості прикладу.

Крок 5: У вкладці design оберіть розмір шрифтів, кольори і визначте, що саме має робити форма: збирати email-адреси, «вподобайки» Facebook, реєструвати нових читачів вашого мікроблогу у Twitter чи матиме кнопку із закликом до певної дії.

Крок 6: Тепер важливий момент — налаштування обіцяного перенаправлення для отримання контенту користувачем. Найпростіший спосіб для цього — завантажити контент у Dropbox і потім скопіювати та використати URL, який надається із теки з файлом. Якщо у вас нема акаунту у Dropbox, на цій стадії варто його створити. Після завантаження файлу скопіюйте посилання для поширення і вставте у поле із назвою Success Redirect URL.

Крок 7: Збережіть налаштування для Scroll Box. Тепер цей допоміжний інструмент буде з’являтися на кодній сторінці, а після заповнення форми відвідувач буде потрапляти на посилання із Dropbox, де можна завантажити контент.

9 порад для ефективного контентного оновлення

1. Навчіться писати круті заголовки

Потужний заголовок стимулює завантажити контент чи подивитися відео набагато краще за будь-які інші інструменти — бо саме із заголовку починається знайомство читача із контентом у розсилці чи на сторінці у соціальних мережах. Включіть до заголовку основну цінність — заради чого читачеві / користувачеві варто відкрити цю сторінку.

2. Використовуйте кнопки, які привертають увагу

Не треба тестувати всі види відтінків та кольорів у пошуках перфектного сполучення. Ваше завдання — переконатися у тому, що кольорова кнопка помітна і допомагає на контрасті побачити потрібну інформацію, привертає до себе увагу серед іншого контенту на сторінці.

3. Якість важливіша за кількість чи обсяг

Електронна книга від вашої компанії зовсім не обов’язково має складатися із сотні сторінок — потрібно викоремити головне, вказати ключову цінність зібраних матеріалів; і прри цому читач не має витрачати забагато часу на засовєння усієї інформації.

4. Дайте читачам низку можливостей для участі

Нагадування про можливість приєднатися варто розмістити на початку, в середині та наприкінці публікації — так є можливість втричі збільшити конверсію для нових реєстрацій на курс чи використання спеціальної пропозиції від вашого стартапу.

5. Отримайте максимум від кожної нової публікації у блозі

Нові типи матеріалів, які можна переглянути і завантажити, варто поширювати в усіх соцмережах та на усіх майданчиках, до яких ви маєте доступ. Новий контент слід включати у максимальну кількість постів та листів.

6. Дайте можливість поділитися оновленнями контенту

Використайте інструмент Click to Tweet — це спростить вашим читачам можливість поділитися новим контентом із іншими одразу після завантаження таких матеріалів.

7. Оновлення контенту має бути релевантним

Яка би аудиторія вас не читала, всі оновлення контенту (типи, матеріали, пропозиції), мають бути релевантними для цієї аудиторії.

8. Виокреміть актуальну пропозицію кольором

Пропозиції нового контенту рекомендовано додатково виділити за допомогою так званих «yellow box» (інструмента кольорової диференціації для спецпропозицій чи новинок).

9. Дайте доступ новим читачам / користувачам до бонусів

Нову читацьку аудиторію можна отримати внаслідок простого оновлення кола авторів: гостьові пости та колонки, запрошення нових спікерів та учасників інших релевантних ресурсів можуть дати приріст зворотніх посилань на ваш блог в контексті оновлення контенту та запровадження нових тематик чи форматів.

 

Джерело: sumome.com

Читайте также:

15 книг по копірайтингу завдяки яким ви станете писати цікавіше та ефективніше

Хто такі цифрові інфлюенсери та для чого їх створюють?

П’ять книг про Місяць, які варто прочитати

12 засобів отримати більше грошей за допомогою LinkedIn