Енергозберігаючий стартап Ecois.me з України прагне зібрати $50 тис на Indiegogo

На краудфандінговій платформі Indiegogo з’явився ще один проект з України — стартап Ecois.me, що займається питанням заощадження електроенергії в приватному будинку чи квартирі, розпочав кампанію по збору коштів від інтернет-спільноти.

Мета розробників — зібрати мінімум $50 тис, котрі дозволять доопрацювати сенсор і запустити серійну партію пристроїв для контролю енергоспоживання в помешканнях. Система дозволяє формувати аналітику по витратам електроенергії, стежити за можливостями економії та контролювати режим споживання електрики тощо.

Перші інвестиції команда Ecois.me отримала минулоріч в обсязі 80 тис євро від польського інкубатора Hubraum (проект Deutsche Telekom), переїхала до Кракова і відтоді веде розробку там.

Особливостями стартапу є використання соціальних опцій та гейміфікації. Окрім самого пристрою для контролю енергоспоживання, є також нативний мобільний додаток, котрий дозволяє інтегрувати систему із інтернет-підключенням та контролювати роботу підключених електроприладів на відстані. Серед цікавих особливостей — сумісніть із низкою пристроїв на кшталт термостата Nest та «розумних» ламп Philips, а також сонячних батарей.

Для тих, хто внесе свої кошти через платформу Indiegogo, ціна пристрою складе $149. По завершенню кампанії із початком масового продажу придбати однофазний сенсор можна буде за ціною від $199 в базовій комплектації до $469 — в спеціальній, де передбачено світлопоглинаючий корпус. Розробники обіцяють повну сумісніть новинки із електромережами європейських країн та США, тож можна очікувати, що і вітчизняну електромережу та навантаження в помешканнях сенсор Ecois.me теж «сприйматиме» нормально.

Раніше ми повідомляли про те, що український стартап Ritot скористався платформою Indiegogo для збору коштів на свій проекційний наручний годинник. Кампанія виявилась успішною і принесла розробникам понад $1 млн.

Читайте также:

Smart city – новый идеальный город?

Анна Зенькова, Talk to Ri: «Мы хотим создать систему обучения, которая станет частью образа жизни, и при этом будет эффективной»

5 брендинг-трендов в 2019

Сергей Замикула, LEKORNA: «Рынок эко-продуктов растёт с каждым годом»