Ентузіаст з Черкащини самостійно створив електромотоцикл

Житель міста Умань, що на Черкащині, переобладнав мотоцикл та став першим в області «електробайкером». Майже 40 км шляху Костянтин Улянич долає без підзарядки свого електротранспорту. «Заправити» байк можна від будь-якої розетки, це коштуватиме 2-3 грн.

Уманчанин кардинально підійшов до вирішення транспортної проблеми. Працюючи з електрикою, одного разу він вирішив повністю «осідлати» її.

Давно хотів собі мотоцикла. Бажав зробити на електродвигуні, але поки-що не ризикнув. Тому в уманського мотоцикліста придбав вже готову перероблену раму Іжа. На ній вирішив будувати електробайк.

Електродвигун приводу гідронасосу погрузчика, який підходить для мотоциклу за розміром, придбав з заводу на розборці по ціні металобрухту. Він коштував у десятки разів дешевше, ніж двигуни від електроавтівок.

uwigs3jdvWw

Наступна проблема, з якої зіткнувся винахідник – живлення для такої потужності, яку потрібно дозувати, щоб мати можливість їздити плавно. Спілкуючись із знайомими, Костянтин знайшов у Дніпропетровську фахівця, що розробив контролер по керуванню електродвигуном.

Далі була справа техніки. Придбав контролер, силову частину спаяв сам. Зібрав раму, встановив електродвигун, натягнув цепок. За розрахунками придбав 8 тягових свинцевих акумуляторів – по $42 за батарею.

Загальна вартість електромотоцикла у виконанні Костянтина Улянича склала $636, в тому числі: мотоцикл з двигуном – $300, акумулятори – $336. Вартість приблизно дорівнює ціні вживаного японського мопеду або китайського мотоциклу.

WoXHlEZSciA

Зараз динаміка руху електромотоцикла співмірна із середнім дорожнім мотоциклом. Головне, що можна проїхати до 40 км, а зарядка на таку відстань коштує 2-3 грн. Мене навіть не лякає підвищення ціни на електрику.

Нині Костянтин планує збільшити запас ходу до кількох сотень кілометрів. Для цього хоче замовити з Китаю літієві акумулятори. В перспективі винахідник планує замінити і двигун.

Раніше ми писали про винахідника, який має власний технологічний стартап у віці 73 років. Киянин Едуард Рудік — винахідник і автоконструктор, який будує у власному гаражі міні-авто для міста із склопластику ще із 1983 року.

Джерело і Фото: Вечірня Умань

Читайте также:

Фешн с умом: украинские маркетплейсы с концептом reuse

Сергей Замикула, LEKORNA: «Рынок эко-продуктов растёт с каждым годом»

Александр Ольшанский: «Для частного инвестора ICO — это возможности, которых раньше не было»

Советник по инновациям МОЗ Алла Олейник: «Проведём конкурс для медицинских стартапов в начале 2018 года»