Хто лідирує на світовому ринку електромобілів — дані І кварталу 2015 року

Все ще сумніваєтесь у перспективах електромобілів як масового транспортного засобу? Тоді давайте поглянемо на те, якими стали попередні результати продажів на ринку електромобілів за підсумками І кварталу поточного року.

Найбільш успішними в реалізації своїх розробок стали три компанії: Tesla, Fiat і Nissan. Повідомляється, що Сполучені Штати займають до 40% ринку електромомбілів у світі.

Tesla виявилася найбільш оперативною і прозвітували про результати продажів у світі — понад 10 тис авто за перший квартал. Це на 55% більше за аналогічний період 2014 року. На американському ринку Tesla також демонструє гарні результати, випереджаючи Nissan Leaf: 4511 проданих електрокарів проти 4085. В компанії прогнозують, що до кінця року продадуть 55 тис автомобілів – на 74% вище, ніж у 2014-му.

Маркетинг компанії Fiat дозволив італійцям здійснити прорив у продажах електричної версії своєї моделі 500. В березні компанія продала в США 1310 авто. На даний момент цей італійський електрокар продається значно краще за багаторічний американський бестселер Chevrolet Volt, який в березні знайшов лише 639 власників в США.

Chevy втратив позиції через Nissan Leaf. Вперше за всю історію продажів цих автомобілів японський бренд випередив на ринку США американську компанію: понад 76 тис електромобілів проти 75 231 під’єднуваного гібрида.

Загальносвітові результати продажів першого кварталу наразі не оприлюднені, втім є хороша тенденція для китайський виробників. Китайський бренд BYD з під’єднуваним гібридом Qin вийшов на четверте місце, поступившись лише Nissan Leaf, Mitsubishi Outlander PHEV і Tesla Model S. Китай має вже 9% на світовому ринку електромобілів.

Нагадаю, нещодавно стало відомо, що виробник електромобілів з Гонконгу має намір запустити власне виробництво електромобілів в Україні. Також в квітні у Києві відбувся пробіг електромобілів, в якому учасниками стали 26 таких транспортних засобів.

Читайте также:

Що потрібно знати про мобільну аудиторію в Україні — нове дослідження від Kantar TNS

Підсумки IT-року від DOU: ріст 27%, дефіцит фахівців, релокація топ-спеціалістів

Кто выживет в новостном Апокалипсисе

Тренды digital-маркетинга на 2018-й