Як отримати безкоштовний та якісний контент для свого сайту

Працюєте над своїм першим сайтом або бажаєте переробити той що існує? У вас безліч питань, і одне з них полягає в тому, де здобути якісний і бажано безкоштовний контент? Ознайомтеся з переліком 6 корисних джерел.

Побудова веб-присутності зазвичай дорога практика, особливо, якщо потрібно зробити сайт з нуля. Але створення сайту лише початок витрат. Залучення відвідувачів вимагає регулярного додавання нового контенту. Написання свіжих та релевантних текстів для сайту є повноцінним заняттям на цілий робочий день, тому щотижневі або щоденні публікації є майже неможливими для людей, які мають також й інші обов’язки.

На щастя, є джерела безкоштовного контенту. Вони найкраще підійдуть для блог-сайтів, але також будуть корисними у пошуках графіки, текстів та музики для будь-яких типів сайтів.
Контент, про який йде мова, не буде залучати відвідувачів з головної сторінки сайту, але дозволить зробити його наповненим і солідним. Проте, потрібно зауважити, що такий контент не може конкурувати з професійно розробленим матеріалом – останній коштує дорого, тоді як перший абсолютно безкоштовний.

Крім того, пам’ятайте, що використання роботи без дозволу може мати серйозні юридичні наслідки, тому переконайтеся, що все, що ви використовуєте, не захищено авторським правом.

А тепер переходимо до 6 способів отримання безкоштовного контенту.

Безкоштовні статті

Є люди, котрі радіють публікаціям своїх матеріалів, і вони пишуть для таких сайтів, як EzineArticles, де ви можете знайти контент з дуже широким спектром тем. Сайт стверджує, що має понад 500 000 «авторів-експертів» і величезний вибір робіт, які ви можете вільно використовувати.

Якщо ввести у поле для пошуку запит «будування дошок для серфінгу», з’явиться приблизно 700 статей, пов’язаних із серфінгом, хоча жодна з них не буде присвячена безпосередньо створенню дошок.

Менш специфичні тематики генерували ще більше змісту, і іноді сайт знаходив саме те, що було потрібно. Як можна було б очікувати, якість цих статей часто не найкраща, і вони можуть з’явитися на декількох інших сайтах, які знайшли їх раніше за вас, але вони є безкоштовними.

EzineArticles є не єдиним джерелом безкоштовних статей. Ось ще п’ять популярних сайтів для пошуку контенту. Але є ймовірність того, що деякі теми будуть дублюватися поміж цих джерел.

  • Amazines – охоплює все, від фен-шую до їжі та напоїв.
  • Article Sphere – створить RSS-ленту з будь-якої заданої теми.
  • ArticleCity – багато професійно представленого контенту.
  • Articles Factory – хороший вибір технічних статей.

Безкоштовна графіка

Пошук «придатної для вживання» графіки, яка не захищена авторським правом, складна річ. Але є багато дуже хороших ресурсів, які дозволяють безкоштовно використовувати їхні зображення без дозволу. Це лише деякі з численних сайтів, які пропонують растрову графіку та фотографії. Також є багато інших.

Окрім графіки на основі пікселів, існують також деякі джерела векторної графіки без авторського права, які можна легко масштабувати до будь-якого розміру, який може знадобитися.

Ось декілька з них:

Не захищена авторським правом музика

Від додавання музики до відео залежить те, як професійно воно буде виглядати. Однак використання комерційних саундтреків може бути надзвичайно дорогим. Сьогодні є і безліч безкоштовних ресурсів, які можуть постачати недорогу музику, хоча деякі з них проситимуть згадати автора в титрах або нотатках.

Ось декілька посилань, які допоможуть здобути музику, не турбуючись про порушення авторських прав. Більшість з них є безкоштовними або коштують дуже мало:

Безкоштовне відео

Відео може здатися дуже специфічним матеріалом для включення, але багато кліпів є еквівалентом рухомих фотографій. Тому, ті, хто бажає створити атмосферу чи настрій, можуть виявити відео дуже корисним.

Спробуйте ці сайти, якщо вам потрібне безкоштовне відео для сайту:

Просто запитайте

Багато хто з блогерів-авторів зовсім не проти того, щоб їхні роботи використовувалися повторно або згадувались. Головне – не видавайте їх за свої власні.

Знайдіть статтю на певний предмет, а потім зв’яжіться з автором. Він або вона звичайно ж можуть сказати «ні», – якщо не зацікавлені у залученні нових читачів та потенційних клієнтів – але це малоймовірний сценарій.

Основними перешкодами, з якими ви можете зіткнутися:

  1. блогер-автор не вважає ваш сайт етичним з будь-якого питання;
  2. він або вона співпрацюють з вашим конкурентом.

Переконайтеся, що ви чітко повідомляєте про те, що збираєтесь робити з їх роботою, і чекайте на відповідь – бажано позитивну.

Якщо з 10 надісланих запитів, ви отримаєте пару «так» – вважайте, що вам вдалося отримати якісну роботу безкоштовно.

Генератори ідей

Іноді контент буває легким для написання, а ось сам процес генерації ідей може стати справжнім викликом. Існує кілька сайтів, на яких можна ввести добірку ключових слів, а вони видадуть серію потенційних назв для цих матеріалів. Одними з найкращих є SEOPressor, Generator Blog Title.

Все, що вам потрібно зробити, це ввести деякі слова, визначити, чи вони є лише загальними термінами або релевантні бренду, знаменитості або галузі, і натисніть кнопку «Створити назву».

Наприклад, після введення «ремонтування класичних капелюхів», ви отримуєте перелік пропозицій:

  • 10 порад, щоб уникнути невдач у ремонті класичних капелюхів
  • Ніколи не зв’язуйтесь з ремонтом класичних шапок, і ось чому
  • Загибель ремонту класичних капелюхів
  • Час знати правду про ремонт класичних капелюхів
  • Найдешевший спосіб здобути безкоштовний квиток на майстер-клас з ремонту класичних капелюхів
  • 10 речей, які потрібно знати про ремонт класичних капелюхів
  • 15 загальних стереотипів, які стосуються ремонту класичних капелюхів
  • 7 надійних джерел, завдяки яким можна дізнатися про ремонт класичних капелюхів

ВАРТО ЧИТАТИ:

Джерело: Techradar

Читайте также:

OpenAI представила революційну нейромережу SORA, що генерує відео за текстом

Всередині імперії OnlyFans: секс, вплив і нова американська мрія

5 конструкторів онлайн опитувань, які зроблять ваш маркетинг краще

Що важливо знати про домени та їх реєстрацію щоб зробити бізнес успішнішим