App Annie та IDC дослідили ігровий ринок в першому кварталі 2020 року

Компанія App Annie, що займається аналітикою мобільних даних, та консалтингова компанія IDC підготували звіт про стан ігрової індустрії в першому кварталі 2020 року.

У 2020 році витрати користувачів на мобільні ігри дозволили мобайлу зміцнити свої позиції, перевищивши витрати на PC/Mac у 2,8 раза і в 3,2 раза на ігрових консолях.

На ігри в першому кварталі 2020 року припало майже 70% витрачених коштів в магазинах iOS App Store і Google Play і близько 40% від загальної кількості завантажень. За рік витрачена сума практично не змінилася: якщо в 1 кварталі 2019 року на двох платформах користувачі залишили $16,3 млрд, у 2020 ця цифра склала $ 16,6 млрд. При цьому користувачі iOS витрачають в мобільних іграх у 2 рази більше, ніж користувачі Android: $9,9 млрд в першому кварталі року довелося на App Store і $6,7 на Google Play.

Найбільше користувачі витрачають на мультикористувацькі ігри з можливістю об’єднуватися і спілкуватися. Особливо помітний цей тренд став під час вимушеної самоізоляції, коли ігри стали не тільки розвагою, але і способом соціалізації. На платформі iOS перше місце займає китайська Game For Peace, на Android — південнокорейська Lineage 2, серед ігор на консолі Nintendo Switch безумовно лідирує хіт останнього місяця Animal Crossing: New Horizons.

COVID-19 дозволив ринку мобільних ігор зміцнити свої позиції: завантаження за тиждень в березні (тиждень з 29 березня 2020 року) досягли історичного максимуму в 1,1 млрд завантажень. В цілому, в березні 2020 року користувачі в усьому світі завантажували на 35% більше ігор, ніж в січні поточного року.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Читайте также:

Epic Games назвала топ-20 ігор 2023 року

Як використання штучного інтелекту впливає на нашу продуктивність?

Новинки геймерської індустрії з виставки CES 2024

Як відеоігри допомагають знайти роботу