Голографічні презентації: скороминущий тренд або реалії майбутнього?

Голографічні технології вже доступні та в найближчі роки можуть бути широко впроваджені на конференціях. Вони можуть дозволити організаторам і доповідачам заощадити витрати, час і викиди вуглекислого газу. Однак самі голографічні технології обходяться дорого: апарат PORTL коштує до $60 тис.

Не так давно Кріс Гарднер викликав ажіотаж, відвідавши захід ALHI Executive Exchange в Південній Каліфорнії за допомогою голограми. Пристрій, створений компанією PORTL, продемонструвало, наскільки далеко просунулася ця технологія.

Зображення Гарднера транслювалося в натуральну величину, з високою чіткістю відтворення в реальному часі та кристально чистим звуком. Здавалося, ніби він по-справжньому був присутній в приміщенні. І хоча насправді він перебував відносно недалеко, теоретично доповідач може «переміщуватися» з будь-якого місця на одну або кілька конференцій одночасно, в будь-якій точці світу.

«Тепер я можу потрапити куди завгодно, минаючи всі незручності, пов’язані з перельотами — я можу просто переміщуватися. За бажанням я навіть можу бути в десятці міст одночасно, взаємодіючи з натовпом в кожному з них », — Кріс Гарднер, автор книги« Дозвіл на мрію» (Permission to Dream).

Чому голографічні технології можуть стати революційними

Пандемія COVID-19 створила безліч перешкод для проведення ділових конференцій і заходів. Деякі з них були відкладені через те, що ключові доповідачі або важливі гості, які скасували свій виступ, тому що захворіли. При цьому вірусом можна заразитися ним в будь-якому місці під час поїздки на конференцію. Бізнес-економіка по всьому світу була підірвана.

Технологія голограм допоможе усунути цей момент, дозволяючи доповідачам відвідувати заходи, не виходячи з дому. Це не тільки корисно для навколишнього середовища, але і може скоротити час на дорогу і, в довгостроковій перспективі, забезпечити значну віддачу від первинних інвестицій.

Це гарантує, що захід пройде без затримок, а доповідачі будуть представлені в набагато більш захопливій формі, ніж при дзвінку через Zoom.

Крім того, так стане легше домогтися участі відомих спікерів, які не хочуть здійснювати далеку поїздку.

Голографічні технології засновані на використанні камер, які знімають доповідача з декількох ракурсів для створення 3D-ефекту. Графіки, діаграми та інші елементи презентації можуть бути відтворені у 3D як для доповідача, так і для аудиторії.

Чому це може не спрацювати на практиці

Бізнесмени, та й весь світ, втомилися від нарад по Zoom. Але голограми зараз коштують дорого.

Можливо, з часом вони стануть доступнішими, але голограмні презентації ще довго залишаться прерогативою великих заходів з корпоративними спонсорами вищого рівня або з великими доходами від продажу квитків.

Є ймовірність, що з’явиться місце для нової бізнес-моделі, заснованої на наданні голографічних пристроїв в оренду. Без такого роду послуг презентації з голограмами, швидше за все, залишаться скоріше винятком, ніж нормою.

З іншого боку, рідкість цієї технології почасти пояснює ажіотаж навколо неї. До того дня, коли вона стане стандартною практикою, вона буде привертати увагу до конференцій. Новизна ще присутня, але з часом може зійти нанівець.

Відмінність від Zoom і інших альтернатив

Крім технічних труднощів, пов’язаних з голограмами, виникає питання про те, чи варті вони таких зусиль. Чи справді це набагато краще, ніж дивитися двомірну екранну проєкцію доповідача?

Основна перевага полягає в тому, що голограмні презентації дають аудиторії більш реальне зображення оратора. При цьому до аудиторії також звернена камера, передбачена технологією PORTL, яка показує оратору слухачів і забезпечує взаємодію в режимі реального часу.

Стандартне інтерв’ю в Zoom дозволяє аудиторії бачити обличчя доповідача великим планом. Крім того, відеодзвінок можна легко транслювати в прямому ефірі для віддаленої аудиторії. Всім, хто хоче побачити голограмну презентацію, доведеться або бути присутнім особисто, або вкласти гроші у власний голографічний проєкційний апарат.

Деяким можуть навіть не сподобатися презентації з голограмами через, створювану ними ефекту «зловісної долини». Можливо, аудиторія не висловить несхвалення прямо, але продажі квитків впадуть.

Попри наявність у голограм інтерактивних можливостей, пов’язаних із самою презентацією, питання про те, чи є це адекватною заміною доповідача, залишається відкритим. Зрештою, в результаті останніх 18 місяців нам стало дуже не вистачати особистого спілкування. Також неясно, як організаторам представляти подібні виступи — чи варто вважати їх повноцінними «живими» доповідями?

Голограми — це вражаюча технологія, яка обов’язково приверне увагу до конференції або діловому заходу. Технологія поки занадто дорога і непрактична, і ще не скоро увійде в побут. Однак переваги «телепортації» доповідача очевидні та цікаві, як в умовах пандемії, так і в майбутньому після її закінчення.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: EventManagerBlog

Читайте также:

Як і для чого Ernst & Young почала застосовувати діпфейки співробітників

Як змінилися технології за 10 років і що нас чекає в майбутньому

12 важливих технотрендів які вплинуть на нас у 2021 році

5 технологічних інновацій туристичної сфери на Близькому Сході, народжених внаслідок пандемії