Тотальне стеження або як штучний інтелект буде радити, що вам купити

Японський супермаркет почав аналізувати поведінку покупців у магазині та передавати його генеративному штучному інтелекту для управління аватаром, який у режимі реального часу пропонує товари, які ви, можливо, захочете купити.

Супермаркет Aruk Mitajiri у місті Хофу вчора розпочав випробування цієї схеми, використовуючи технологію Fujitsu, яка використовує відеокамери для виявлення покупців, які затримуються біля вітрин, порівнюють кілька продуктів, нахиляються до вітрини магазину, беруть товар.

Спостереження за такою поведінкою використовується для налаштування підказок для генеративного штучного інтелекту, який має вигляд «‎консьєржа Аватару‎», що настроюється і видає користувальницький шаблон продажів.

Fujitsu очікує, що цей процес призведе до того, що покупці повернуться до прилавка, впевнені в тому, що вони хочуть купити, і будуть щасливі витратити гроші на покупку.

Японський технологічний гігант підготував це спільно з дослідницькою групою під керівництвом Наото Ондзо, директора Інституту маркетингу та комунікацій японського Університету Васеда.

Ця команда повідомила Fujitsu, що «теплота та компетентність, показники індивідуальності та знань постачальника послуг, а також дизайн та функціональність продукту впливають на рішення споживачів про покупку».

Fujitsu вважає, що це хороша ідея, тому що клієнти все більше хочуть «захопливого, зручного для споживача досвіду», але створення контенту для його надання потребує часу та грошей, а також людей, які виконують цю роботу. Штучний інтелект може зробити це швидше та дешевше.

Випробування технології у супермаркеті триватиме до 15 жовтня. Fujitsu планує запустити рішення, засноване на випробуванні, у 2023 фінансовому році, що закінчується 31 березня 2024 року.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Читайте также:

Як плани Google відмовитися від звичного пошуку можуть змінити інтернет

Румунський стартап розробляє розумні окуляри, які допоможуть бачити сліпим

Дослідження: люди вже не можуть відрізняти спілкування з людиною та ChatGPT

Технології на Євро-2024, які змінюють футбол